TLC do 40 tyś.
Moderator: luk4s7
TLC do 40 tyś.
Witam.
Co moglibyście polecić w cenie jak w tytule (40k pln)?
W tej chwili mam Rangera który służy mi za rodzinną terenówkę, nie był to celowy wybór - ot trafiła się okazja. Efekt jednak jest taki że złapałem bakcyla i praktycznie każdy weeked z familią spędzamy bliższych lub dalszych all-roadowych wypadach, bez topienia w błocie ale też nieżadko po nierównym mocno...
Dotychczas myslałem że kupię Disco 2, wydaje się być idealnym rozwiązaniem gdyby nie ilość awarii jakie spotyka te pojazdy - sporo czasu spędziłem na forum uzytkoników LR i przeszło mi.
Nigdy jakos nie brałem LC pod uwagę ponieważ uważałem że cenowo dla mnie są te autka niedostepne, jednak wygląda na to że przy moim budżecie da sie coś (mam nadzieję) sensownego kupić. Założenia są takie że pojazd ma być w miarę uniwersalny i możliwie mało awaryjny.
Szperając po forum doszedłem do wniosku że J95 - np. taka wydaje się być sensownym rozwiązaniem. Co sądzicie - czy może lepiej szukać innego modelu (jakiego)?
Zakładam że z czasem chciałbym wybierać się na dalsze wyprawy, niekoniecznie zmieniając do tego celu wózek.
Dzięki z góry za pomoc,
pozdrawiam,
Est.
Co moglibyście polecić w cenie jak w tytule (40k pln)?
W tej chwili mam Rangera który służy mi za rodzinną terenówkę, nie był to celowy wybór - ot trafiła się okazja. Efekt jednak jest taki że złapałem bakcyla i praktycznie każdy weeked z familią spędzamy bliższych lub dalszych all-roadowych wypadach, bez topienia w błocie ale też nieżadko po nierównym mocno...
Dotychczas myslałem że kupię Disco 2, wydaje się być idealnym rozwiązaniem gdyby nie ilość awarii jakie spotyka te pojazdy - sporo czasu spędziłem na forum uzytkoników LR i przeszło mi.
Nigdy jakos nie brałem LC pod uwagę ponieważ uważałem że cenowo dla mnie są te autka niedostepne, jednak wygląda na to że przy moim budżecie da sie coś (mam nadzieję) sensownego kupić. Założenia są takie że pojazd ma być w miarę uniwersalny i możliwie mało awaryjny.
Szperając po forum doszedłem do wniosku że J95 - np. taka wydaje się być sensownym rozwiązaniem. Co sądzicie - czy może lepiej szukać innego modelu (jakiego)?
Zakładam że z czasem chciałbym wybierać się na dalsze wyprawy, niekoniecznie zmieniając do tego celu wózek.
Dzięki z góry za pomoc,
pozdrawiam,
Est.
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: TLC do 40 tyś.
ta z ogłoszenia jest koszmarnie przewartościowana - ktoś, kto blokade kupowal w ASO, zakładał Asfiry-srasfiry i markowe snorkele (OME nie wspomne) - bedzie dramatycznie probowal odzyskać pieniądze, życzę powodzenia
kup zadbanego cywila i uzbrój według swojego zapotrzebowania i swoich preferencji (np. bardzo dobry snorkel za 400 pln zamiast markowego za 2 tys pln)
problem jest tylko taki, ze J95 to mały samochód... i w dodatku obarczony IFSem, byc moze warto zastanowic sie nad czyms bardziej powaznym i przyszlosciowym, tj. długa J7 (w wersji light albo heavy duty)
kup zadbanego cywila i uzbrój według swojego zapotrzebowania i swoich preferencji (np. bardzo dobry snorkel za 400 pln zamiast markowego za 2 tys pln)
problem jest tylko taki, ze J95 to mały samochód... i w dodatku obarczony IFSem, byc moze warto zastanowic sie nad czyms bardziej powaznym i przyszlosciowym, tj. długa J7 (w wersji light albo heavy duty)
Re: TLC do 40 tyś.
j7 heavy duty długie.jest takie w tarnowie chyba jeszcze (białe 2x blokada warn)
Re: TLC do 40 tyś.
Żeby kupić J7 HD trzeba się nim najpierw KONIECZNIE przejechać, jest to bowiem twór taczkowaty, o mizernej dynamice, głośny i toporny. Dla świadomego tego użytkownika- to auto idealne
Re: TLC do 40 tyś.
piekielnie siermiężny ale dla świadomego coś pięknego.odnośnie dynamiki ciężko mi powiedzieć mam lj
Re: TLC do 40 tyś.
No właśnie z tym mam zdrapkę, ile rzeczywiście warte jest to autko? Patrząc na ogłoszenia, gdzie rozrzut cen jest ogromny, trudno na świeżo wyrobić sobie opinię ile co powinno kosztować. Z drugiej strony, skłonny jestem dać więcej za dobrze dozbrojone, utrzymane i pewne auto.ta z ogłoszenia jest koszmarnie przewartościowana - ktoś, kto blokade kupowal w ASO, zakładał Asfiry-srasfiry i markowe snorkele (OME nie wspomne) - bedzie dramatycznie probowal odzyskać pieniądze, życzę powodzenia
Hehe, wiem że jeśli coś jest do wszystkiego to jest głównie do dupy ale mimo to upieram się przy uniewersalnym rozwiązaniu. Niestety będzie to także główne rodzinne auto.Żeby kupić J7 HD trzeba się nim najpierw KONIECZNIE przejechać, jest to bowiem twór taczkowaty, o mizernej dynamice, głośny i toporny. Dla świadomego tego użytkownika- to auto idealne
Re: TLC do 40 tyś.
A co myślicie o 80tce w tej cenie? - Np. taka ło...
Re: TLC do 40 tyś.
Na moje oko, najlepiej zrobi Ci VZJ95 (czyli benzyna). Dobrze wyposażona, z niezłą dynamiką, i do działań rodzinnych jak znalazł. Tak to jest, ze wszyscy kupują sobie niby świadomie rózne tematy HD lub pompy do gnoju (rózne obrzyny i ruraki) do przepraw), a później siedzą i myśla jak się twego pozbyćestraad pisze:Hehe, wiem że jeśli coś jest do wszystkiego to jest głównie do dupy ale mimo to upieram się przy uniewersalnym rozwiązaniu. Niestety będzie to także główne rodzinne auto.
Jam zamontowany LPG i spalanie jest akceptowalne - 15-16l/100Km na trasie i 18-19l/100km w mieście. Na dłuższą metę (lub przelot po europie) spalanie FZJ 80 zmęczy cie swoim 20l LPG.
Re: TLC do 40 tyś.
To samo miałem powiedzieć... Polecam serię J9 w benzynie i np w automacie. Duża dynamika, duży komfort, samochód nie za duży i nie za mały itd. Ja bardzo lubię J8 ze względu na gabaryty, ale jednak jest to już samochód bardziej dla koneserów (np.Francek ) i nie każdemu podpasuje do codziennej jazdy.
Seria J7 to już samochód tylko do jazdy terenowej, bo komfort jest bardzo mały
Seria J7 to już samochód tylko do jazdy terenowej, bo komfort jest bardzo mały
Re: TLC do 40 tyś.
LEX pisze:
Seria J7 to już samochód tylko do jazdy terenowej, bo komfort jest bardzo mały
Taaaa - maly
Wejdz do mojej '78 to pogadamy
Re: TLC do 40 tyś.
No kaman... Dla jednego komfort to posiadanie wycieraczek a dla innego znacznie więcej.
Ja nie wątpię, że serię J7 da się zrobić ślicznie, ale jednak w standardzie (i w tym co jest w większości na allegro) są to takie traktorki. Dla mężczyzny wystarczą, ale rodzinka może się już czepiać, że szyby na korbkę, że klimy nie ma, że głośno w środku, że dlaczego się turlamy autostradą 80kmh itd...
Bushtaxi to inna kategoria niż terenowy dupowóz. W serii J9 można znaleźć seryjnie co następuje:
- żwawy silnik 3.4L
- skrzynię auto
- klimę
- elektryczne szyby
- ciche wnętrze
- fajną tapicerkę (welur lub skóra)
- dodatkowo są inne mniej ważne duperelki jak elektr lusterka, fotele, podgrzewanie itd.
Dzięki temu można spokojnie przejechać z rodziną 100-200km a potem wpakować się w błoto i jeszcze wrócić do domu. W serii J7 podróżowanie już nie jest takie kolorowe. Mi jest wszystko jedno, bo ja mógłbym przejechać 100km i w odkrytym buggy, ale kobiety i dzieciaki jednak chyba wolą trochę więcej spokoju i komfortu.
Ja nie wątpię, że serię J7 da się zrobić ślicznie, ale jednak w standardzie (i w tym co jest w większości na allegro) są to takie traktorki. Dla mężczyzny wystarczą, ale rodzinka może się już czepiać, że szyby na korbkę, że klimy nie ma, że głośno w środku, że dlaczego się turlamy autostradą 80kmh itd...
Bushtaxi to inna kategoria niż terenowy dupowóz. W serii J9 można znaleźć seryjnie co następuje:
- żwawy silnik 3.4L
- skrzynię auto
- klimę
- elektryczne szyby
- ciche wnętrze
- fajną tapicerkę (welur lub skóra)
- dodatkowo są inne mniej ważne duperelki jak elektr lusterka, fotele, podgrzewanie itd.
Dzięki temu można spokojnie przejechać z rodziną 100-200km a potem wpakować się w błoto i jeszcze wrócić do domu. W serii J7 podróżowanie już nie jest takie kolorowe. Mi jest wszystko jedno, bo ja mógłbym przejechać 100km i w odkrytym buggy, ale kobiety i dzieciaki jednak chyba wolą trochę więcej spokoju i komfortu.
Re: TLC do 40 tyś.
No, dochodzimy powoli do kwestii stylizacji (cóż, temat dotarł już nawet nad błota). Prawdziwy twardziel z bagażnikiem dachowym na potrzeby zakupów w Tesco powie bez namysłu, że te gejowskie elektryczne szyby, potele podgrzewane, tempomat to dla kobiet w ciąży. Prawdziwy szturman (taki co otwiera piwo zebami i sika dieselem na koło )musi mieć twardo, wolno i najlepiej w wolnossacym dieselu Codzienne wyprawy do roboty w mieście wymagają zdecydowanego wizerunku, bez kompromisów Przeca trudno powiedzieć kumplom wychowanym na Logo czy Men's Health, że prawdziwy facet ma j9 w benzynie.LEX pisze:No kaman... Dla jednego komfort to posiadanie wycieraczek a dla innego znacznie więcej
- francek
- Klubowicz
- Posty: 1240
- Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
- Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
- Kontakt:
Re: TLC do 40 tyś.
@eestrad
1. Pod żadnym pozorem nie kupuj ZADNEJ Toyoty z serii J8 - to złomy jakich mało
2. Do Twoich potrzeb spokojnie wystarczy seria J9
3. A w ogóle za tę kasę to raczej pomyśl o Pajero lub Patrolu Y61 (2.8 lub 4.2) i będzie Pan zadowolony
1. Pod żadnym pozorem nie kupuj ZADNEJ Toyoty z serii J8 - to złomy jakich mało
2. Do Twoich potrzeb spokojnie wystarczy seria J9
3. A w ogóle za tę kasę to raczej pomyśl o Pajero lub Patrolu Y61 (2.8 lub 4.2) i będzie Pan zadowolony
Re: TLC do 40 tyś.
Koledzy dobrze Ci radzą - bierz J9. J8 zrujnuje Twój budżet domowy ( i mir też )
Re: TLC do 40 tyś.
@ wszyscy
Dzięki za odpowiedzi, wygląda na to że będzie to benzynowa 95tka. Niestety przedłuża się zbywanie Rangera... Może ktos chętny?
Napaliłem się już na LC jak arab na kurs pilotażu a kolega z takimi...
Pozdrawiam,
Est.
Dzięki za odpowiedzi, wygląda na to że będzie to benzynowa 95tka. Niestety przedłuża się zbywanie Rangera... Może ktos chętny?
Czy mozesz rozwinąć wątek? - "Raczej pomyśl" w sensie lepiej zrobisz kupując w/w? Dlaczego?francek pisze:@eestrad
3. A w ogóle za tę kasę to raczej pomyśl o Pajero lub Patrolu Y61 (2.8 lub 4.2) i będzie Pan zadowolony
Napaliłem się już na LC jak arab na kurs pilotażu a kolega z takimi...
Pozdrawiam,
Est.