Namawiał, namawiał, i namówił
Zamówiłem.
Moderator: luk4s7
Ale przeczytałeś, że Templarowy hil osiągną 3T masy?
O matko! Jest tyle sposobów by sobie auto sp.....ćRokfor32 pisze: ↑01 kwie 2023, 20:15Korozja kontaktowa (stykowa) działa w obie strony. jeżeli masz parę korozyjną - to utlenianie idzie w obu kierunkach - przy czym niekoniecznie po równo. Z pamięci nie kojarzę już, która strona (w parze AL - FE) ulega przyspieszonej degradacji. Niemniej - jedna z nich degraduje się dosyć szybko.
To jest oczywiście proces liczony nie w godzinach - w latach. niemniej - zachodzi. powoli (względnie powoli) - ale nieubłaganie. I zależy (tempo) od czynników zewnętrznych - jasne jest, że w warunkach pustynnych zjawisko będzie zachodzić wolniej - w solance szybciej.
Niemniej - tak się dzieje. I w przypadku autek mających 20 latek lu wyżej - widać to już bardzo wyraźnie.
Kojarzysz temat "ochrony katodowej"? Generalnie to dosyć podobna kwestia: polega na zmianie elektropotencjału danego materiału. W przypadku tych zabawek - sztucznie (przez urządzenie). Mało kto jednak ma świadomość, że odpowiednie zestawienie materiałów (połączonych ze sobą) działa na podobnej zasadzie - acz niekoniecznie in plus ...
To są panele solarne ?Templar pisze:Projekt trochę się ciągnie, bo mam inne rzeczy na głowie, ale pierwsze dwa panele, na próbę założone na aucie.
Super robotaTemplar pisze:Nie- to zwykłe, lekkie panele z HDPE. Ogólnie w chwili kiedy panele były by mi potrzebne, bagażnik będzie zapakowany, więc nie ma to większego sensu. Głupszy projekt widziałem tylko u jednej firmy, która zamontowała panele... pod bagażnikiem...
Jak na razie, panele wydają się działać. Tyle co miałem okazję pojeździć, przy jedynie dwóch pierwszych zaślepkach, hałas przesuną się z 80 na 120km/h i dobiega z tyłu a nie znad głowy. Jutro pewnie poskręcam resztę do końca.