Ja tam nie narzekam na hałas opon MT nawet ze starym bieżnikiem i to grubo powyżej 80 km/h. Choć może dlatego, że w J7 powyżej setki i tak nie ma szans usłyszeć gum?seburaj pisze:dokładnie tak...
według moich obserwacji są całkiem ciche poniżej, jak i powyżej 80 km/h
Nowa oponka BFGoodrich
Moderator: luk4s7
Re: Nowa oponka BFGoodrich
Re: Nowa oponka BFGoodrich
cosi pisze:Ścieli boczne klocki żeby było ciszej to i efekt jest.
W 2050 wszyscy będą jeździć na slikach, hiluxy będą tylko z napędem elektrycznym a na pace będzie można przewieźć oszałamiające 200kg. Terenófki można będzie opcjonalnie wyposażyć w pakiet antykałużowy i osłonę przeciwowadom z materiałów biodegradowalnych. Wszystko w nowych ekodynohiper kolorach spełniających Euro 32876121/2050.
lowju ,curfa nieuchronnie....
jescze ja bys cos napisal o tamponwozie LC150 w tym duchu
Re: Nowa oponka BFGoodrich
A zrobiłem taką oto fotkę
Re: Nowa oponka BFGoodrich
Fotka miodem ocieka, ale może byś tak napisał jak to się sprawuje!
Wiesz, że głód wielki mnie dopadł ze wskazaniem na lift+mt
Wiesz, że głód wielki mnie dopadł ze wskazaniem na lift+mt
Re: Nowa oponka BFGoodrich
A to ciekawe dlaczegocosi pisze: Wiesz, że głód wielki mnie dopadł ze wskazaniem na lift+mt
//edit by fobos - poprawiłem quote co by było czytelniej
Re: Nowa oponka BFGoodrich
Bo za pług to zimą będę robił.
Re: Nowa oponka BFGoodrich
cudów nie ma - lepiej niż ATek i gorzej niż stary MTek. obstawiam, że idealna do turystyki z niespodzianką... o tak bym to ujął.
Re: Nowa oponka BFGoodrich
czytać posty które już są napisane
Re: Nowa oponka BFGoodrich
Na śniegu i w błocie zamarzniętym jest lepiej i to zdecydowanie lepiej.
Pokusiłbym się nawet o ocenę lepszą niż dla starego mteka. Na bardzo mocno zbitym śniegu auto prowadzi się bardzo dobrze zresztą jak i na puchu, na brei pośniegowej praktycznie tańczy jak stary mtek.
Pokonywałem dziś sobie dojazd błotny do mojego domu ( bo zapomniałem że dokumentów nie mam ze sobą ) i jestem pod wielkim wrażeniem zachowania się opony w zamarzniętym błocie, jest dużo bardziej przewidywalna niż stara i fajniej gryzie zmarzlinę, po wkopaniu się do błota opona się zakleiła i powiedziała papa więcej nie robię ale to już 3 przejazd był.
Pokusiłbym się nawet o ocenę lepszą niż dla starego mteka. Na bardzo mocno zbitym śniegu auto prowadzi się bardzo dobrze zresztą jak i na puchu, na brei pośniegowej praktycznie tańczy jak stary mtek.
Pokonywałem dziś sobie dojazd błotny do mojego domu ( bo zapomniałem że dokumentów nie mam ze sobą ) i jestem pod wielkim wrażeniem zachowania się opony w zamarzniętym błocie, jest dużo bardziej przewidywalna niż stara i fajniej gryzie zmarzlinę, po wkopaniu się do błota opona się zakleiła i powiedziała papa więcej nie robię ale to już 3 przejazd był.
Re: Nowa oponka BFGoodrich
podobne opinje mam ja o niebo lepiej na ubitym sniegu, ale skrzyzowanie juz przejechałem na czerwonym -oko na chodnik fajna kobitka była i sru na hamplu ups.... bobrze ze było pusto ,na drodze jeden lód
Re: Nowa oponka BFGoodrich
Właśnie testuję oponkę w tym śniegu. Wspaniale się spisuje w zaspach. Chyba jako jeden z niewielu nie miałem dziś problemów żeby wyjechać z parkingu a wczoraj wieczorem wreszcie mogłem jechać lewym pasem i pierwszy ruszać ze świateł Zemsta
- Krzysztof
- Posty: 329
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:06
- Auto: były HDJ80,HDJ100, Previa4x4, teraz Tundra 5.7v8
- Kontakt:
Re: Nowa oponka BFGoodrich
A jak jest na ubitym śniegu porównaniu do AT.
Re: Nowa oponka BFGoodrich
Niestety nie jeździłem na AT i nie potrafię powiedzieć. Ogólnie oponka jest bardziej miękka niż poprzednik, ale myślę, że AT mimo wszystko lepiej sobie radzi na ubitym. Mimo wszystko jestem z niej bardzo zadowolony i nie będę zmieniał na zimówkę.
Re: Nowa oponka BFGoodrich
AT zdecydowanie słabiej sobie radzi na ubitym śniegu.
Re: Nowa oponka BFGoodrich
O proszę, a to miłe Przed zimą trochę się obawiałem jeżdżenia pikapem na MT, ale jak dla mnie jest dobrze.