Rokfor32 / rembacz pisze:Zawory reguluje sie płytkami kalibrowanymi, ale jak się nie ma ich całego stosu pod ręką - to proces jest dosyć upierdliwy ...
Regulacja polega na wymianie płytek pod szklankami ...
No to pięknie, sprawa wygląda na dość precyzyjną i wymagają, czyli tylko dla bardzo dobrego fachowca. To nie jest dobra wiadomość dla mnie.
Rokfor32 pisze:
O zmianie systemu zapłonowego możesz raczej zapomnieć ... to napraszanie się o kłopoty ...
Masz rację, zrozumiałem. Temat został wyjaśniony wystaraczająco, dzięki
Rokfor32 pisze:
Kup po prostu cewki denso niekoniecznie w aso, to będą sporo tańsze. Najlepiej od któregoś z dużych dystrybutorów, zmniejsza to ryzyko trafienia na podróby.
Tego to nawet nie brałem pod uwagę, że takie numery potrafią odstawić. Czy moógłbyś polecić miejsce godne zaufania?
Mi udało się znaleźć
http://www.belniakoffroad.pl/4461,cewka-zaplonowa.html w znośnej cenie, jednak teraz to mam wątpliwości.
Nie wiem na ile sobie można pozwolić na forum w ocenianiu i polecaniu sklepów, ale chętnie skorzystam z polecanych.
Rokfor32 pisze:Świece zgodnie z danymi auta, takie jak przewiduje producent.
Teraz dylemat:
Denso, czy
NGK, które lepsze?
Rokfor32 pisze:Katalizatory się naprawia przez wycięcie zepsutego i wspawanie sprawnego. Przy LPG dobrze jest zastosować wkłady na osnowie metalowej - wytrzymują wyższe temperatury spalin niz oryginalne ceramiczne. Katalizatory trzeba dobrać do pojemności, i żeby tylne sondy poprawnie pokazywały ich stan - conajmniej zgodne z euro4.
Czy dobrze zrozumiałem, że jak źle trafię i mi wspawają źle dobrane wkłady to nie przejdę Przeglądu okresowego, a moje sondy lambda wywalą mi "check engine"?