BJ42 - na oryginał by Kylon
Moderator: luk4s7
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8469
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Ja bym sie lampami aż tak nie przejmował. Nie wiem jaka średnica do J4, ale na oko wyglądają jak te z J6 i wczesnych J7 (też było kila wersji, mniej lub bardziej wypukłe, zależy z której firmy - kyoto, sylvania, wagner). Lampa ma świecić, i to dobrze a nie po chmurach - a się jeszcze nie styknąłem z prawidłowo zregenerowanym odbłyśnikiem - nie tak prosto prawidłowo nałożyć chrom na wklęsłą powierzchnię, i to potem na gładko wypolerować.
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Rokfor, weź Ty sobie od początku ten wątek przeczytaj , zorientujesz się że wcale nie chodzi o to tylko żeby świeciło, zresztą po zmroku toto jeździć nie będzie
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8469
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Sto dwie strony - aż tyle czasu to nie mam ...
I mam przy okazji użytkowe podejście do aut (i motorów - jeden z moich to rocznik '59) - przede wszystkim ma jeździć, bo to nie pomnik. W tym się mieści również że prawidłowo świecić na drogę, i hamować wydajnie Reszta se może być oryginalna ...
I mam przy okazji użytkowe podejście do aut (i motorów - jeden z moich to rocznik '59) - przede wszystkim ma jeździć, bo to nie pomnik. W tym się mieści również że prawidłowo świecić na drogę, i hamować wydajnie Reszta se może być oryginalna ...
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
każdy ma własne podejscie do autek. twoje też mi się podoba bo strasznie ten paździerz twój sie prezentuje ale jakoś wydaje mi sie ze mechanicznie to jedna z najlepszych 73-ójekRokfor32 pisze:Sto dwie strony - aż tyle czasu to nie mam ...
I mam przy okazji użytkowe podejście do aut (i motorów - jeden z moich to rocznik '59) - przede wszystkim ma jeździć, bo to nie pomnik. W tym się mieści również że prawidłowo świecić na drogę, i hamować wydajnie Reszta se może być oryginalna ...
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8469
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
To auto nie będzie tak wyglądało stale - czeka na remont, a że jeździć musi bo jest potrzebne - to jeździ ...
Krótką J7 robię na oryginał, z wysokim stopniem zgodności, ale też wprowadziłem kilka modyfikacji użytkowych, bo oprócz wyglądu ma to być jednak auto jak najbardziej użytkowe. Dostało więc wzmocnioną tylną belkę ramy z gniazdem profilowym (pod hak w systemie amerykańskim lub skandynawskim), przewody hamulcowe miedziane, elementy optyczne lamp nówencje, progi przystosowane do hilifta, zmodyfikowane chlapacze coby ich nie urywać w śniegu, i temu podobne. Łamię się jedynie nad zderzakami - ori są strasznie ciastowate, a nie chcę psuć wyglądu zwykłą rurą. Coś muszę wymyślić kompromisowego.
Krótką J7 robię na oryginał, z wysokim stopniem zgodności, ale też wprowadziłem kilka modyfikacji użytkowych, bo oprócz wyglądu ma to być jednak auto jak najbardziej użytkowe. Dostało więc wzmocnioną tylną belkę ramy z gniazdem profilowym (pod hak w systemie amerykańskim lub skandynawskim), przewody hamulcowe miedziane, elementy optyczne lamp nówencje, progi przystosowane do hilifta, zmodyfikowane chlapacze coby ich nie urywać w śniegu, i temu podobne. Łamię się jedynie nad zderzakami - ori są strasznie ciastowate, a nie chcę psuć wyglądu zwykłą rurą. Coś muszę wymyślić kompromisowego.
-
- Posty: 2200
- Rejestracja: 16 paź 2009, 00:25
- Auto: VW T4 Syncro- Osio?ek, ale jak w domu si? czuj?
- Kontakt:
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Rokforku, a może byś tak wątek założył ze swoimi bojami z J7 (nie piszę którą J7 mam na myśli- zawsze możesz rozszerzyć twórczość). Tu jest kuźnia archetypowa. Obiekt pracy Kylona, będący też obiektem westchnień połowy toyotowego świata (nowy termin: czterdziestkofilia) ma być oryginałem jedynym w naszej szerokości geograficznej- tyle wyniosłem ze 102-stronnicowego maratonu, który miejscami przypomina mi powieści sensacyjne. Szczególnie jak czytam o penetracji całego świata w celu pozyskania jakiejś części, takiego "białego kruka". Tym samym zacząłem nazywać Kylona mianem Corso. I nie zdziwię się, jak skorzysta on w końcu z uprawnień moderatora i pozamiata w Swoim wątku. Poza tym Rokforku, cały czas powtarzasz, że J4 są be, a to stawia naszą dalszą przyjaźń pod znakiem zapytania. A jak zygniesz mi na 60-tkę to nie ręczę, za brak rękoczynów.
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
A tu bez rewelacji. W sobotę człowiek by popracował dla ducha atu gada i gada i co chwile ktoś co chwile coś . Nie narzekam bo wszak to miłe. Oprócz Toyki do zrobienia był dziś kapelusza na bal córy do szkoły i armata do przestawienia.
Znaczki się lśnią
Pręty do korby od podnośnika są
Pas kierowcy jest
Dmuchawa jest
Znaczki się lśnią
Pręty do korby od podnośnika są
Pas kierowcy jest
Dmuchawa jest
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Mam wyrzuty sumieniakylon pisze:A tu bez rewelacji. W sobotę człowiek by popracował dla ducha atu gada i gada i co chwile ktoś co chwile coś .
To mi ulżyłokylon pisze:Nie narzekam bo wszak to miłe.
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Przeca mówiłem że zawsze miło kolegów widzieć i słyszeć
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
kylon pisze: Znaczki się lśnią
Pośliniłem się!
To będzie większy eksponat, niż te wszystkie armaty w Muzeum razem wzięte
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
A ja się ślinię na Twoja nalewkę
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
alkoholiku.... jak żeś tak zasmakował to weź sie do roboty. sama sie robi a ty patrzysz i na koniec masz np. malinóweczkękylon pisze:A ja się ślinię na Twoja nalewkę
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Też mam takie emblematy, tylko troszkę mniejsze
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Zamawiam to co zbudujesz
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Unix- super