Strona 12 z 15
Re: hilux z LS 400 czy ktoś motał
: 04 cze 2012, 20:23
autor: Kameleon
kpeugeot pisze: a może można podpiąć skrzynię od ls do reduktora od hila?
jest jakieś rozwiązanie low bugdet
Rozwiązaniem low budget jest dołożenie reduktora do oryginalnej skrzyni automatycznej lexusa- wszystko na ori cześciach, super pasuje i max tanio
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
: 04 cze 2012, 20:42
autor: Addams
Ale pozostaje skrzynia sterowana elektronicznie, świetna (super ta skrzynia zmienia biegi), ale jednak elektroniczna. W sumie do jazdy na codzień to nie przeszkadza.
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
: 04 cze 2012, 20:43
autor: Addams
Napisz Kameleon jak to zrobić, w sumie mam dwa takie silniki
, skrzynię też, można by pomotać
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
: 04 cze 2012, 20:57
autor: Kameleon
Addams pisze:Ale pozostaje skrzynia sterowana elektronicznie, świetna (super ta skrzynia zmienia biegi), ale jednak elektroniczna. W sumie do jazdy na codzień to nie przeszkadza.
Jeśli nie zamoczysz sterownika skrzyni to w samej skrzyni są tylko elektrozawory i styki wybieraka- nie ma się czego bać tym bardziej że skrzynie A3XX były też montowane w np w Land Cruiserach,Hiluxach czy 4Runnerach i jakoś działają na całym świecie w różnych warunkach
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
: 04 cze 2012, 23:25
autor: Rokfor32
W tym przypadku łatwiej i szybciej kupić całą skrzynke serii A3xx z jakiego 4r anglika - teoretycznie można zapodać adapter do skrzyni lexa i dokręcić reduktor, ale żeby pozyskać adapter zwykle trza kupić go razem ze skrzynią - bo ten adapter to tylna część skrzynki jest ...
ASO ma te adaptery oczywiście, ale cena jest mało opłacalna.
Opcja zupełnie bolt on to skrzynka A343F z UZJ100 - no ale to raczej nie niskokosztowo ...
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
: 06 sie 2012, 22:33
autor: koyot
koledzy właśnie jestem po testach mojego KOYOTA i wyszło kilka problemów może ktoś mi pomorze?
1. bardzo wysoka temperatura oleju(może ktoś z was wie czy 150 stopni C w ekstremalnych warunkach to dużo dla tego silnika? Jest dołożona chłodnica oleju od audi V8 (czy to może być przyczyną?) w oryginale chyba nie było żadnej chłodnicy oleju
2. oryginalna pompa wspomagania chyba nie bardzo radzi sobie z przekładnią od KZJ 70 też dołożyłem taką samą chłodnicę jak do oleju
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
: 06 sie 2012, 22:42
autor: konus
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
: 06 sie 2012, 23:13
autor: koyot
dzięki kolego będę musiał się do nich zgłosić może mi coś pomogą. Nie wiem tylko o co chodzi z tą chłodnicą coś piszą o termostacie ale jutro to muszę dokładnie przetłumaczyć i zobaczymy o co chodzi
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
: 06 sie 2012, 23:39
autor: koyot
kilka fotek mojego odmłodzonego KOYOTA
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
: 06 sie 2012, 23:42
autor: koyot
i jeszcze kolejne
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
: 06 sie 2012, 23:43
autor: Kwieczor
szatan
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
: 06 sie 2012, 23:44
autor: koyot
a teraz widok z tyłu
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
: 07 sie 2012, 07:40
autor: Addams
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
: 07 sie 2012, 07:44
autor: Rokfor32
Pompa wspomagania jest tego samego typu co w LC. Co najwyżej ma inaczej nastawiony ogranicznik ciśnienia. Ale - przy tak dużych kapciach może to wymiękać - w Isla stosowało się wtedy zamiast amora skrętu dodatkowy siłownik, spięty hydraulicznie z przekładnią kiery.
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
: 07 sie 2012, 08:23
autor: Addams
W oryginale za chłodnicę oleju robi tylko dziwnego kształtu obudowa filtra oleju. A sprawdzałeś Maciek ile mniej oleju mieści się po odcięciu tego kawałka miski?