J15 - okiem użytkownika
: 24 gru 2022, 14:00
Pierwsza dluzsza trasa zrobiona (1400km na raz) predkosci 120-130kmh boks na dachu, ATki 265/65/18 zuzycie 10,5l/100km.
W oponach 1.8bara na zimno (okolice 0stopni).
Na trasie DPF regenerowal sie 5 razy moze tak ma byc, inna sprawa ze jak zapalil sie komunikat o konczacym sie adblue to odleglosc podana jako maksymalna do przejechania zaczela spadac jak wskazowka paliwa w moim benzynowym fzj80 chyba ze toyota uzywa jakichs innych jednostek - z 2700km spadlo na 1100 po okolo 800km przy okazji w momencie wskazania 1100km do uzupelnienia mocznika weszlo rowne 11litrow.
Inna ciekawostka to czujniki cisnienia w kolach - algorytm japonskich inzynierow ktore kolo podswietlic na pomaranczowo jako to ze zbyt niskim cisnieniem to nieodgadniona zagadka. Czasem pokazuje ze 1.9 jest ok, czasem ze 2.0 to za niskie cisnienie (wskazania sa OK)
Sent from my iPhone using Tapatalk
W oponach 1.8bara na zimno (okolice 0stopni).
Na trasie DPF regenerowal sie 5 razy moze tak ma byc, inna sprawa ze jak zapalil sie komunikat o konczacym sie adblue to odleglosc podana jako maksymalna do przejechania zaczela spadac jak wskazowka paliwa w moim benzynowym fzj80 chyba ze toyota uzywa jakichs innych jednostek - z 2700km spadlo na 1100 po okolo 800km przy okazji w momencie wskazania 1100km do uzupelnienia mocznika weszlo rowne 11litrow.
Inna ciekawostka to czujniki cisnienia w kolach - algorytm japonskich inzynierow ktore kolo podswietlic na pomaranczowo jako to ze zbyt niskim cisnieniem to nieodgadniona zagadka. Czasem pokazuje ze 1.9 jest ok, czasem ze 2.0 to za niskie cisnienie (wskazania sa OK)
Sent from my iPhone using Tapatalk