Strona 3 z 6
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
: 20 wrz 2023, 22:10
autor: andrzejrolnik
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
: 21 wrz 2023, 02:52
autor: Jake
Wow.... to z moim 32 letnia 4R jeszcze nie jest tak makabrycznie.
U Ciebie teraz wyglada to sporo gorzej teraz niz przed rozebraniem, wtedy wydawala sie dosc zdrowa po zdjeciach...no ale co sie dziwic, zawsze tak jest. U mnie tez wyszly nowe kwiatki jak zaczalem rozkrecac.
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
: 21 wrz 2023, 08:37
autor: Michu_1
słowo klucz z tematu postu UZJ 100 "krajowa", której nikt w porę nie zakonserwował
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
: 21 wrz 2023, 16:52
autor: kylon
Przede wszystkim taka sama korozja jest w każdym z tych profili zamkniętych w podłodze. Zatem po wypiaskowaniu będzie ładnie od zewnątrz a nadal tak samo od wewnątrz
Przykro mi.
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
: 21 wrz 2023, 17:14
autor: andrzejrolnik
ostatecznie samochód stanie się dawcą części...
Silnik w przyszłym tygodniu ma być rozebrany, przebadany i będzie przedstawiona diagnoza z wyceną.
Zobaczymy co zostanie z karoserii po piaskowaniu
Jeśli rama okaże się całkiem użyteczna po piaskowaniu, to może znajdziemy dawcę albo dwóch i blacharz coś wykombinuje, o ile jest dobrym magikiem
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
: 02 paź 2023, 17:33
autor: andrzejrolnik
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
: 02 paź 2023, 17:37
autor: Jake
Hahaa! Jednak sie zdecydowales!
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
: 02 paź 2023, 21:10
autor: andrzejrolnik
Tak i uważam to za racjonalną decyzję, biorąc pod uwagę ile części w bardzo dobrym stanie znalazło się na lawecie
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
: 02 paź 2023, 22:02
autor: pinc6x6
andrzejrolnik pisze: ↑02 paź 2023, 21:10
Tak i uważam to za racjonalną decyzję, biorąc pod uwagę ile części w bardzo dobrym stanie znalazło się na lawecie
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
To zależy też ile zapłaciłeś!
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
: 02 paź 2023, 22:18
autor: andrzejrolnik
Wyjmując silnik i skrzynię, za reduktor i resztę gratów z całego zestawu, chcąc je teraz kupić jako nowe musiałbym zapłacić 1,5x tyle, ile dałem.
A przecież jest w zestawie prawie nowy silnik i skrzynia
Jeśli uda się zaadoptować silnik ze skrzynią będzie wspaniale, jak wykorzystam tylko sam silnik a sprzedam skrzynię A750F też będzie super i ekonomicznie.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
: 06 lis 2023, 17:20
autor: andrzejrolnik
Nabyłem dziś do kompletu tylny most, w równie doskonałym stanie co cały przedni zespół napędowy
Tylko jedno pytanie - ten most nie ma blokady, jak to możliwe w J100/LX470?
Przednia obudowa dyfra jest większa, bardziej pojemna od starej, zapewne siedzi w niej LSD.
Na moście nie ma żadnych wybitych oznaczeń, poza "R" na tylnej obudowie dyfra, jak na drugim zdjęciu.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
: 06 lis 2023, 17:41
autor: Jake
Blokady sa opcjonalnym wyposazeniem, nie kazde auto takowe posiada.
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
: 06 lis 2023, 19:09
autor: andrzejrolnik
Teoretycznie tak, bo w sumie moja HDJ80 w specyfikacji europejskiej(na Szwecję) nie miała ani przedniej ani tylnej blokady, czy było LSD z tyłu nie zdążyłem wypróbować
.
Ale jeśli to są wszystko podzespoły z demobilu wojskowego (na co wskazuje znikome zużycie/niski przebieg) to już brak blokady dziwi.
A LSD w tak dużym i ciężkim aucie wydaje się słabym rozwiązaniem, zastanawia mnie też trwałość... Chyba że to zwykły otwarty dyfer.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
: 28 lis 2023, 22:15
autor: andrzejrolnik
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
: 29 lis 2023, 02:24
autor: marlu
andrzejrolnik pisze: ↑06 lis 2023, 19:09
Teoretycznie tak, bo w sumie moja HDJ80 w specyfikacji europejskiej(na Szwecję) nie miała ani przedniej ani tylnej blokady, czy było LSD z tyłu nie zdążyłem wypróbować
.
Ale jeśli to są wszystko podzespoły z demobilu wojskowego (na co wskazuje znikome zużycie/niski przebieg) to już brak blokady dziwi.
A LSD w tak dużym i ciężkim aucie wydaje się słabym rozwiązaniem, zastanawia mnie też trwałość... Chyba że to zwykły otwarty dyfer.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
W benzynowych setkach blokady zdarzały się niezwykle rzadko , LSD chyba również . Tutaj całą robotę robi elektronika i wykrzyż tylnego mostu . Niestety to tyle .