4R 5gen Barcelona Red
Moderator: luk4s7
Re: 4R 5gen Barcelona Red
Rolkos
Pozwoliłem sobie na opowiastkę z dawnych czasów o wspaniałej Carinie tylko po to, żeby zilustrować co można samochodem zrobić jeśli się wie co i jak.
Sam rozważałem zakup VZJ95 (3,4 V6 benzyna), ale już wtedy podaż była słaba, a do tego przeważały automaty (nikt mi nie wmówi, że automat tamtej generacji ma jakiekolwiek zalety) i skórzana tapicerka (której organicznie nie znoszę, mam prawo Miałbym ciszę w aucie, brak wibracji i dość ładny dźwięk silnika. I pewnie dostosowałbym się do jego charakterystyki i był zadowolony. Ale jednak wolę klekota z wszystkimi jego zadami i waletami Dźwięk mam godny traktora lub Iveco Daily, jest głośno i śmierdzi gnojówką Za to praktycznie każdy podjazd robię z dwójki, stacje benzynowe odwiedzam rzadko i nie kusi mnie, żeby przejść na LPG No i zimą lodu nie miszę zdrapywać, samochód sam się z niego otrząsa po zimnym starcie
Rokfor
Oczywiście żalu o złośliwą uwagę nie mam, ale skłania mnie ona do pewnych rozważań akustycznych. Flat plane V8 rzadko spotykam na ulicy i nie mam wielu okazji żeby tego posłuchać - Ferrari i spółka to nie jest klasa popularna Flat plane nie gulgocze, pracuje jak wiertarka raczej, być może faktycznie dałoby radę pomylić flat plane V8 przy 2000 rpm z R4 przy 4000 rpm, trzebaby sprawdzić
Ja naprawdę słucham muzyki silników. Ba! Jestem gotów udowodnić związek rock&rolla z traktorami i punka z lokomotywami spalinowymi,
Kończę ten off-top powrotem do stwierdzenia, że samochód dawca tytułu wątku to piękna maszyna.
Pozwoliłem sobie na opowiastkę z dawnych czasów o wspaniałej Carinie tylko po to, żeby zilustrować co można samochodem zrobić jeśli się wie co i jak.
Sam rozważałem zakup VZJ95 (3,4 V6 benzyna), ale już wtedy podaż była słaba, a do tego przeważały automaty (nikt mi nie wmówi, że automat tamtej generacji ma jakiekolwiek zalety) i skórzana tapicerka (której organicznie nie znoszę, mam prawo Miałbym ciszę w aucie, brak wibracji i dość ładny dźwięk silnika. I pewnie dostosowałbym się do jego charakterystyki i był zadowolony. Ale jednak wolę klekota z wszystkimi jego zadami i waletami Dźwięk mam godny traktora lub Iveco Daily, jest głośno i śmierdzi gnojówką Za to praktycznie każdy podjazd robię z dwójki, stacje benzynowe odwiedzam rzadko i nie kusi mnie, żeby przejść na LPG No i zimą lodu nie miszę zdrapywać, samochód sam się z niego otrząsa po zimnym starcie
Rokfor
Oczywiście żalu o złośliwą uwagę nie mam, ale skłania mnie ona do pewnych rozważań akustycznych. Flat plane V8 rzadko spotykam na ulicy i nie mam wielu okazji żeby tego posłuchać - Ferrari i spółka to nie jest klasa popularna Flat plane nie gulgocze, pracuje jak wiertarka raczej, być może faktycznie dałoby radę pomylić flat plane V8 przy 2000 rpm z R4 przy 4000 rpm, trzebaby sprawdzić
Ja naprawdę słucham muzyki silników. Ba! Jestem gotów udowodnić związek rock&rolla z traktorami i punka z lokomotywami spalinowymi,
Kończę ten off-top powrotem do stwierdzenia, że samochód dawca tytułu wątku to piękna maszyna.
Re: 4R 5gen Barcelona Red
Po kilku tygodniach w pudełku założyłem lift. Tym razem wybrałem Ironman FoamCell Pro.
Chciałem mieć możliwość regulacji preload sprężyn. Rozważałem jeszcze Dobinsona. BP-51 od OME przekraczał założony budżet.
Dodam że zawias OME który miałem w FJ, rok temu się zweryfikował (pękła sprężyna, a po wymianie całego setu okazało się że przy ściśnięciu tylnych amortyzatorów wylał się z nich olej - zawieszenie miało już swoje lata). W FJ dałem Dobinsona z którego jestem bardzo zadowolony, ale lubię eksperymenty więc tym razem coś innego.
Pierwsze wrażenie po wyjęciu z pudełka, gorsza jakość malowania sprężyn w porównaniu do Dobinsona, który jest malowany naprawdę spoko. Nawet rozważałem opcję przemalowania, ale odpuściłem i pomalowałem lakierem clar, może nie zardzewieją po pierwszej zimie
Na zdjęciu jak widać jest też UCA od OME. Przy lifcie 2-2.5" nie jest to konieczne, ale miałem takie w garażu więc założyłem. Gdyby nie to, to bym nie zakładał.
Pierwsze wrażenia z jazdy, jest spoko. Nie wiele twardziej od fabryki (mam wrażenie że 4R ma fabrycznie twardsze zawieszenie w porównaniu do 120).
Jako ciekawostka opony stały się wyraźnie głośniejsze przy prędkościach w okolicy 50km/h, przy 100-120 nie słychać już takiej różnicy. Wynika to prawdopodobnie ze zmiany geometrii (jeszcze nie ustawiałem).
Chciałem mieć możliwość regulacji preload sprężyn. Rozważałem jeszcze Dobinsona. BP-51 od OME przekraczał założony budżet.
Dodam że zawias OME który miałem w FJ, rok temu się zweryfikował (pękła sprężyna, a po wymianie całego setu okazało się że przy ściśnięciu tylnych amortyzatorów wylał się z nich olej - zawieszenie miało już swoje lata). W FJ dałem Dobinsona z którego jestem bardzo zadowolony, ale lubię eksperymenty więc tym razem coś innego.
Pierwsze wrażenie po wyjęciu z pudełka, gorsza jakość malowania sprężyn w porównaniu do Dobinsona, który jest malowany naprawdę spoko. Nawet rozważałem opcję przemalowania, ale odpuściłem i pomalowałem lakierem clar, może nie zardzewieją po pierwszej zimie
Na zdjęciu jak widać jest też UCA od OME. Przy lifcie 2-2.5" nie jest to konieczne, ale miałem takie w garażu więc założyłem. Gdyby nie to, to bym nie zakładał.
Pierwsze wrażenia z jazdy, jest spoko. Nie wiele twardziej od fabryki (mam wrażenie że 4R ma fabrycznie twardsze zawieszenie w porównaniu do 120).
Jako ciekawostka opony stały się wyraźnie głośniejsze przy prędkościach w okolicy 50km/h, przy 100-120 nie słychać już takiej różnicy. Wynika to prawdopodobnie ze zmiany geometrii (jeszcze nie ustawiałem).
Re: 4R 5gen Barcelona Red
Ustaw geometrię. To jest podstawa po zmianie zawieszenia.
Re: 4R 5gen Barcelona Red
Wiadoma sprawa.
Re: 4R 5gen Barcelona Red
Wleciał bagażnik, led bar oraz lampy na bokach. Wyszło całkiem spoko, jeszcze poprzeczka z przodu i listwy rynienek.
Ledbar wkomponowany w owiewkę więc nic nie hałasuje.
Ledbar wkomponowany w owiewkę więc nic nie hałasuje.
Re: 4R 5gen Barcelona Red
Jeszcze fotka bardziej z boku (przed oklejeniem zderzaka).
Re: 4R 5gen Barcelona Red
Wygląda bardzo dobrze! Czy w 4runnerze jest jakiś punkt mocowania w przedniej części? Bo same relingi zaczynają się dopiero na wysokości słupka B.
Re: 4R 5gen Barcelona Red
Coś pięknego, co prawda zazdrość to zła cecha ale szczere zazdro ode mnie i oby bezawaryjnie długo służyła jest MEGA.
Wysłane z mojego moto g(60) przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego moto g(60) przy użyciu Tapatalka