trudny wybór? 2014/2022
Moderator: luk4s7
trudny wybór? 2014/2022
Szanowni, po pięknej przygodzie z Jagodą, ujeżdżaniu G350/ G500/ G350 Professional a ostatnio Ranger Raptor. Chcę wrócić (trochę także podróżniczo) do LC 150. Mam wybór nowy 2022 Prestige i 2014 3.0 190KM (jakoś 150 tys przejechane salon PL) Invincible
Różnice w wyposażeniu raczej znane, ale gryzę się (poza ceną 300 new 170 używka).
Nowy jest ...nowy, bez skóry bez Crawl, bez Audio 14 głośnikow, Torsen na tylnym dyfrze, centralna blokada...z adblue....no ale nowy
Stary jest z blokadą centralną i tylną, audio, crawl, skóra, full w zasadzie ale ma nalatane 150 kkm a i ważne 3.0 190 KM
Jak to ugryźć (PS Invincible nowe w PL niestety już nie dostępne zjadą tylko Prado, Prestige)
Co myślicie?!
Różnice w wyposażeniu raczej znane, ale gryzę się (poza ceną 300 new 170 używka).
Nowy jest ...nowy, bez skóry bez Crawl, bez Audio 14 głośnikow, Torsen na tylnym dyfrze, centralna blokada...z adblue....no ale nowy
Stary jest z blokadą centralną i tylną, audio, crawl, skóra, full w zasadzie ale ma nalatane 150 kkm a i ważne 3.0 190 KM
Jak to ugryźć (PS Invincible nowe w PL niestety już nie dostępne zjadą tylko Prado, Prestige)
Co myślicie?!
Re: trudny wybór? 2014/2022
Bierz używana, tam nie ma się co napsuć:) A co z G350 PROFESSIONAL nie tak?
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: trudny wybór? 2014/2022
Weź używana, kase ktora zostanie przeznacz na podróże. Do tego jak pojedziesz w teren to używki bedzie troche mniej szkoda
- roro
- Posty: 52
- Rejestracja: 20 wrz 2019, 14:11
- Auto: był: Land Cruiser 150 2012r. 3.0 190 KM
będzie: na pewno kiedyś jakiś LC :)
Re: trudny wybór? 2014/2022
Wszystko przemawia za tym żeby brać 2014 3.0 190km Szukałem takiego po sprzedaży 2012 z tym samym silnikiem ale się poddałem na jakiś czas.
Re: trudny wybór? 2014/2022
Długie story, miałem Edition Pur ale wchodził nowy 350 W463 Professional i zmienilem. To był błąd. Resume W461 Professional to najlepsze G do Off i Adventure wg mnie.
Ale LC lepiej działa w długich dojazdach, jest deko lżejszy, przyjemniej się prowadzi bez sztywnej osi z przodu a tak samo dzielny w terenie. No i trochę wygodniejszy jest . I tańszy...dużo.
Nowe G mnie korciło ale jednak furą za 700k offować to przerost
Dopadłem teraz jeszcze jedną nową LC Executive i mózg mi się gotuje.
Używane optymalne, ale pan pisze że łapie jakiś błąd, że świece trzeba by wymienić za 80 pln i będzie ok itp....kurde sam nie wiem
Re: trudny wybór? 2014/2022
Ok done, wjechała 2016 2.8 .....teraz kilka mikromodów do turismo
Re: trudny wybór? 2014/2022
zatem witamy w clubie Executive
Re: trudny wybór? 2014/2022
Co z nim będzie nie teges? Mam w LC 95kkm najechane, tuż po zakupie wztępnie działa ok. Adblue no dodatkowy problemik, ale w miarę to jedzie.
Czyli tragedia ze względu na osiągi czy coś się zawali?
Re: trudny wybór? 2014/2022
Osiągi. Silnik pewnie będzie panerny ale niestety osiągi które są tragiczne dyskwalifikują dla mnie ten silnik. 4os. + bagaże to już w ogóle :/
Re: trudny wybór? 2014/2022
Fakt, mocy brakuje, ale coś jedzie...zobaczymy czy jakiś virus coś poprawi
Re: trudny wybór? 2014/2022
i znów zmiana. Jest 22 Mat Black Edition w Executive (jeszcze kilka dni). Nowy rozdział z LC rozpoczęty...
Re: trudny wybór? 2014/2022
Temat bardzo podobny więc nie ma sensu zakładać nowego. 2016 Executive (45 000 km) za 195 tysięcy złotych vs 2018 Invincible (129 000 km) za 230 tysięcy złotych? Pierwszy ma trzykrotnie mniejszy przebieg ale drugi jest nieco nowszy i już po lifcie. Auto głownie asfalt i górskie drogi zimą. Zależy mi na bezawaryjności przy odpowiednim dbaniu o samochód. Co polecacie i dlaczego?
Re: trudny wybór? 2014/2022
Ja wziąłem 2017 Invincible głównie ze względu na tylną blokadę. W poliftowym 2018, już jej z tego co wiem, jej nie ma. Kilka razy mi się przydała, jako że auto nie ma wykrzyży, na przejazdach przez koleiny większe, kiedy jedno koło stanęło w powietrzu. Albo na plażach z głebokim, kopnym piachem. Nie wiem, jakby się zachowało auto z elektroniką i tylko ew. centralną blokadą - nie próbowałem. Może też by przejechał. Natomiast silnik, no jest różnica 30 koni mechanicznych względem polifta - podobno odczuwalna. Ale póki co zrobiłem przez 1,5 roku ok. 50 tyś km. z czego ~ 15 tyś. po górzystych Bałkanach i mi jakoś specjalnie mocy w silniku 177 KM nie brakowało.
Re: trudny wybór? 2014/2022
Dzięki za opinię. Zdecydowałem się jednak na tańszego 2016. To 3 lata starsze auto ale przebieg niewielki i jest zadbane. Jutro po niego jadę. Na coś poza ramą zwrócić uwagę?