kółko do kompletu - dylematy
: 13 gru 2022, 14:07
Szanowni!
wszedłem w posiadanie drogą kupna LC V8 z 2011 na
felgach ATS RADIAL 18 z PIRELLI SCORPION A/T + Plus 275/65R18
Opony dostatecznie nowe - bieżnik rokujący nadzieję na dalsze użytkowanie,
Sama felga, choć nie w każdym sklepie na rogu, jest osiągalna, za to opony znalazłem jedynie na znanym portalu aukcyjnym w cenie prawie 9k za komplet (4). Na zapasie mam oryginał na 20 calach a chciałbym tam wrzucić ten sam zestaw, na którym jeżdżę (rotując przy okazji),
Pytanie zasadnicze, czy da się jeszcze gdzieś dostać 1 szt tej opony w sensownej cenie?
Jeśli tak - chętnie bym uzupełnił komplet do pełnych 5 - przy sposobie użytkowania - głównie turystyka rodzinno-wakacyjna (z lekkim off road'em) - wolałbym nie pozbywać się aktualnego zestawu, tym bardziej że aktualny komplet mi się zwyczajnie podoba a koszty też nie są bez znaczenia.
W grę wchodzi jeszcze dokupienie felga + opona (inna o tym samym profilu) - w tej opcji już tylko na awaryjne użycie bez rotacji - tylko w czym to lepsze od aktualnej 20? niby zapas to szosówka, ale niechętnie patrzę na takie połowiczne rozwiązanie, o ile można to w ogóle zaakceptować.
albo zmiana kapci na nowy komplet (wtedy już pewnie na 17 calach)
Czy brnęli byście w takie kompletowanie czy poszli w świeżuchny zestaw 5szt identycznych? chętnie usłyszę argumenty z Waszej strony.
wszedłem w posiadanie drogą kupna LC V8 z 2011 na
felgach ATS RADIAL 18 z PIRELLI SCORPION A/T + Plus 275/65R18
Opony dostatecznie nowe - bieżnik rokujący nadzieję na dalsze użytkowanie,
Sama felga, choć nie w każdym sklepie na rogu, jest osiągalna, za to opony znalazłem jedynie na znanym portalu aukcyjnym w cenie prawie 9k za komplet (4). Na zapasie mam oryginał na 20 calach a chciałbym tam wrzucić ten sam zestaw, na którym jeżdżę (rotując przy okazji),
Pytanie zasadnicze, czy da się jeszcze gdzieś dostać 1 szt tej opony w sensownej cenie?
Jeśli tak - chętnie bym uzupełnił komplet do pełnych 5 - przy sposobie użytkowania - głównie turystyka rodzinno-wakacyjna (z lekkim off road'em) - wolałbym nie pozbywać się aktualnego zestawu, tym bardziej że aktualny komplet mi się zwyczajnie podoba a koszty też nie są bez znaczenia.
W grę wchodzi jeszcze dokupienie felga + opona (inna o tym samym profilu) - w tej opcji już tylko na awaryjne użycie bez rotacji - tylko w czym to lepsze od aktualnej 20? niby zapas to szosówka, ale niechętnie patrzę na takie połowiczne rozwiązanie, o ile można to w ogóle zaakceptować.
albo zmiana kapci na nowy komplet (wtedy już pewnie na 17 calach)
Czy brnęli byście w takie kompletowanie czy poszli w świeżuchny zestaw 5szt identycznych? chętnie usłyszę argumenty z Waszej strony.