J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Moderator: luk4s7
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Może wreszcie wrzucą na pokład hybrydę do wyboru przynajmniej. Przez euroharacz od co2 wersja z hybrydą byłaby tańsza od tej samej bez. A Toyota w końcu zapowiadała wariant hybrydowy każdego modelu, do czego systematycznie dążą (RAV4, Highlander...).
Ciekawe czy zostawią 4.0, czy zdegradują do 3.5.
Ciekawe czy zostawią 4.0, czy zdegradują do 3.5.
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
To zwykła wizualizacja.
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Albo najzwyklejszy fake news. No wizualizacja trochę lepsza niż zwykła, nie mniej, fajnie by było !Nomad pisze:To zwykła wizualizacja.
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Jak do tej pory hybrydy są droższe nawet od diesla. Dodatkowo są bez sensu w trasie, kiedy pracuje tylko silnik benzynowy.
Paweł
Paweł
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Większość pewnie i tak używa auta 90% czasu w mieście. A tu właśnie najlepiej się sprawdza hybryda. W trasie, 2-3 razy w roku można przeboleć że nie ma wielkich oszczędności.
Moim zdaniem najracjonalniejszym w tej chwili wyborem na auto rodzinne (czyli codziennie miasto, a parę razy w roku wyjazd gdzieś dalej) jest Auris kombi hybrydowy, potem Rav4 hybryda, a następny byłby LC J15 hybryda. Kolejność w zależności od zasobności portfela.
I pewnie bym się pokusił o kupno któregoś z w/w gdyby nie uwielbienie dla nieracjonalnej motoryzacji
Moim zdaniem najracjonalniejszym w tej chwili wyborem na auto rodzinne (czyli codziennie miasto, a parę razy w roku wyjazd gdzieś dalej) jest Auris kombi hybrydowy, potem Rav4 hybryda, a następny byłby LC J15 hybryda. Kolejność w zależności od zasobności portfela.
I pewnie bym się pokusił o kupno któregoś z w/w gdyby nie uwielbienie dla nieracjonalnej motoryzacji
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Hybryda jest super. Może nie Auris/CT z 1.8, ale jeździłem Lexusem RX450h i byłem zachwycony. A sam zawsze byłem przeciwny. Ten pomruk i natychmiastowa reakcja na gaz. Jedziesz spokojnie, to masz 1200rpm ze wspomaganiem hybrydy. Dasz gazu i auto momentalnie ma 5000rpm i zapierdala do przodu. W LC150 (180?) by to nie zaszkodziło. Po pierwsze samochód byłby dużo zrywniejszy do tych 130km/h, a po drugie oszczędny w mieście. Może w trasie by 200km/h pojechał gdyby hybryda mogła cały czas pracować jak w Infiniti Q50... Generalnie więcej pożytku niż szkody by z tego było, a cały system mógłby mieć spokojnie 350KM (nowa supra nadchodzi i będzie miała coś ponad 400KM z hybrydą i 4x4).
Ponadto hybryda zmniejsza ilość części, które się psują jak chociażby rozrusznik, a LC kupuje się w dużym stopniu przez niezawodność. Gdyby nie to i zdolności terenowe, to sobie można kupić X5kę...
Ponadto hybryda zmniejsza ilość części, które się psują jak chociażby rozrusznik, a LC kupuje się w dużym stopniu przez niezawodność. Gdyby nie to i zdolności terenowe, to sobie można kupić X5kę...
- zachary
- Posty: 214
- Rejestracja: 24 mar 2009, 07:45
- Auto: J15/Lalka/, U1234, Wolf GD300, 469B, Rolka'18, E250
- Kontakt:
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
A to Lexus RX450H pokazuje obroty silnika? hmmm....Wiener pisze:, to masz 1200rpm ze wspomaganiem hybrydy. Dasz gazu i auto momentalnie ma 5000rpm...
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Wszystko zależy dla kogo. Codziennie jeżdżę obwodnicą 60 do 80 km. Byłem skłonny kupić hybrydę Aurisa, ale w tym przypadku 1.5 dCi w Megane okazał się bezkonkurencyjny. Pali mniej i nie ma CVT które jakoś mi nie podeszło. Co ważniejsze w mieście pali tyle co Auris a na trasie połowę tego co Auris. Może jakbym mieszkał w centrum i stał w korkach to ze względu na ekologię wybrałbym Aurisa, ale ekonomicznego uzasadnienia nie widzę.
Paweł
Paweł
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Z powyższych powodów hipoteczne LC hybrid wydaje mi się bez sensu. Gdyby taka hybryda miała zasięg chociaż te 50 km na baterii to co innego.
Paweł
Paweł
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
No hmmmmzachary pisze:A to Lexus RX450H pokazuje obroty silnika? hmmm....Wiener pisze:, to masz 1200rpm ze wspomaganiem hybrydy. Dasz gazu i auto momentalnie ma 5000rpm...
Jeździłem trochę dieslem i powiem tak. BMW 325d pali w trasie tyle samo co Lexus IS200t w benzynie przy 140-150km/h na tempomacie. Do tego benzyna jest bezkonkurencyjna przy prędkościach 150-230km/h (w sedanach oczywiście, nie w LC). Dla mnie diesel to no-go i to nie ze względów ekologicznych, a ekonomicznych. Główna zaleta LC w hybrydzie to niższe podatki.
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Jest zajebiście.
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Tu kolega zachwalał Lexusa . Jechałem tym. Rozczarowanie . Pominę kwestie finansowe.
I nie widzę takiego lexa w ciąganiu 2 tonowego kampingu.
Punkt wyjścia jest w dalszym ciągu najlepszy. Tylko TLC.
I nie widzę takiego lexa w ciąganiu 2 tonowego kampingu.
Punkt wyjścia jest w dalszym ciągu najlepszy. Tylko TLC.
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
RX450h może ciągnąć do 2000kg. http://www.thetowcarawards.com/tow-car/lexus-rx450h-2/
Ale zgoda, do ciągnięcia i w teren lepszy jest oczywiście LC. RX to taka alternatywa dla X6/QX70 i nie ma co go porównywać z prawdziwymi terenówkami jak LC, Pajero czy Patrol. Super się tym jeździ zarówno po mieście, jak i w trasie, ale nie jest to Heavy Duty jak Prado/LC.
Ale zgoda, do ciągnięcia i w teren lepszy jest oczywiście LC. RX to taka alternatywa dla X6/QX70 i nie ma co go porównywać z prawdziwymi terenówkami jak LC, Pajero czy Patrol. Super się tym jeździ zarówno po mieście, jak i w trasie, ale nie jest to Heavy Duty jak Prado/LC.
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Mam Mitsu Outka i ten też ma 2 tony na haku...przyczepa przeważnie waży około 1700/1750kg.
Misiek kwiczy jak minę Wiedeń i zaczynają się górki w stronę południa Jełuropy.
Nie chciałbym wydać 350 tysięcy ,żeby sprawdzić czy RX jest równie lichy....
Do miasta i do lansu to pewnie fajna bryka ale do cięższej "pracy" to jakoś tego nie widzę.
Generalnie to nie widzę hybryd jako holowniki.
Misiek kwiczy jak minę Wiedeń i zaczynają się górki w stronę południa Jełuropy.
Nie chciałbym wydać 350 tysięcy ,żeby sprawdzić czy RX jest równie lichy....
Do miasta i do lansu to pewnie fajna bryka ale do cięższej "pracy" to jakoś tego nie widzę.
Generalnie to nie widzę hybryd jako holowniki.
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Prado to linia Light Duty LC.
Paweł
Paweł