Re: Sezonowe wyważanie opon
: 29 sty 2021, 14:20
Najprostsza odpowiedz jest taka - to zależy
Jeśli ciężarki nie są naklejone piętrowo, felga pod nimi równa i czysta, a wulkan odtłuści miejsce naklejeniu ciężarka przed aplikacją to nie powinno się nic odkleić. Dużo zależy też od użytkowania auta. Jeśli będziesz orał w glinie z korzeniami i kamlotami to pewnie coś je zdjąć może (lub choć naruszyć/podważyć). Na pewno łatwiej niż nabijanych.
W J9 miałem ładne felgi o zastosowane były oba rodzaje ciężarków - od wewnątrz na rancie nabijane a w środku przy krawędzi klejone. Nigdy nic nie odpadło.
Odpadło natomiast w nowej 150’tc chwile po wyjeździe nowym autem z salonu po zmianie opon na AT. Stało się przy włączaniu się do ruchu na autostradę z MOP’u.
Jaki wniosek? Moim zdaniem 90% zależy od wulkana.
Jeśli ciężarki nie są naklejone piętrowo, felga pod nimi równa i czysta, a wulkan odtłuści miejsce naklejeniu ciężarka przed aplikacją to nie powinno się nic odkleić. Dużo zależy też od użytkowania auta. Jeśli będziesz orał w glinie z korzeniami i kamlotami to pewnie coś je zdjąć może (lub choć naruszyć/podważyć). Na pewno łatwiej niż nabijanych.
W J9 miałem ładne felgi o zastosowane były oba rodzaje ciężarków - od wewnątrz na rancie nabijane a w środku przy krawędzi klejone. Nigdy nic nie odpadło.
Odpadło natomiast w nowej 150’tc chwile po wyjeździe nowym autem z salonu po zmianie opon na AT. Stało się przy włączaniu się do ruchu na autostradę z MOP’u.
Jaki wniosek? Moim zdaniem 90% zależy od wulkana.