Nie ma
Można zapodać zaciski ze zintegrowanym ręcznym - ale to są zaciski z osobówki, więc siła ręcznego jest obliczona i pod inną średnicę koła, i pod inna masę auta. Owszem, działa to zawsze, i nie wymaga regulacji - ale siła ręcznego nie powala. W każdym razie w porównaniu do działających, i poprawnie wyregulowanych ori hamulców J9.
Opcja z hamulcem na wale jest słaba - da się, ale to jest do zrobienia cały customowy set, czyli tarcza kotwiczna plus customowa pokrywa łożyska tylnego reduktora - żeby było do czego tarczę kotwiczną zapiąć. I - szału też nie będzie, bo miejsca mało, na duży bęben.
Jedyne co skutecznie działa - to patenty hydrauliczne, czyli blokowania hamulca roboczego zaworem odcinającym. Trza jednak pamiętać, że to jest proteza, i w cywilnych autach się tego nie powinno stosować - bo ręczny jest też hamulcem awaryjnym, i jego działanie ma być całkowicie niezależne od hamulca roboczego. A po drugie - takie odcięcie jest dobre do chwilowego zaciśnięcia hampli - hydraulika nigdy nie jest na 100% szczelna, więc po czasie taki system może się zluzować, co słabo wychodzi przy hamulcu używanym przy dłuższym postoju.