Dzięki, robiłem tam konserwację plaskacza w zeszłym roku, nie wiedziałem że robią takie robótki samego mycia.rolkos pisze:W okolicach Ryżowej jest Krown możesz się tam umówić tylko na mycie podwozia. Trzeba się wcześniej umówić i zaznaczyć że chodzi i terenowy samochód.
Naprawa skorodowanej ramy - okolice Warszawy
Moderator: luk4s7
Re: Naprawa skorodowanej ramy - okolice Warszawy
Re: Naprawa skorodowanej ramy - okolice Warszawy
Tylko zapytaj najpierw o cenę. Moja pierwsza wizyta w Krownie zaczęła się od skasowania mnie za mycie auta 700. Właśnie tam.
Potem się odwróciły piłeczki bo trafili na skrupulatnego klienta i jakoś się dogadaliśmy.
Potem się odwróciły piłeczki bo trafili na skrupulatnego klienta i jakoś się dogadaliśmy.
Re: Naprawa skorodowanej ramy - okolice Warszawy
Tyle chyba płaciłem za osobówkę i zabezpieczenie. Toyka od spodu jest czysta bo po błocku zawsze myta, tylko ostatnio jak wsadzilem palucha w ramę to gnoju sporo zaschniętego się zebrało.
Re: Naprawa skorodowanej ramy - okolice Warszawy
Czołgiem Panowie,
tak patrzę, że niedługo minie rok od ostatniej wiadomości w wątku, więc pomyślałem, żepodbije go uzupełniającym pytaniem. Szczególnie, że w różnych wątkach pytanie o to gdzie zrobić zabezpieczenie ramy i pozostałych elementów przewija się dość czesto ale dyskusja wędruje przeważnie w kierunku technologi i/lub ( ) sposobu wykonania.
Moje pytanie jest zatem następujące, czy możecie podzielić się miejscami, gdzie można taki temat konserwacji przeprowadzić. Pewnie w powoli mijającym sezonie ktoś robił taka konserwacje lub ma zaplanowaną - mogę to być miejsca z okolic Warszawy (jak w temacie) ale jak jest dobra miejscówka w karaju to dlaczego z niej nie skorzystać. Może uda się z tego zrobić jakąś krajową listę warsztatów, gdzie z temat można wykonać i zasłużyć na przypięcie listy.
Sam teraz szukam miejsca gdzie można byłoby wykonać oględziny i porozmawiać o tym, co tak naprawdę jest konieczne do wykonania oraz jak mógłby wyglądać zakres pracy ( oczywiście wiem, że 100 % procentach się tego nie przewidzi i może być jak z małą dziurą w zębie).
Szczególnie, że teraz może mi się wydawać, że jedyne rozwiązanie to szerokie prace ze zdjęciem budy a doświadczone oko może stwierdzić, że na takie prace to jeszcze za wcześnie i zaproponować coś bardziej odpowiedniego do tego co widać pod autem.
Z moich poszukiwań i lektury forum na tą chwilę mam listę kilku warsztatów ( sort alfabetyczny ) z okolic Warszawy, które podejmują się takich prac:
1. Karłowicz4x4
2. LandCruiser Service - Partyk "Suchy"
3. Maxmoto 4X4
4. Wyprawa4x4 , choć tu dostałem info, że już raczej dla nowych bryczek. Panie Krzysztofie "Kylon" jeżeli coś tu przekłamałem to z miejsca przeprosze.
a krajowo:
Mr Rust Garage - Biorków Mały
Stopiw Garage - Wodzisław Śląski
Prośba jak mierzyliście się z tematem i macie doświadczenie, gdzie uderzyć albo chcecie ostrzec. Podzielcie się tą wiedzą. W temacie 4, z samego forum wiadomo co i jak, sam też niedużą naprawę udało mi się zrealizować. W sprawie 2, znalazłem na forum dwa wątki gdzie widać, że pojawiła się mocna rysa. Nie wiem czy to wypadek przy pracy, czy faktycznie należy uważać. Z chłopakami z Maxmoto, ktoś ma może doświadczenie?
Z góry dzięki,
Pablo
tak patrzę, że niedługo minie rok od ostatniej wiadomości w wątku, więc pomyślałem, żepodbije go uzupełniającym pytaniem. Szczególnie, że w różnych wątkach pytanie o to gdzie zrobić zabezpieczenie ramy i pozostałych elementów przewija się dość czesto ale dyskusja wędruje przeważnie w kierunku technologi i/lub ( ) sposobu wykonania.
Moje pytanie jest zatem następujące, czy możecie podzielić się miejscami, gdzie można taki temat konserwacji przeprowadzić. Pewnie w powoli mijającym sezonie ktoś robił taka konserwacje lub ma zaplanowaną - mogę to być miejsca z okolic Warszawy (jak w temacie) ale jak jest dobra miejscówka w karaju to dlaczego z niej nie skorzystać. Może uda się z tego zrobić jakąś krajową listę warsztatów, gdzie z temat można wykonać i zasłużyć na przypięcie listy.
Sam teraz szukam miejsca gdzie można byłoby wykonać oględziny i porozmawiać o tym, co tak naprawdę jest konieczne do wykonania oraz jak mógłby wyglądać zakres pracy ( oczywiście wiem, że 100 % procentach się tego nie przewidzi i może być jak z małą dziurą w zębie).
Szczególnie, że teraz może mi się wydawać, że jedyne rozwiązanie to szerokie prace ze zdjęciem budy a doświadczone oko może stwierdzić, że na takie prace to jeszcze za wcześnie i zaproponować coś bardziej odpowiedniego do tego co widać pod autem.
Z moich poszukiwań i lektury forum na tą chwilę mam listę kilku warsztatów ( sort alfabetyczny ) z okolic Warszawy, które podejmują się takich prac:
1. Karłowicz4x4
2. LandCruiser Service - Partyk "Suchy"
3. Maxmoto 4X4
4. Wyprawa4x4 , choć tu dostałem info, że już raczej dla nowych bryczek. Panie Krzysztofie "Kylon" jeżeli coś tu przekłamałem to z miejsca przeprosze.
a krajowo:
Mr Rust Garage - Biorków Mały
Stopiw Garage - Wodzisław Śląski
Prośba jak mierzyliście się z tematem i macie doświadczenie, gdzie uderzyć albo chcecie ostrzec. Podzielcie się tą wiedzą. W temacie 4, z samego forum wiadomo co i jak, sam też niedużą naprawę udało mi się zrealizować. W sprawie 2, znalazłem na forum dwa wątki gdzie widać, że pojawiła się mocna rysa. Nie wiem czy to wypadek przy pracy, czy faktycznie należy uważać. Z chłopakami z Maxmoto, ktoś ma może doświadczenie?
Z góry dzięki,
Pablo
- andrzejrolnik
- Posty: 247
- Rejestracja: 28 paź 2021, 21:32
- Auto: HDJ80(S), Hilux 2.4TD, UZJ100
Re: Naprawa skorodowanej ramy - okolice Warszawy
Ja również szukam takiego warsztatu,
Najbliżej mnie mam dwa:
Metalpasja.pl - Zagnańsk k.Kielc
Expresscarservice.pl - Kraśnik
W jednym z tych miejsc chcę niebawem zrobić kompleksową renowację podwozia swojej 80ki
Najbliżej mnie mam dwa:
Metalpasja.pl - Zagnańsk k.Kielc
Expresscarservice.pl - Kraśnik
W jednym z tych miejsc chcę niebawem zrobić kompleksową renowację podwozia swojej 80ki
Re: Naprawa skorodowanej ramy - okolice Warszawy
Dobrze że pasjonatów nie znalazłeś bo terminów mało.
- andrzejrolnik
- Posty: 247
- Rejestracja: 28 paź 2021, 21:32
- Auto: HDJ80(S), Hilux 2.4TD, UZJ100
Re: Naprawa skorodowanej ramy - okolice Warszawy
Nie pojmuję do końca co masz na myśli - pasjonatów Land Cruisera którzy prowadzą warsztat i mogliby się za to wziąć?
Metalpasja specjalizuje się w Jeepie, ale znają się tak samo na innych, mają za sobą wiele realizacji innych marek. Termin u nich najbliższy to połowa lutego. Myślę że to już renomowana firma i ceny bliżej warszawskich. Dlatego znalazłem alternatywę w Kraśniku (wzięliby się za 80kę w połowie stycznia) pojadę tam najpierw i się rozeznam co i jak robią. Mają teraz na rozkładzie L200
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Metalpasja specjalizuje się w Jeepie, ale znają się tak samo na innych, mają za sobą wiele realizacji innych marek. Termin u nich najbliższy to połowa lutego. Myślę że to już renomowana firma i ceny bliżej warszawskich. Dlatego znalazłem alternatywę w Kraśniku (wzięliby się za 80kę w połowie stycznia) pojadę tam najpierw i się rozeznam co i jak robią. Mają teraz na rozkładzie L200
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Re: Naprawa skorodowanej ramy - okolice Warszawy
Pasjonaci Pojazdów to nazwa firmy Kmiecia a pasjonatów, którzy robią ramy jest teraz po kilku w każdej mieścinie. Taka teraz moda .
- andrzejrolnik
- Posty: 247
- Rejestracja: 28 paź 2021, 21:32
- Auto: HDJ80(S), Hilux 2.4TD, UZJ100
Re: Naprawa skorodowanej ramy - okolice Warszawy
Dzięki Kylon
Teraz mam jasność
Jak się umówię na ten styczeń i zaprowadzę samochód, będę relacjonował, a warsztat koledzy ocenią sami po efektach
Relacja w zakładce moja toyota/ hdj 80 '1998
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Teraz mam jasność
Jak się umówię na ten styczeń i zaprowadzę samochód, będę relacjonował, a warsztat koledzy ocenią sami po efektach
Relacja w zakładce moja toyota/ hdj 80 '1998
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
- andrzejrolnik
- Posty: 247
- Rejestracja: 28 paź 2021, 21:32
- Auto: HDJ80(S), Hilux 2.4TD, UZJ100
Re: Naprawa skorodowanej ramy - okolice Warszawy
Do trzech razy sztuka
Po krótkich poszukiwaniach warsztatu do renowacji mojej 80ki, zrezygnowałem z dalszych lokalizacji gdy moje auto trafiło
do miejscowego warsztatu only 4x4 w Ostrowcu Św. P.Mariusz ma pasję do 4x4 i duże doświadczenie(zwłaszcza w renowacji z rozbiórką na części pierwsze), ale problem z wolnymi terminami i dlatego nigdzie się nie ogłasza, klientów i tak ma na pół roku do przodu (minimum )
Tak więc taka prawda - nie wszystko znajdziemy w internecie...
Po krótkich poszukiwaniach warsztatu do renowacji mojej 80ki, zrezygnowałem z dalszych lokalizacji gdy moje auto trafiło
do miejscowego warsztatu only 4x4 w Ostrowcu Św. P.Mariusz ma pasję do 4x4 i duże doświadczenie(zwłaszcza w renowacji z rozbiórką na części pierwsze), ale problem z wolnymi terminami i dlatego nigdzie się nie ogłasza, klientów i tak ma na pół roku do przodu (minimum )
Tak więc taka prawda - nie wszystko znajdziemy w internecie...