Używanie wyciągarki w automacie
Moderator: luk4s7
Re: Używanie wyciągarki w automacie
@FIX..z tym holowaniem na P to pojechałes...........jak moja gdy mnie opowiadała jak to przy dojezdzie do czerwonych świateł chciała załączyć..P.......
Re: Używanie wyciągarki w automacie
FIX... dałeś ostro... Literka P jest od parkowania, czyli jest to pozycja, w której samochód jest unieruchomiony. W skrzyni jest taki bolec, który (w wielkim uproszczeniu) włazi w tryby i blokuje cały układ napędowy. Holowanie na P jest tak samo realne jak jada na rowerze z kijem pomiędzy szprychami.
Dlatego wiele osób w automatach (w tym ja) nie ma w ogóle hamulca ręcznego, bo jak masz wzniesienie to zostawiasz samochód na P a on nie zjedzie.
No i wytłumacz sobie dlaczego nie wyciąga się na luzie czyli 'N'... Bo wtedy samochód by się stoczył do rowu zamiast wyciągnąć ofiarę z tego rowu.
Dlatego wiele osób w automatach (w tym ja) nie ma w ogóle hamulca ręcznego, bo jak masz wzniesienie to zostawiasz samochód na P a on nie zjedzie.
No i wytłumacz sobie dlaczego nie wyciąga się na luzie czyli 'N'... Bo wtedy samochód by się stoczył do rowu zamiast wyciągnąć ofiarę z tego rowu.
Re: Używanie wyciągarki w automacie
Dla wyjaśnienia: powyższy tekst to sarkazm Panowie.fobos pisze:???FIX pisze:....... Rozumiem, że na kinetyku również ustawia się P i przy holowaniu (aczkolwiek, holować się wogóle nie powinno)
Jak dla mnie, gdybym był wyciągany na windzie to raczej ustawiłbym wybierak w pozycji N, bo na logikę łatwiej. A żeby się nie stoczyć operowałbym hamulcem dokładnie tak samo jak w aucie z manualną skrzynią.
Re: Używanie wyciągarki w automacie
z doświadczenia wiem że jak się wpakuje P w czasie jazdy to robi takie fajne TTTTTRRRRRRRRRRRR