Fachura Szwagier co nie co doradził
Ogólnie powiedział, żeby oleju się nie czepiać bo to jest skrzynia która wymaga tylko jednego od oleju - aby był różowy
I na wszystkim pojedzie
Pytał czy na 3 biegu zapina się blokada konwertera...Do tej pory myślałem, że nie, ale faktycznie chłop ma rację i jedno mi uświadomił przez to pytanie. Otóż okazuje się, że to co się u mnie dzieje, to nie przerzucenie z 3 na 4 i po chwili(niecałej sekundzie) zapięcie lock-up-a, tylko podczas jazdy na biegu 3-cim zapina się lock-up a po tej niecałej sekundzie przerzuca się na 4-kę z już zapiętym lock-up-em.
A jak przerzucę wajhę z D na 3 to faktycznie automat nie wykorzystuje 4 biegów tylko 3 i właśnie na 3-ce zapina lock-up-a...
Stwierdził, żeby szukać w elektronice, bo lock-up załączy się tylko i wyłącznie jak go zawór wysteruje...
I miał chłopina kolejną rację - bo po wypięciu kabelka od lock-up-a skrzynka w pozycji na D pięknie pracuje na wszystkich 4 biegach i blokada konwertera się nie włącza. Więc pytanie co go boli po stronie elektronicznej...
Największe nadzieję pokładałem w czujniku temperatury oleju bo jakoś po pomiarach wychodziło, że jest zwarty, ale po jego wypięciu oprócz wyskoczenia błędu po kilku km jazdy, nic w zachowaniu skrzyni się nie zmieniło...
Tak na marginesie - po tym wypięciu ww. czujnika stwierdzam, że TECHSTREAM widzi błędy od skrzyni... Gorzej z odczytami parametrów....
Fachura zna te skrzynie, bo z pamięci mi mówił nawet gdzie jakie są zabudowane czujniki z dokładnym opisem. Także szacun...
Ma ktoś jakieś pomysły, co jeszcze sprawdzić