1UZ-FE- ktoś ogarnia?
Moderator: luk4s7
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
Koyot a po kiego ty chcesz kolektory i dolot sprowadzać?
Przecież wszystko najlepiej zrobić handmade do konkretnego silnika na miejscu.
Zreszta już chyba dzwoniles i pełne info masz.
Regulowane kółka są dostępne, walki mozna zrobić w Polsce, zakuc mozna na gratach z Polski, potem kompresor lub duże turbo. Mozna nawet wywalić vvti
Przecież wszystko najlepiej zrobić handmade do konkretnego silnika na miejscu.
Zreszta już chyba dzwoniles i pełne info masz.
Regulowane kółka są dostępne, walki mozna zrobić w Polsce, zakuc mozna na gratach z Polski, potem kompresor lub duże turbo. Mozna nawet wywalić vvti
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
A Adam to nawet przy obiedzie siedzi na forum
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
Handmade jak są dostępne gotowe to bym raczej tez unikał...
Ale co kto woli. Zresztą 290 KM i 400 niutkow to na ofrołd wydaje mi się i tak sporo (chociaż niutkow nigdy za wiele). Zresztą coś mi się widzi że skrzynia i reszta napędu słabo więcej będzie znosić. Ale ja to się nie znam
Ale co kto woli. Zresztą 290 KM i 400 niutkow to na ofrołd wydaje mi się i tak sporo (chociaż niutkow nigdy za wiele). Zresztą coś mi się widzi że skrzynia i reszta napędu słabo więcej będzie znosić. Ale ja to się nie znam
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
Oj tam oj tam! Czekam na schabakylon pisze:A Adam to nawet przy obiedzie siedzi na forum
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
Adam od drugiego silnika już będziesz unikał gotowych.
Silnik silnikowi nie równy, wiec zawsze wszystko lepiej przygotować pod konkretne auto i wymagania.
Zawsze handmade bedzie lapszy, zawsze. Oczywiście mówię o profesjonalistach z którymi cię skontaktowalem a nie z bajkopisarzami 400 koni + i drutserwis. Widziałeś super1600 widziałeś auta po 600km i widziałeś gości którzy to sami robią. Wyniki i nazwiska na szybach są wystarczająca reklama handmade.
Silnik silnikowi nie równy, wiec zawsze wszystko lepiej przygotować pod konkretne auto i wymagania.
Zawsze handmade bedzie lapszy, zawsze. Oczywiście mówię o profesjonalistach z którymi cię skontaktowalem a nie z bajkopisarzami 400 koni + i drutserwis. Widziałeś super1600 widziałeś auta po 600km i widziałeś gości którzy to sami robią. Wyniki i nazwiska na szybach są wystarczająca reklama handmade.
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
to ja czekam do października żeby osobiście zobaczyć jak to będzie jeździć na takiej jednej imprezce
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
W sportach w których chłopaki siedzą jak najbardziej Konus masz rację, tam się szuka każdego konika. Ale w ofrołdzie to myślę że kluczowa jest niezawodność i powtarzalnosc. A nie dodatkowe 5% mocy czy momentu. A ze chłopaki się znają to nie ma o czym deliberować, aż miło popatrzeć
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
Adam z gotowymi wyrobami nie idzie niezawodność w parze. Sam sie niestety o tym przekonałem boleśnie.
Kosztowo tez wychdzi polski handmade taniej niż ściąganie z angli czy z usa.
Kosztowo tez wychdzi polski handmade taniej niż ściąganie z angli czy z usa.
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
Z niecierpliwością czekam na wykres z hamowni-ile tak na prawdę daje z siebie dobrze wystrojony 1UZ-FE
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
Kameleon a jak Wasze zmagania z materią? Bo zdaje się jesteś najbardziej do przodu? Czy w zeszlorocznej toyocie Drezno-Wrocław Biga był 1uz?
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
Tak, w LC150CC jest 1UZ-FE.Addams pisze:Kameleon a jak Wasze zmagania z materią? Bo zdaje się jesteś najbardziej do przodu? Czy w zeszlorocznej toyocie Drezno-Wrocław Biga był 1uz?
W drugim projekcie Y60 V8 automat- właśnie budowana jest klatka bezpieczeństwa a potem elektyka i gotowe( za pół roku)
Trzeci projekt to J7 V8 automat - dla mnie- jak sprzedam HDJ74
Jak tam twoje zmagania z miską i kolektorami...
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
Kameleon ważniejszy bedzie przebieg kresek niż ich wartości.
Bedą 3 z różnym podejściem do osprzetu wiec bedzie dobre porównanie.
Bedą 3 z różnym podejściem do osprzetu wiec bedzie dobre porównanie.
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
Doczekać się juz nie mogę żeby zobaczyć co kumaty człowiek wyciska z tego motorka.
Wiadomo że moment jest najwazniejszy, wg danych seryjny 1UZ-FE daje już 300Nm przy 1000rpm
Jest jeszcze czwarty projekt- następca LC150- z założenia napędzany Lexem V8 ale już silniczkiem 4,3l 3UZ-FE VVTi
Wiadomo że moment jest najwazniejszy, wg danych seryjny 1UZ-FE daje już 300Nm przy 1000rpm
Jest jeszcze czwarty projekt- następca LC150- z założenia napędzany Lexem V8 ale już silniczkiem 4,3l 3UZ-FE VVTi
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
Moje kolektory i miska pojadą do Ciebie, ale projekt się przedłuża bo mój konstruktor chciałby zrobić MaybachaKameleon pisze:Tak, w LC150CC jest 1UZ-FE.Addams pisze:Kameleon a jak Wasze zmagania z materią? Bo zdaje się jesteś najbardziej do przodu? Czy w zeszlorocznej toyocie Drezno-Wrocław Biga był 1uz?
W drugim projekcie Y60 V8 automat- właśnie budowana jest klatka bezpieczeństwa a potem elektyka i gotowe( za pół roku)
Trzeci projekt to J7 V8 automat - dla mnie- jak sprzedam HDJ74
Jak tam twoje zmagania z miską i kolektorami...
Re: 1UZ-FE- ktoś ogarnia?
Patry tez ma plan na 3UZ...Kameleon pisze:Doczekać się juz nie mogę żeby zobaczyć co kumaty człowiek wyciska z tego motorka.
Wiadomo że moment jest najwazniejszy, wg danych seryjny 1UZ-FE daje już 300Nm przy 1000rpm
Jest jeszcze czwarty projekt- następca LC150- z założenia napędzany Lexem V8 ale już silniczkiem 4,3l 3UZ-FE VVTi
Oj będzie się działo