Jako krajowy konsultant ds. przeszczepów silników UZ
poproszony zostałem o przybliżenie aspektów technicznych przekładki automatu na manual w "Kronosie"
Efektem połączenia sił Coyot Racing i 4Raid jest sukces
Z gamy dostępnych rozwiązań technicznych wybrane zostało parę dzięki którym 'Kronos" będzie jeszcze lepszy
Została zamontowana tylna miska olejowa silnika z SC400 dzięki której zwiększył się skok zawieszenia na dobiciu.
Wymienione zostały kolektory wydechowe na rurowe z silnika vvti- lepsze odprowadzenie spalin i łatwiejsze w modyfikacjach.
No i najważniejsze- manualna skrzynia biegów H151F wraz z reduktorem HF2A Full Time 4WD
Skrzynia ta pozwala na połączenie jej z silnikiem V8 1UZ-FE za pomocą oryginalnych części "Genuine Parts "dostępnych w każdym ASO Toyoty. Części dostarczyła TMPL za co serdecznie dziękujemy.
Lista części jest długa i kosztowna
ale dzięki nim mamy doskonałe połączenie świetnego silnika V8 z bardzo mocną i niezawodną skrzynią biegów i stałym napędem na 4 koła
Lista obejmuje między innymi: wałek sprzęgłowy i jego obudowę, łapę, wysprzeglik i łożysko wyciskowe, 2 obudowy sprzęgła, koło zamachowe wraz z tarczą i dociskiem i wiele innych drobnych części.
W linkach jest parę zdjęć które pokazują potrzebne części i połączenie 1UZ V8 z manualem:
http://zapodaj.net/2d3afa20140bb.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/d40b623485227.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/a338da364b544.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/db63d3564327c.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/dbad8923dabfc.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;