Pustynne Opony
: 22 wrz 2009, 19:43
witam
Dzis udalo mi sie znalesc i sfotografowac opony jakie sa zakladane do samochodow jezdzacych po pustynnych diunach. Co prawda ubrane w nie byl nissan Patrol 4800, ale w LC 80 i LC 105 tez widzialem nieraz na tych gumach. Sa to opony SIAMTYRE Desert Tyre wyrodukowane w Tajlandii. Rozmiar opon 9.00-16
Krotka rozmowa z wlascicielem auta i wiem jak opony sprawoja sie w roznych warunkach. Na szutrowe drogi, skaly , mokre nawierzchnie czy bloto opony sie nie nadaja, ale asfalt i piach bardzo dobrze. Opony w porownaniu z np. BFG T/A sa tez sporo lzejsze co ma znaczenie przy podjazdach pod piaszczyste diuny. Opony teb wg. uzytkownika z niskim cisnieniem rzedu 7-9 PSI doskonale radza sobie na wydmach i nie maja tendencji do zakopywania sie w piachu.
Wiem, ze na forum jest kilku userow, ktorzy maja doswiadczenia z jazda po pustynii. Moze przydadza im sie te informacje.
Dzis udalo mi sie znalesc i sfotografowac opony jakie sa zakladane do samochodow jezdzacych po pustynnych diunach. Co prawda ubrane w nie byl nissan Patrol 4800, ale w LC 80 i LC 105 tez widzialem nieraz na tych gumach. Sa to opony SIAMTYRE Desert Tyre wyrodukowane w Tajlandii. Rozmiar opon 9.00-16
Krotka rozmowa z wlascicielem auta i wiem jak opony sprawoja sie w roznych warunkach. Na szutrowe drogi, skaly , mokre nawierzchnie czy bloto opony sie nie nadaja, ale asfalt i piach bardzo dobrze. Opony w porownaniu z np. BFG T/A sa tez sporo lzejsze co ma znaczenie przy podjazdach pod piaszczyste diuny. Opony teb wg. uzytkownika z niskim cisnieniem rzedu 7-9 PSI doskonale radza sobie na wydmach i nie maja tendencji do zakopywania sie w piachu.
Wiem, ze na forum jest kilku userow, ktorzy maja doswiadczenia z jazda po pustynii. Moze przydadza im sie te informacje.