Rozwiązaniem low budget jest dołożenie reduktora do oryginalnej skrzyni automatycznej lexusa- wszystko na ori cześciach, super pasuje i max taniokpeugeot pisze: a może można podpiąć skrzynię od ls do reduktora od hila?
jest jakieś rozwiązanie low bugdet
1UZ-FE- ktoś ogarnia?
Moderator: luk4s7
Re: hilux z LS 400 czy ktoś motał
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
Ale pozostaje skrzynia sterowana elektronicznie, świetna (super ta skrzynia zmienia biegi), ale jednak elektroniczna. W sumie do jazdy na codzień to nie przeszkadza.
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
Napisz Kameleon jak to zrobić, w sumie mam dwa takie silniki , skrzynię też, można by pomotać
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
Jeśli nie zamoczysz sterownika skrzyni to w samej skrzyni są tylko elektrozawory i styki wybieraka- nie ma się czego bać tym bardziej że skrzynie A3XX były też montowane w np w Land Cruiserach,Hiluxach czy 4Runnerach i jakoś działają na całym świecie w różnych warunkachAddams pisze:Ale pozostaje skrzynia sterowana elektronicznie, świetna (super ta skrzynia zmienia biegi), ale jednak elektroniczna. W sumie do jazdy na codzień to nie przeszkadza.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8440
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
W tym przypadku łatwiej i szybciej kupić całą skrzynke serii A3xx z jakiego 4r anglika - teoretycznie można zapodać adapter do skrzyni lexa i dokręcić reduktor, ale żeby pozyskać adapter zwykle trza kupić go razem ze skrzynią - bo ten adapter to tylna część skrzynki jest ... ASO ma te adaptery oczywiście, ale cena jest mało opłacalna.
Opcja zupełnie bolt on to skrzynka A343F z UZJ100 - no ale to raczej nie niskokosztowo ...
Opcja zupełnie bolt on to skrzynka A343F z UZJ100 - no ale to raczej nie niskokosztowo ...
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
koledzy właśnie jestem po testach mojego KOYOTA i wyszło kilka problemów może ktoś mi pomorze?
1. bardzo wysoka temperatura oleju(może ktoś z was wie czy 150 stopni C w ekstremalnych warunkach to dużo dla tego silnika? Jest dołożona chłodnica oleju od audi V8 (czy to może być przyczyną?) w oryginale chyba nie było żadnej chłodnicy oleju
2. oryginalna pompa wspomagania chyba nie bardzo radzi sobie z przekładnią od KZJ 70 też dołożyłem taką samą chłodnicę jak do oleju
1. bardzo wysoka temperatura oleju(może ktoś z was wie czy 150 stopni C w ekstremalnych warunkach to dużo dla tego silnika? Jest dołożona chłodnica oleju od audi V8 (czy to może być przyczyną?) w oryginale chyba nie było żadnej chłodnicy oleju
2. oryginalna pompa wspomagania chyba nie bardzo radzi sobie z przekładnią od KZJ 70 też dołożyłem taką samą chłodnicę jak do oleju
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
Odnośnie temperatury oleju
http://www.lextreme.com/forums/showthread.php?t=11729
http://www.lextreme.com/forums/showthread.php?t=11729
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
dzięki kolego będę musiał się do nich zgłosić może mi coś pomogą. Nie wiem tylko o co chodzi z tą chłodnicą coś piszą o termostacie ale jutro to muszę dokładnie przetłumaczyć i zobaczymy o co chodzikonus pisze:Odnośnie temperatury oleju
http://www.lextreme.com/forums/showthread.php?t=11729
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
szatan
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8440
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
Pompa wspomagania jest tego samego typu co w LC. Co najwyżej ma inaczej nastawiony ogranicznik ciśnienia. Ale - przy tak dużych kapciach może to wymiękać - w Isla stosowało się wtedy zamiast amora skrętu dodatkowy siłownik, spięty hydraulicznie z przekładnią kiery.
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
W oryginale za chłodnicę oleju robi tylko dziwnego kształtu obudowa filtra oleju. A sprawdzałeś Maciek ile mniej oleju mieści się po odcięciu tego kawałka miski?