Swap silnika w Patrolu na ?
Moderator: luk4s7
Swap silnika w Patrolu na ?
Paweł...sprezentuję Ci atrapę od Toyoty, co by twój patrol w tłum toyot sie mógł wtopić ......
////-----
Posty wydzielone z tematu o wyjedzie do Bosni - Jake
////-----
Posty wydzielone z tematu o wyjedzie do Bosni - Jake
Re: Bośnia i Hercegowina Majówka 2024
Bardzo chętnie, ale musisz ją jeszcze jakoś wpasować
Choć bardziej wolał bym silnik HDJ80
Choć bardziej wolał bym silnik HDJ80
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8442
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Bośnia i Hercegowina Majówka 2024
1HD-T, to ciężka sprawa (i przy tym kosztowna). Ale 1HZ (+T) - to za chwilkę będzie - jak by kto winszował ...
Acz, w przypadku Patrola, to nie wiem, czy bym nie poszedł w M57. Temat przetarty (adaptacja do napędu Nissana), silniki względnie tanie, lekkie, i z sensownymi (nawet bardzo) parametrami.
A po taniości - to dłubnięcie seryjnego RD28. Robiłem kilka tego typu silników - ale tylko od strony turbiny (nie wnikałem w mody pompy - zapodawałem jedynie VNT parchowe, z 3.0). Sama wymiana turbiny, o ile pompa poprawnie obsługiwała dawki, robiło z tego dychawicznego dziada sensowną całkiem jednostkę.
Acz, w przypadku Patrola, to nie wiem, czy bym nie poszedł w M57. Temat przetarty (adaptacja do napędu Nissana), silniki względnie tanie, lekkie, i z sensownymi (nawet bardzo) parametrami.
A po taniości - to dłubnięcie seryjnego RD28. Robiłem kilka tego typu silników - ale tylko od strony turbiny (nie wnikałem w mody pompy - zapodawałem jedynie VNT parchowe, z 3.0). Sama wymiana turbiny, o ile pompa poprawnie obsługiwała dawki, robiło z tego dychawicznego dziada sensowną całkiem jednostkę.
Re: Bośnia i Hercegowina Majówka 2024
To już wolę zostać przy swoim poczciwym TD42Ti 390Nm wystarczy... Jednak jestem zwolennikiem, serii, oryginału, zawsze dalej się zajedzie
- Jake
- Moderator
- Posty: 2382
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Bośnia i Hercegowina Majówka 2024
Czyli masz wersje z silnikiem z ciezarowki i dwoma filtrami oleju
TD42 byl rzadkoscia, jednak wszem i wobec dominuje RD28, ktory zly wcale nie jest. Poprawnie dlubniety ma wiecej do zaprezentowania niz mialo moje 4JG2 (3.1) w Isuzu.
A jak chcesz 1HD to moze cala Yotke warto nabyc?
TD42 byl rzadkoscia, jednak wszem i wobec dominuje RD28, ktory zly wcale nie jest. Poprawnie dlubniety ma wiecej do zaprezentowania niz mialo moje 4JG2 (3.1) w Isuzu.
A jak chcesz 1HD to moze cala Yotke warto nabyc?
Re: Bośnia i Hercegowina Majówka 2024
Do katowania Parch lepszy (w serii)
A tak na marginesie :co jest nie tak z 2uz, że nikt go nie swapuje ?
A tak na marginesie :co jest nie tak z 2uz, że nikt go nie swapuje ?
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8442
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Bośnia i Hercegowina Majówka 2024
To, że anglaskie źródełko na te silniki (a raczej całe lexy RHD) wyschło.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8442
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Bośnia i Hercegowina Majówka 2024
w zasadzie to samo - te silniki nie są już ładnych lat produkowane, i zwyczajnie ich podaż zmalała na tyle - że temat przestał być atrakcyjny.
- Jake
- Moderator
- Posty: 2382
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Bośnia i Hercegowina Majówka 2024
Cena! Silniki z BMW kosztuja grosze w porownaniu do UZta
A takze dostepnosc czesci i ilosc egzemplarzy na rynku. Silnika z BMW nie trzeba dlugo i namietnie szukac.
A takze dostepnosc czesci i ilosc egzemplarzy na rynku. Silnika z BMW nie trzeba dlugo i namietnie szukac.
Re: Bośnia i Hercegowina Majówka 2024
Ale to przecież na gnojówkę!