A ja już mam nowa edycje zderzaka z Panks Garage. Poprzedni byl OK ale kilka razy przy pionowych zjazdach auto czasem stawało na nim lub przy pokonywaniu rowów za bardzo wbijał sie w glebę ...
Główne usprawnienia w stosunku do PG v1:
- dużo lepszy kąt natarcia poprzez podcięcie błotników i atrapy powyżej kierunkowskazów oraz skrócenie ramy o 10 cm...
- mniejsza powierzchnia czołowa (mniej blota do pchania)
- wyżej położona wyciągarka i łatwiejszy dostęp do niej
a resztę sami oceńcie:
http://www.punksgarage.pl/zderzaki/kzj7 ... base0.html
zderzak - samoróbka
Moderator: luk4s7
O. Wygląda bardzo ładnie. Ja za sobą mam już czasy napierania w błocie po pachy i wynik więc w moim przypadku obcinanie ramy odpada. Moja Toyka ma już charakter turystyczny więc mój zderzak wystarcza mi w zupełności.
Wygląda git Do napierania w mega patykach zasłoń sobie jakoś dziurę nad wyciagarką. Przebić chłodnicę patykiem teraz mega łatwo.
Wygląda git Do napierania w mega patykach zasłoń sobie jakoś dziurę nad wyciagarką. Przebić chłodnicę patykiem teraz mega łatwo.
ja przykręciłem solidną siatkę przed chłodnicą i jest gitkylon pisze:Do napierania w mega patykach zasłoń sobie jakoś dziurę nad wyciagarką. Przebić chłodnicę patykiem teraz mega łatwo.
zderzak b. fajny, generalnie koncepcja taka jak u mnie, tylko że ja zmniejszyłem kąt tak dalece, jak to było możliwe bez przycinania ramy.
popełniłem błąd z zabudowaniem od góry, przez co nie ma dostępu do wyciągarki w razie jej awarii, ale teraz to zmienię, bo jest zdjęty
poza tym reszta podobna - delfiny, kształt grilla, podcięcia z boku