HJ60 by estewes
Moderator: luk4s7
Re: HJ60 by estewes
Następnie nasza toyota HJ60 zabrała nas na mazurskie jeziora gdzie wraz z przyjaciółmi spędziliśmy wspaniale kilka ciepłych i słonecznych dni.
Teraz Nasz toyotka stoi w Starym Sączu gdzie @Rokfor pracuje nad nią,więcej szczegółów już jutro
Ps.nie mogę się doczekać
Teraz Nasz toyotka stoi w Starym Sączu gdzie @Rokfor pracuje nad nią,więcej szczegółów już jutro
Ps.nie mogę się doczekać
Re: HJ60 by estewes
... turbo ???
zdradź szczegóły Emilu drogi
zdradź szczegóły Emilu drogi
Re: HJ60 by estewes
Turbo Adamie,turbo .
Re: HJ60 by estewes
a to juz wiem z czyjego samochodu bedą części do mojej 40
pawel
pawel
Re: HJ60 by estewes
Plum widziałem twoją 40-stkę.zawieszenie przednie wygląda zawodowo .
Ponieważ za parę godzin będę u Rokfora pozwolę sobie wykręcić kilka części z twojej zielonej
Ponieważ za parę godzin będę u Rokfora pozwolę sobie wykręcić kilka części z twojej zielonej
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8463
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: HJ60 by estewes
Temat wstępnie zakończony - auto pojechało na testy trakcyjne.
Możliwe, że będzie zakładany jeszcze dodatkowy zawór upustowy, bo się Emilowi nie podoba jak doładowanie wychodzi na ponad 1 bar
Możliwe, że będzie zakładany jeszcze dodatkowy zawór upustowy, bo się Emilowi nie podoba jak doładowanie wychodzi na ponad 1 bar
Re: HJ60 by estewes
Oj tam oj tam...
By-pass'y dobre dla weterana zawałowca
A tu taki zuch w sile wieku i potencyii
, nie upuszczaj mu ciśnienia Rokforku póki jeszcze może chłopak jeden...
By-pass'y dobre dla weterana zawałowca
A tu taki zuch w sile wieku i potencyii
, nie upuszczaj mu ciśnienia Rokforku póki jeszcze może chłopak jeden...
Re: HJ60 by estewes
Dopóki siła w lędźwiach jest
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8463
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: HJ60 by estewes
Zapodanie zaworu typu eksternal wastegate nie jest głupim pomysłem, bo to pozwoli podkręcić parametry turbiny dla niskich obrotów. Jak podkręcę tylko na siłowniku geometrii, to w górnym zakresie doładowanie idzie na półtora bara i wyżej. A jak wyreguluję górny zakres - to dolny też leci, i turbina zaczyna pompować dopiero od jakichś 1,5 tyś rpm. (wyregulowana pod kątem dołu osiąga 0,5 bara przy 800 rpm). Jest więc o co powalczyć.
Re: HJ60 by estewes
Wróciłem do domu,zrobiłem z turbiną około 350km.Po ostatniej regulacji w piątkowy wieczór (trzymałem Rokfor na nogach prawie do północy ) wskaźnik doładowania pokazuje 0,9 bara przy normalnej eksploatacji,raz doszło do 1bara gdy pod górkę pedał wcisnąłem do podłogi :mrgreen:autko dostaje kopa od około 1000 rpm.Zostawiam za sobą również chmurę czarnego pięknego dymu .W drodze powrotnej wyprzedzałem wszystko jak leciało Dzięki Rokfor .
Re: HJ60 by estewes
jak pojeździsz trochę to napisz jak zmieniło się spalanie po zamontowaniu turbo, z jaką prędkością podróżną najlepiej się jedzie.
-
- Posty: 2200
- Rejestracja: 16 paź 2009, 00:25
- Auto: VW T4 Syncro- Osio?ek, ale jak w domu si? czuj?
- Kontakt:
Re: HJ60 by estewes
A mnie Emilu interesuje temperatura spalin.
Re: HJ60 by estewes
Rokfor teraz Twój znak rozpoznawczy to będą podwójne obejmy na niebieskich wężykach?
Paweł
Paweł
Re: HJ60 by estewes
Jasiu,w drodze do Polski sprawdziłem spalanie.
Są to wyniki podczas jazdy na autostradzie jeszcze bez turba
Prędkość 120 km/h spalanie 14,5 litra na 100 km
100 km/h spalanie 10,6 litra
Gdy ustawiłem się z tirami i podróżowałem z prędkością stałą 90 km/h spalanie zeszło do rekordowych 8,9 litra
Czyli śmieszne 30 kilometrów na godzinę wolniej a koszty paliwa spadają o 1/3
Już nie długo będzie możliwość porównania wyników spalania przed i po założeniu turba.
Są to wyniki podczas jazdy na autostradzie jeszcze bez turba
Prędkość 120 km/h spalanie 14,5 litra na 100 km
100 km/h spalanie 10,6 litra
Gdy ustawiłem się z tirami i podróżowałem z prędkością stałą 90 km/h spalanie zeszło do rekordowych 8,9 litra
Czyli śmieszne 30 kilometrów na godzinę wolniej a koszty paliwa spadają o 1/3
Już nie długo będzie możliwość porównania wyników spalania przed i po założeniu turba.
Re: HJ60 by estewes
Remik,co do temp.spalin to jak dzisiaj podłącze wskaźnik to jutro dam znać jaka temperatura panuje zaraz za kolektorem wydechowym