Mół osiołek, czyli Hilux 2011+ by Templar
Moderator: luk4s7
Re: Mół osiołek, czyli Hilux 2011+ by Templar
A ja na ten przykład uważam że Tough Dog zupełnie się nie sprawdza. Kiedyś wszystkie Tomsowozy je miały. Po każdej wyprawie musiałem je wymieniać. Oczywiście o gwarancji nie było mowy. Sypały się gumy, ciekły. A owe pokrętełka do regulacji w połowie wyjazdu odpadały pourywane przez kamienie itp. - są niestety z tworzywa. Ot taka to moja opinia. A jak coś padło to trzy miesiące czekania. Ja i moi klienci tyle czekać nie mogą.
Re: Mół osiołek, czyli Hilux 2011+ by Templar
Moje były założone na parchu. Katowane naprawdę mocno w terenie. Auto skakało, karczowało las i ogólnie było dewastowane w ramach ułańskiej fantazji. Finalnie, po trzech latach, wysypało się w nim praktycznie wszystko poza elementami od ToughDoga. Pokrętła faktycznie nie były najlepszym pomysłem to miały tendencje do haczenia się w terenie i sam dwa urwałem. Złączki to pneumatyki za to przeżyły do końca- mają niższy profil i poprzez wygięcie, zamiast się urywać, po prostu się ześlizgują.
Re: Mół osiołek, czyli Hilux 2011+ by Templar
To jest konkretny zawias - 2,5"
http://www.profender4x4.com/products/OE ... nce2_5.php
Dostępny też w wersji ze zbiornikiem i zewnętrzną regulacją
2 sezony rajdowe w "Czarnej Mambie LS1" i się nie poddały
http://www.profender4x4.com/products/OE ... nce2_5.php
Dostępny też w wersji ze zbiornikiem i zewnętrzną regulacją
2 sezony rajdowe w "Czarnej Mambie LS1" i się nie poddały
Re: Mół osiołek, czyli Hilux 2011+ by Templar
gdzie to można kupić w eu?proto pisze:To jest konkretny zawias - 2,5"
http://www.profender4x4.com/products/OE ... nce2_5.php
Dostępny też w wersji ze zbiornikiem i zewnętrzną regulacją
2 sezony rajdowe w "Czarnej Mambie LS1" i się nie poddały
Re: Mół osiołek, czyli Hilux 2011+ by Templar
I za ile? Wygląda jak ciekawa alternatywa, ale coś mi mówie że budżet nie ten
Re: Mół osiołek, czyli Hilux 2011+ by Templar
Do Patrola i LC120 kupowałem amory 2,5" u Przemka w Bushtaxi
Jest też wersja 2" dostępna od ręki - http://bushtaxi.pl/product.php?id_produ ... brand=1-44
Jako ciekawostka- TT przylepia na nie swoją nalepkę i sprzedaje jako Pro Shocks
Jest też wersja 2" dostępna od ręki - http://bushtaxi.pl/product.php?id_produ ... brand=1-44
Jako ciekawostka- TT przylepia na nie swoją nalepkę i sprzedaje jako Pro Shocks
Re: Mół osiołek, czyli Hilux 2011+ by Templar
A miałeś w ręku obydwa amorki czy tak z opowieści o tym TT. Ja sobie zadałem trud w celu porównania i są to podobne tylko produkty a nie naklejka od TT naklejona na Profendera.
Re: Mół osiołek, czyli Hilux 2011+ by Templar
Leci, Leci... czekałem aż emocje opadną i robię czystkęTemplar pisze:Czy leci z nami admin?
Re: Mół osiołek, czyli Hilux 2011+ by Templar
Walki ciag dalszy. Dystrybutor szybko i bez problemu przysłał na podmianę sprężyne Dobinsons +2", pod ciezki zderzak z wyciągarką. Od sprężyny Amady są dłuższe o jeden zwój. Amortyzator Amada jest od fabrycznego dłuższy o 1cm. Walka o złożenie macphersona trwała pół dnia i zakonczyła się połowicznym sukcesem (jeden skręcony, drugi wystrzelone ze ściągacza- ściagacz bynajmniej nie z allegro). Zawsze jest tak wesoło?
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8455
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Mół osiołek, czyli Hilux 2011+ by Templar
Nie. tylko w przypadku ostro przewymiarowanych sprężyn ... Ale nawet w przypadku serii nie złożysz tego w rękach.
A - i NIE jest to system "McPerson" ... Tak dla zasady ...
Tak z czystej ciekawości - wdzięczny będę, jeżeli zapodasz nam tutaj wynik pomiaru skoku zawiasu ale w DÓŁ. Czyli zakres pracy od pozycji statycznej, do rozciągnięcia amora.
Mam swoją teorię na temat liftowych zawiasów, i jestem ciekaw takowego pomiaru. Dla jednego z budżetowych zestawów.
A - i NIE jest to system "McPerson" ... Tak dla zasady ...
Tak z czystej ciekawości - wdzięczny będę, jeżeli zapodasz nam tutaj wynik pomiaru skoku zawiasu ale w DÓŁ. Czyli zakres pracy od pozycji statycznej, do rozciągnięcia amora.
Mam swoją teorię na temat liftowych zawiasów, i jestem ciekaw takowego pomiaru. Dla jednego z budżetowych zestawów.
Re: Mół osiołek, czyli Hilux 2011+ by Templar
Nie wiem czy zdąże przed tym jak je do kontenera wypier****e.
Re: Mół osiołek, czyli Hilux 2011+ by Templar
Napisz jak w jaki sposób mam wykonać pomiar to postaram się ogarnąć.
Kolumna MacPhersona - no fakt.. doczytałem A przez całe życie mi ludzie wmawiali że jak jest Coilover to jest to macperson... Człowiek się uczy całe życie.
Ogólnie wracam do punktu wyjścia- co wsadzić za miesiąc, żeby się nie wkurwiać...
Kolumna MacPhersona - no fakt.. doczytałem A przez całe życie mi ludzie wmawiali że jak jest Coilover to jest to macperson... Człowiek się uczy całe życie.
Ogólnie wracam do punktu wyjścia- co wsadzić za miesiąc, żeby się nie wkurwiać...
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8455
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Mół osiołek, czyli Hilux 2011+ by Templar
Całkiem zwyczajnie - oś koła do krawędzi zderzaka jak auto normalnie stoi, i jak je podniesiesz na podnośniku (koło w powietrzu).
Re: Mół osiołek, czyli Hilux 2011+ by Templar
Mi to się wydaje że głównym problemem będzie tu teraz fabryczny Upper Control Arm.
BTW:
http://www.wyprawa4x4.pl/amortyzator-pr ... owany.html ?
BTW:
http://www.wyprawa4x4.pl/amortyzator-pr ... owany.html ?
Re: Mół osiołek, czyli Hilux 2011+ by Templar
Kolejny update. Sprężyna Dobinsonsa na pokładzie. Różnica w lifcie vs Amada... 3"...
Na pokładzie nie ma jeszcze wyciągarki wiec pewnie troszke siądzie.
Skok w dół to niestety tylko 50mm. Wszystko wisi na upper arm i bez wymiany nie zadziała.
Czy jestem zadowolony? Adekwatnie do zainwestowanych środków. Decyzja o zakupie TT już chyba zapadła, ale chyba nie tyle z niezadowolenia co zamiłowania do lepszych rowiązań i przyplywu gotówki w firmie.
Na pokładzie nie ma jeszcze wyciągarki wiec pewnie troszke siądzie.
Skok w dół to niestety tylko 50mm. Wszystko wisi na upper arm i bez wymiany nie zadziała.
Czy jestem zadowolony? Adekwatnie do zainwestowanych środków. Decyzja o zakupie TT już chyba zapadła, ale chyba nie tyle z niezadowolenia co zamiłowania do lepszych rowiązań i przyplywu gotówki w firmie.