Uszczelki drzwi bocznych wyprodukowano w Tajwanie, a przyjechały z Australii. Muszę przyznać iż wykonanie jest ok. Do tylnych drzwi mają być oryginalne lecz to zależy od przebiegu licytacji
. Nie spodziewałem się tego, że w oryginale uszczelki są klejone, a nie wkładane w rynienki jak w innych Toykach. No cóż, człowiek całe życie się uczy.
Daszki przeciw słoneczne pochodzą prosto z magazynu w Japonii. Ale muszą się tam dziwić. Na świecie kryzys, zamykają fabryki, a tu Polacy na hura wykupują starocie z magazynów
. Wczoraj oglądałem raporty Toyoty w TV i słabo poszło - jak innym z resztą też.
W tak leciwym pojeździe warto sprawdzić wszelkie elementy gumowe. Po dokładnej inspekcji i majtaniu okazuje się, że wiele z nich należy wymienić. Tu widać bardzo dobry przykład pękniętej gumy drążka zmiany biegów. Jest nowy
i czeka. Do wymiany również zakwalifikowałem gumę osłonową drążka włączającego napęd 4x4 oraz brakującą gumę łapy sprzęgła
. Podobnie stało się z gumą łącznikową kolumny kierowniczej z przekładnią - oj ta to była droga
Jeśli chodzi o przednią część wnętrza poszukuję elementów zaznaczonych czerwonymi strzałkami. Posłużyłem się zdjęciami z internetu. Chodzi mi o używki w dobrym stanie. Nówek nie ma. Znalazłem jedną deskę w stanach ale nieopłacalny jest transport, a i koszty zakupu bardzo wysokie.
Dwa dni temu na Bemowie widziałem kolejną czterdziestkę odrestaurowaną ładnie na zabytkowych numerach. Kolor oliwkowo żółty. W poniedziałek rozbiorę jedne tylne drzwi i kontrolnie oddamy je do wypiaskowania - tak dla sprawdzenia
. Obawiam się, że będziemy je reanimować.