Mega fajna odmiana, fajnie że Ci się chciało go odbudowywać.
Jakiś taki beduiński jest
Robol na emeryturze.
Moderator: luk4s7
Re: Robol na emeryturze.
fajnie, że Ci się chciało to odpisać i sfotografowaćkonus pisze:[...] fajnie że Ci się chciało go odbudowywać.[...]
a motocykle (cuda zresztą) też sam "robiłeś"?
Re: Robol na emeryturze.
Z tyłu można też tak zrobić (napis)
Re: Robol na emeryturze.
Brawo; bardzo ładna robota! Kylon, rośnie konkurencja !
Re: Robol na emeryturze.
Cześć,
Na regenerację (kompleksową) czeka też przednie zawieszenie, ale dopiero na wiosnę. Mam zamiar wszystko udokumentować fotograficznie, więc na pewno się pochwalę.
Tarpan wozi nie tylko zabytkowe motocykle. Ostatnio zrobiliśmy z braciakiem ponad 700 kilosów po XJRkę.
Mechanicznie na szczęście nie jest źle - teoretycznie 224000 km przebiegu (taa, na pewno ). Dyfer jest cichy, sprzęgło i skrzynia działają lekko i bez hałasów. Silnik też jest w porządku ale trochę mnie wnerwia popijaniem oleju. Zaraz po zakupie wymieniłem kompletny rozrząd i przy okazji uszczelniacze zaworów. Po tej operacji zużycie oleju spadło (o połowę) ale jednak jest. Kolejną rzeczą, która się ostatnio nasiliła jest silne czarne dymienie i wzrost zużycia paliwa - jak nic "lejące" wtryskiwacze. Nie jest to problem, wykręcę i dam do regeneracji.kpeugeot pisze: ciekawe jak mechanicznie czy też tak pięknie jak blacharsko?
Na regenerację (kompleksową) czeka też przednie zawieszenie, ale dopiero na wiosnę. Mam zamiar wszystko udokumentować fotograficznie, więc na pewno się pochwalę.
Owszem sam, ale nie są to żadne cuda tylko zwykłe "farbowane wieprze" . Cuda są dopiero w planach (jeszcze tylko kilka części)lucjan pisze:a motocykle (cuda zresztą) też sam "robiłeś"?
Można, ale usunięcie znaczka z klapy było całkowicie świadomym wyborem. Od zawsze usuwałem wszystkie emblematy z pojazdów. Chciałem zmodyfikować też atrapę aby nie było przetłoczenia pod przedni znaczek ale wtedy już bym się nie opędził od pytań o markę na stacjach benzynowych (praktycznie przy każdym tankowaniu jest krótka pogawędka o aucie).irko pisze:Z tyłu można też tak zrobić (napis)
Cieszę się, że podoba się Wam moja robota, ale w żaden sposób nie można porównywać jej z renowacją Toyoty kolegi Kylona. Myślę, ze jego sprzęt po zrobieniu będzie typową tzw. "niemiecką jedynką" a mój jest tylko zadbany. Zabytkowa motoryzacja jest mi szczególnie bliska i doskonale rozumiem np. poszukiwanie odpowiedniego rodzaju śrub dla danego rocznika. Bardzo podoba mi się takie bezkompromisowe podejście do tematu i wiem też, jak łatwo jest przekroczyć wartość zabytkowego pojazdu kosztami remontu . Kylon - wielki szacun dla Twojej roboty.Gałka pisze:Kylon, rośnie konkurencja !
Tarpan wozi nie tylko zabytkowe motocykle. Ostatnio zrobiliśmy z braciakiem ponad 700 kilosów po XJRkę.