LC 150 - pokaż swoje koła :)
Moderator: luk4s7
LC 150 - pokaż swoje koła :)
Zdecydowałem się na zmianę z fabrycznych 18 (265/65/18) na 17 (265/70/17) Lift 2” TT, felgi z Hiluxa parametry takie same jak 18, tyle że 17.
Opony Pirelli Scorpion AT plus.
Opony Pirelli Scorpion AT plus.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 07 sty 2023, 16:18
- Auto: J150
Re: LC 150 - pokaż swoje koła :)
O, fajnie To podpytam o parę rzeczy bo też chcę taki zestaw zamontować.
To ten lift bez regulacji? Jak samochód się prowadzi po tych modyfikacjach? Lepiej czy gorzej niż fabryka?
Te felgi mają ET30? Dawałeś dystanse?
Koło zapasowe mieści się bez żadnych kombinacji? Ja póki co próbowałem wepchnąć tam 255/75R17 ale nie udało mi się bo blokuje się albo na haku albo na stabilizatorze. Muszę jeszcze odkręcić hak i próbować bez niego.
Mierzyłeś może jaki masz teraz prześwit z przodu i z tyłu?
To ten lift bez regulacji? Jak samochód się prowadzi po tych modyfikacjach? Lepiej czy gorzej niż fabryka?
Te felgi mają ET30? Dawałeś dystanse?
Koło zapasowe mieści się bez żadnych kombinacji? Ja póki co próbowałem wepchnąć tam 255/75R17 ale nie udało mi się bo blokuje się albo na haku albo na stabilizatorze. Muszę jeszcze odkręcić hak i próbować bez niego.
Mierzyłeś może jaki masz teraz prześwit z przodu i z tyłu?
Re: LC 150 - pokaż swoje koła [emoji3]
To taki zestaw w wersji budget od [mention]kylon [/mention], nie widzę zbytnio różnic na niekorzyść względem serii, taki rozmiar wchodzi bez problemów, nic nie obciera, felga 17 ma oryginalne parametry względem 18 ori - nie chciałem kombinować z ET właśnie ze względu na to, żeby nie przedobrzyć.forumowytlc pisze:O, fajnie To podpytam o parę rzeczy bo też chcę taki zestaw zamontować.
To ten lift bez regulacji? Jak samochód się prowadzi po tych modyfikacjach? Lepiej czy gorzej niż fabryka?
Te felgi mają ET30? Dawałeś dystanse?
Koło zapasowe mieści się bez żadnych kombinacji? Ja póki co próbowałem wepchnąć tam 255/75R17 ale nie udało mi się bo blokuje się albo na haku albo na stabilizatorze. Muszę jeszcze odkręcić hak i próbować bez niego.
Mierzyłeś może jaki masz teraz prześwit z przodu i z tyłu?
Zapasu jeszcze nie sprawdzałem bo szukam takiej samej 17 w 1 sztuce i póki co nikt nie chce oddać, 18 w rozmiarze 265/65/18 i haku do ramy się mieści.
Prześwitu nie mierzyłem
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 07 sty 2023, 16:18
- Auto: J150
Re: LC 150 - pokaż swoje koła :)
Ja zszedłem z 19 ori na 18 takie jak widać. Jeden rozmiar większe od ori tak jak Mulder czyli 265 65 18 vs 265 60 18, i to też odpowiednik 265 70 17. 14mm gumy więcej na obwodzie czyli przy ciśnieniu tak jak mam 2.1-2.2 bara prześwit zwiększy się o....8-9mm? Zmierzę i napisze. Oryginalne koła 19 na Dunlopach ważyły 32.7kg a dystanse które im dołożyłem 1.3kg czyli 34kg na róg (no dobra śruby jeszcze). Aktualne mają 14.5kg felga i 19.7kg opona no i nie ma dystansów bo to zło jak się przekonałem (piszczenie na każdym rondzie, ślizgający się przód, trzeba by zbieżność od nowa ustawić) co razem czyni 34.2kg. Nieźle jak na rozmiar większe koła i felge 18x8.5 czyli cal szerszą. ET to 20 czyli 5mm różnicy vs ori i prowadzi się genialnie, absolutnie bez porównania lepiej niż ori na dystansach 25mm. A z racji tej szerokości jest efekt wizualny wypełnienia na zewnątrz i wygląda to bardzo ok.
- Załączniki
-
- IMG_20231119_131958.jpg (30,15 KiB) Przejrzano 1504 razy
Re: LC 150 - pokaż swoje koła :)
Nie moje LC ale robiłem zdjecie
255/80/17
255/80/17
Re: LC 150 - pokaż swoje koła [emoji3]
Nic tutaj nie obcierało przy tej wysokości ?irko pisze:Nie moje LC ale robiłem zdjecie
255/80/17
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 07 sty 2023, 16:18
- Auto: J150
Re: LC 150 - pokaż swoje koła :)
Auto w wersji wyposażenia invincible ale czy był tam jeszcze KDSS? Nie wiem
Nic nie obcierało
Nic nie obcierało