gwt pisze:sebastian44 pisze:
Poczytaj jeszcze kolego bo sprawa wyglada troche inaczej. Disco 2 był bardziej terenowy niż jego następca który juz ma niezależne zawieszenie, brak ramy itd.
Nie wiem co i gdzie Ty czytałeś ale większej bzdury jak to że D3 nie ma ramy to już dawno nie czytałem. Później powielane są takie informacje a kłamstwo powtórzone 1000 razy staje się prawdą.
D3 ma ramę. Można podnieść budę i wytoczyć ramę na kołach.
Też mi się wydawało że D3 ma ramę ale za co się będę kłócił.
Nie jeździłem tym autem. Natomiast mam D2 i sporo jeździłem J9 i trochę J12. Odczucia moje są subiektywne ale jak chodzi o upalanie w terenie to kolejność jest następująca. Disco 2 , J9, J 12...
Jak chodzi o turystykę i jazdę po twardym to kolejność jest odwrotna.
Możliwe że J12 też jest twarda tak jak J9 ale jeszcze są zbyt drogie by je topić po dach i mają dość delikatny lakier więc jeśli nie sra się dolarami za przeproszeniem to szkoda tego auta katować...
Poza tym uwielbiam automaty a w J9 jest ich mało w wersji z mocniejszym dieslem a tylko taka kombinacja zapewni sensowne osiągi...