4Runner 3gen 3.4V6
Moderator: luk4s7
4Runner 3gen 3.4V6
Od 2014 roku posiadam 4Runnera 1997r z silnikiem 3.4V6 z automatem.
Auto przeszło gruntowny remont ramy - Cynkowanie ogniowe + lakier proszkowy
Dodatkowo wymieniona pochwa tylnego mostu, wymiana przekładnia(już druga), naprawa głowicy(pękła bo ciekł wtryskiwacz benzyny), wymiana skrzyni bo poprzedni właściciel zabił ją ciągnąć ciężkie przyczepy.
Gaz prins z butlą 103L w miejscu koła.
Dołożona duża chłodnica oleju skrzyni.
Progi stalowe, zderzak przód OE z dołożoną płytą pod windę DWT14000HD, zderzak tył OE + customowe mocowanie haka chroniące butlę i zderzak.
Lift Budy 4cm
Lift zawieszenia:
- Przód 3": amory TT + dystans 10mm + obniżony most + przedłużone górne wahacze
- Tył 4": amory TT od J100(dłuższe o 90mm od OE) + customowe progresywne sprężyny + regulowane górne wahacze + obniżone mocowanie panharda
Koła:
Na co dzień: BFG KM3 285/75r16 + felgi 16x8 ET0
W teren: Cooper STT PRO 305/70R16 + felgi 16x9 ET -15
Film z 2017r: https://youtu.be/Jd-1kkbcnKU
Film z Lutego 2020: https://youtu.be/6tMYXCCON-8
Auto przeszło gruntowny remont ramy - Cynkowanie ogniowe + lakier proszkowy
Dodatkowo wymieniona pochwa tylnego mostu, wymiana przekładnia(już druga), naprawa głowicy(pękła bo ciekł wtryskiwacz benzyny), wymiana skrzyni bo poprzedni właściciel zabił ją ciągnąć ciężkie przyczepy.
Gaz prins z butlą 103L w miejscu koła.
Dołożona duża chłodnica oleju skrzyni.
Progi stalowe, zderzak przód OE z dołożoną płytą pod windę DWT14000HD, zderzak tył OE + customowe mocowanie haka chroniące butlę i zderzak.
Lift Budy 4cm
Lift zawieszenia:
- Przód 3": amory TT + dystans 10mm + obniżony most + przedłużone górne wahacze
- Tył 4": amory TT od J100(dłuższe o 90mm od OE) + customowe progresywne sprężyny + regulowane górne wahacze + obniżone mocowanie panharda
Koła:
Na co dzień: BFG KM3 285/75r16 + felgi 16x8 ET0
W teren: Cooper STT PRO 305/70R16 + felgi 16x9 ET -15
Film z 2017r: https://youtu.be/Jd-1kkbcnKU
Film z Lutego 2020: https://youtu.be/6tMYXCCON-8
Re: 4Runner 3gen 3.4V6
Kilka fotek z 2017r:
Dwie foty z 2019r
Najaktualniejszych zdjęć nie mam :/
Dwie foty z 2019r
Najaktualniejszych zdjęć nie mam :/
Re: 4Runner 3gen 3.4V6
Widziałem w zeszłym roku auto na Non stop Radzikone i robiło robotę , mega się krzyżuje i bez blokad robi bardzo fajnie w terenie.
Pochwal się też tym pickupem T100 to chyba jest 1,5 kabiny
PS Czy w tym orku będziesz robił Non stop Radziokone ?
Pochwal się też tym pickupem T100 to chyba jest 1,5 kabiny
PS Czy w tym orku będziesz robił Non stop Radziokone ?
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: 4Runner 3gen 3.4V6
Witamy kolejnego 4r 3rd, nie ma nas wiele
Re: 4Runner 3gen 3.4V6
Piękny egzemplarz i włożone sporo pasji w auto. Super zrobione zawieszenie!!
Oradek lj73 2LT-II
Oradek lj73 2LT-II
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 03 lis 2019, 08:06
- Auto: HDJ80 4.2TD
Re: 4Runner 3gen 3.4V6
Cześć Radzik!!!
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Re: 4Runner 3gen 3.4V6
Kolejna impreza "Non-Stop 4x4 Radzikone", o ile się odbędzie, to zrobimy ją w Lipcu. Będzie info na FB
T100 ExtraCab jak na razie jest serią w gazie, więc co tu się chwalić
https://youtu.be/TL2j1-wKg0g
Może tylko, że to jedyny taki model 4x4 w Polsce
KM3 traktuję jako AT do codziennej jazdy ponieważ:
-dużo lepiej trzyma się na mokrym asfalcie od ATeka KO2
-jest bardzo cicha na asflacie
-w terenie robi jak ATek
-jest bardzo odporna na przebicie(nigdy mi się nie udało)
Za to STT PRO to rasowe MT ponieważ:
- jest głośna na asfalcie
- niesamowicie robi w terenie (jeden z lepszych MT na rynku - nie licząc simexów, boogerów itp)
- na mokrym asfalcie lepiej się trzyma niż ATek KO2
Podsumowując: Tak, różnica między KM3 a STT PRO jest ogromna.
PS.
dodałem jeszcze raz fotki 4Runnera bo w poprzednim poście coś się przestały pokazywać:
- Załączniki
-
- t4r 3.jpg (44,14 KiB) Przejrzano 3002 razy
-
- t4r 2.jpg (46,55 KiB) Przejrzano 3002 razy
-
- t4r.jpg (48,17 KiB) Przejrzano 3002 razy