FJ40 addamsa- klasyk do błota
Moderator: luk4s7
Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota
ty weź zapierdalaj a nie gadasz. mam nadzieję że silnik włozony??????
zaraz nie bede miał czym na polowania jeździć. 70 zaczyna lapac temperature ((
ruchy tam ruchy bo jak nie to wpadnę i wyrucham
zaraz nie bede miał czym na polowania jeździć. 70 zaczyna lapac temperature ((
ruchy tam ruchy bo jak nie to wpadnę i wyrucham
Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota
Sam nie wiem czy Kwiatuszek straszy Rokfora a może coś obiecuje...Kwiatec pisze:ruchy tam ruchy bo jak nie to wpadnę i wyrucham
To jaki jest plan na silnik w 40-stce
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8443
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota
Taki jak był.
No - prawie ... Idzie 3F-E z J8.
No - prawie ... Idzie 3F-E z J8.
Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota
Łeeeee, myślałem że będzie viejt
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8443
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota
Taka J4 jest na razie jedna - i niepowtarzalna ... Teraz trza inne opcje wyprubować - coby było porównanie
A poważniej - to takie prawie koszerne ma być autko. A 3F-E łączy się z H40 czy tam H55, tak samo jak oryginał. Kwiatec chce to na szybko poskładać - ale po prawdzie to się będzie trzeba sprzęgłu przyglądnąć - ori z J4 może tego silnika nie utrzymywać. Na szczęście do tego silnika opcji jest sporo - w razie co się zapoda docisk z J9 d4d ...
A - przy okazji.
22R-E nie ma prawa się grzać. Acz ten silnik ma przypadłosć fabryczną, o której mało kto wie - a polega ona na tym - że ... blokuje się odpowietrznik termostatu. taki mały "dynks", kulka metalowa z zawleczką, przyczepiona do blaszki termostatu. Ma służyć odpowietrzaniu się układu - ale w tym silniku to rozwiązanie nie robi. Pompa dociska ta kuleczkę - i jakiekolwiek odgazowanie się chłodziwa na głowicy robi bąbel gazowy wokół termostatu, skutkiem czego nie chce się skubany otwierać. Daje to taki efekt - że silnik niby łapie temperature na wskaźniku na desce - a potem nagle wskazówka leci w dół (jak termostat łaskawie się wreszcie otworzy).
Załatwia się temat raz i na zawsze przez wywiercenie w blaszcze termostatu otworka, tak 1 - 1,5 mm (przy większym silnik zimą nie bedzie się chciał normalnie rozgrzać).
A poważniej - to takie prawie koszerne ma być autko. A 3F-E łączy się z H40 czy tam H55, tak samo jak oryginał. Kwiatec chce to na szybko poskładać - ale po prawdzie to się będzie trzeba sprzęgłu przyglądnąć - ori z J4 może tego silnika nie utrzymywać. Na szczęście do tego silnika opcji jest sporo - w razie co się zapoda docisk z J9 d4d ...
A - przy okazji.
22R-E nie ma prawa się grzać. Acz ten silnik ma przypadłosć fabryczną, o której mało kto wie - a polega ona na tym - że ... blokuje się odpowietrznik termostatu. taki mały "dynks", kulka metalowa z zawleczką, przyczepiona do blaszki termostatu. Ma służyć odpowietrzaniu się układu - ale w tym silniku to rozwiązanie nie robi. Pompa dociska ta kuleczkę - i jakiekolwiek odgazowanie się chłodziwa na głowicy robi bąbel gazowy wokół termostatu, skutkiem czego nie chce się skubany otwierać. Daje to taki efekt - że silnik niby łapie temperature na wskaźniku na desce - a potem nagle wskazówka leci w dół (jak termostat łaskawie się wreszcie otworzy).
Załatwia się temat raz i na zawsze przez wywiercenie w blaszcze termostatu otworka, tak 1 - 1,5 mm (przy większym silnik zimą nie bedzie się chciał normalnie rozgrzać).
Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota
Rokfor nie przestaje mnie zadziwiać...
Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota
a dziś prawie w końcowym etapie spa
https://pl-pl.facebook.com/permalink.ph ... 4604007720
https://pl-pl.facebook.com/permalink.ph ... 4604007720
Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota
Piękna jest i kolor słuszny!
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 16 kwie 2018, 10:02
- Auto: https://www.interdiag.pl/
- Kontakt:
Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota
Właśnie mi też się podoba