Parę słów z mojej strony
http://freshfuel.pl/testy/po-ameryce-i- ... a-japonie/" onclick="window.open(this.href);return false;
150 my2015
Moderator: luk4s7
Re: 150 my2015
Po raz kolejny spotykam się z opinią że nowa J15 z silnikiem 2.8 to mułek w porównaniu z poprzednim modelem.
Re: 150 my2015
Bo tak niestety jest Niby jak ruszasz jest ok ale przyspieszeniai od 60 do 120 to jakas masakra jest, tylko v6 ratuje chyba sytuacje. Chyba...bo nie jezdzilem, ale dane katalogowe czyli +12 s do 100 diesel i +8 v6 nie powinny klamac. Poza tym solidny kawał samochodu, tylko po co te kamery o rozdzielczosci chyba 1 mpx .
PS benzyna jest troche lzejsza.
PS benzyna jest troche lzejsza.
Re: 150 my2015
Kwestia silnika to wymuszenia Euro choć mógłby być żwawszy. Natomiast wydaje mi się że Toyota wciąż żyje swoją legendą i zapomina o szczegółach czy wykończeniach - patrz rozdzielczość kamery czy siedzenia. Żyje tą legendą i nie widzi co robi konkurencja. Samochody koreańskie czy nawet europejski zaczynają być dopracowane a tego obecnie klient oczekuje. Kupuje oczami i chce aby wnętrze było jak najbardziej przyjazne. Chcąc kupić Ravke zwróciłem uwagę na słabe obszycia siedzeń i na to że plecy miałem mokre w upale po minucie. Sprzedawca zaproponował mi obszycie alkantarą za 5 tysi bo wszyscy tak robią. Czy po to kupujemy nowe auto aby obszywać siedzenia lepszymi materiałami? Czy po to aby wymieniać sprzęt audio bo jest Safari 5 (nie mówię tu o Landzie)? Rynek zweryfikuje czy auto długo się utrzyma na rynku z takim silnikiem. Moim zdaniem skończy ja dwusetka.
Re: 150 my2015
Ja jezdzilem 150-tka jeszcze z 3.0 i wg mnie tez tragedia.
Co wiecej, pokazalem to auto zonie. Obejrzala w srodku, pomacala. Przejechala sie.
Pytanie: ile?
Odpowiedz: 100k mniej od mojej V8.
ILE?!?!?!
Przy cenie 300 tysiecy za wypasiona wersje mamy:
- bardzo, ale to bardzo slaby silnik. Testy wszystkie sa na pusto. Az strach myslec co bedzie gdy sie wsadzi w to auto 4 osoby i bagaznik po dach...
- jakos materialow we wnetrzu jest tragiczna, cerata (sorry - skora) nie przystoi, zaryzykuje ze subaru ma lepsza, ok, nie oczekuje polaniliowej (czy jak jej tam) jak w V8 ale cokolwiek lepszego byc powinno.
- zawieszenie... Jest wg mnie bardzo, bardzo twarde (auto ktorym jezdzilem mialo 300 km przejechane), kurde to nie gokart tylko duze, wygodne auto byc powinno
- ergonomia... ja wiem ze legenda, terenowy, najlepszy w piachu etc ale to pokretlo do crawl control, jego wielkosc i umiejscowienie sugeruje, ze bedzie sie z tego korzystac 10 razy dziennie co najmniej...
Co wiecej, pokazalem to auto zonie. Obejrzala w srodku, pomacala. Przejechala sie.
Pytanie: ile?
Odpowiedz: 100k mniej od mojej V8.
ILE?!?!?!
Przy cenie 300 tysiecy za wypasiona wersje mamy:
- bardzo, ale to bardzo slaby silnik. Testy wszystkie sa na pusto. Az strach myslec co bedzie gdy sie wsadzi w to auto 4 osoby i bagaznik po dach...
- jakos materialow we wnetrzu jest tragiczna, cerata (sorry - skora) nie przystoi, zaryzykuje ze subaru ma lepsza, ok, nie oczekuje polaniliowej (czy jak jej tam) jak w V8 ale cokolwiek lepszego byc powinno.
- zawieszenie... Jest wg mnie bardzo, bardzo twarde (auto ktorym jezdzilem mialo 300 km przejechane), kurde to nie gokart tylko duze, wygodne auto byc powinno
- ergonomia... ja wiem ze legenda, terenowy, najlepszy w piachu etc ale to pokretlo do crawl control, jego wielkosc i umiejscowienie sugeruje, ze bedzie sie z tego korzystac 10 razy dziennie co najmniej...
Re: 150 my2015
koło się zamknęło...testowałem, nie wybrałem, dziś doceniam oldskul LC ....2106 już w garażu