Zmiana silnika z 2l na 1kzt

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8463
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Zmiana silnika z 2l na 1kzt

Post autor: Rokfor32 »

No - czyli jak ktoś nie ma problema z czarną chmurką w momencie ruszania - to można olać ... :wink:

mejerson
Posty: 19
Rejestracja: 31 maja 2010, 15:01
Auto: hilux ln108/kzn130
Fj cruiser
Kontakt:

Re: Zmiana silnika z 2l na 1kzt

Post autor: mejerson »

Dziękuję bardzo panowie, wiedza wasza jest ogromna :shock:

Odbiegając od tematu,nie chwaląc się w dzisiaj wyemitowany pierwszym odcinku serialu Wataha, rzeczony hil był użyty jako rekwizyt filmowy :D (jeszcze ze starą jednostką 8))

mejerson
Posty: 19
Rejestracja: 31 maja 2010, 15:01
Auto: hilux ln108/kzn130
Fj cruiser
Kontakt:

Re: Zmiana silnika z 2l na 1kzt

Post autor: mejerson »

Przekładki cią dalszy.Przełożyłem wiązke i brakuje mi jednej wtyczki,mianowicie do czujnika o symbolu 89421-60030.Według wszelakich danych jest to czyjnik podcisnienia turbiny .Gdzie to ma być wpięte?

Obrazek[/URL]

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8463
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Zmiana silnika z 2l na 1kzt

Post autor: Rokfor32 »

W tej konfiguracji - nigdzie.

Z LJ zostają ci ori czujniki ciśnienia turbo - te do lampek w zegarach. A pompa jest wysterowana w całości mechanicznie, kompensacja turbiny również.

mejerson
Posty: 19
Rejestracja: 31 maja 2010, 15:01
Auto: hilux ln108/kzn130
Fj cruiser
Kontakt:

Re: Zmiana silnika z 2l na 1kzt

Post autor: mejerson »

Dzień dobry wieczór
jednostka zainstalowana, pierwsze próby przeprowadzone,no i jest jak następuje
Przłozenia w mostach został z 2 l, czyli według toyotowego kodowania z tabliczki 4,556 czy jakoś tak, tryby dawcy z rozkodowania" vina" to 4,3. Różnica niby "gówniana", ale zaczynam łapać golfy "tedeiki" na trzecim biegu.Problem tez jest przy średnich predkosciach mokrej drodze, a niskim biegu, sprzęt mi stara się driftowac a Hill
do driftu to się srednio. nadaje. Ogólnie mnie (jak to je prawidłowo pisze, mi czy mnie),to nie przeszkadza, ale w razie powoženia przez moją drugą połówke, może być problem.
Wracając do meritum na dzień dzisiejszy mam opony 245/75r16, good year wrangler dura track, chciałbym to zawyzyc do 285/75r16,w wyjdzie to jakieś 33". Teraz pytanie do speców, znajców,praktyków, jak mosty toyotowskie (przód ifs) wytrzymują taki rozmiar. Nie miałem do czynienia nigdy z toyotowskimi mostami, a z autopsji wiem ze jeepowskie mosty znoszą zawyźenie rozmiaru różnie (przerobiłem w praniu praktycznie wszyskie mosty mopara i skończyło się na mostach " patrolowskich") Samochód manie słożyć do katowania w błocie, ale do wyjazdów bliższych i dalszych, czyli turystcznie,wyprawowo,czy jak zwał tai zwał.

Przepraszm za styl i błędy, ale pisze z tabletu, bez większości polskich znaków, co mogę to wlepiam na zasadzie kopiuj "polską literkę " wklej. Niem mam dysgrafii (ii?) ;-) nigdy nie orzekli :-o
moda proszę o korektę.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8463
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Zmiana silnika z 2l na 1kzt

Post autor: Rokfor32 »

Most przedni jest delikatny (w porównaniu z tylnym) - ale sam z siebie sie nie rozpadnie - hile jeździły w fabrycznej kompletacji z silnikiem 1KZ-T i kołami 31". Unikaj buta na wstecznym, przy zapietym 4x4 i na przyczepnym podłożu. I będzie git.

W Isla, bez przeróbek mostów 4R czy hile jeździły na kapciach do 38".

ODPOWIEDZ