J120 półosie tył
Moderator: luk4s7
J120 półosie tył
Witam, czy w 120 półosie tylne w wersji z blokada i bez czymś się różnią czy są takie same ?
Re: J120 półosie tył
Różnią. W wersji z blokadą jest dłuższy wieloklin.
Re: J120 półosie tył
Jedna, czy obie ? Potrzebuje dołożyć blokadę do 120, która jej nie miała i muszę wiedzieć co jeszcze dokupić, mam główkę i obudowę mostu.
Re: J120 półosie tył
Czy obie to nie pamiętam. Na pewno są 4 różne obudowy mostu
Re: J120 półosie tył
No jakby tak zamontować główkę z blokadą w obudowę bez blokady, to półosie mogły by zostać ? Że trzeba modyfikować obudowę to wiem, są opisy na forach z USA, ale nie ma nic o osiach
Re: J120 półosie tył
Tak można zrobić ale pochwę trzeba zrobić porządnie i potem na frezarce obrobić powierzchnię styku. Chyba że komuś nie przeszkadzają dwie kiełbasy silikonu.
Re: J120 półosie tył
To rozumiem, a wtedy siądą moje półosie od wersji bez blokady ?
Re: J120 półosie tył
No jedna na pewno nie. Ta po której chodzi przesuwka jest inna. A druga nie wiem.
Re: J120 półosie tył
Przesuwka nie chodzi po półosi, spina koronkę z obudową dyfra, miałem dawno 100, tam była taka przesuwka z zębami na powierzchni czołowej i chyba ona pracowała na frezów półosi.
Re: J120 półosie tył
No tak ale półoś jest głębiej zazębiona. O to mi chodziło.
Re: J120 półosie tył
Aaa ok, już rozumiem, czyli teoretycznie jedną półoś potrzebuje, lewą
Re: J120 półosie tył
No więc obie półosie są takie same, zarówno w wersji z blokadą jak i bez. Zagłębiają się w obu dyfrach na 35mm w wieloklin i mają około 8-10 mm do osi satelitów
Re: J120 półosie tył
Witajcie.
Czy możecie proszę potwierdzić kwestię tylnej blokady j120 3.0 d4d automat?
Zakup samej główki nie załatwia tematu?
Myślałem, że jak zakupię to przełożę i git a jeszcze jakieś fikołki z półosią?
Talerz i atak w razie innego przełożenia powinien spasować.
Może opcja blokady elektrycznej okaże się lepsza...w patrolu banglało.
pozdro
Czy możecie proszę potwierdzić kwestię tylnej blokady j120 3.0 d4d automat?
Zakup samej główki nie załatwia tematu?
Myślałem, że jak zakupię to przełożę i git a jeszcze jakieś fikołki z półosią?
Talerz i atak w razie innego przełożenia powinien spasować.
Może opcja blokady elektrycznej okaże się lepsza...w patrolu banglało.
pozdro
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8442
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: J120 półosie tył
Namieszali wcześniej.
Półosie pasują (różne są, ale w J100, a nie w 120). Główka wymaga przerobienia pochwy, albo trzeba zamontować całość, czyli główkę razem z pasującą do niej pochwą.
Przeróbka nie jest trudna, ale wymaga sprzętu: trzeba nieco powierzchni napawać, potem splanować, i wykonać cztery nowe otwory, oraz wyfrezować podcięcie na przesuwkę. Tak czy siak więc pochwę trzeba zdjąć, bo na aucie raczej ciężko zachować wymaganą dokładność, robiąc to ręcznie.
Półosie pasują (różne są, ale w J100, a nie w 120). Główka wymaga przerobienia pochwy, albo trzeba zamontować całość, czyli główkę razem z pasującą do niej pochwą.
Przeróbka nie jest trudna, ale wymaga sprzętu: trzeba nieco powierzchni napawać, potem splanować, i wykonać cztery nowe otwory, oraz wyfrezować podcięcie na przesuwkę. Tak czy siak więc pochwę trzeba zdjąć, bo na aucie raczej ciężko zachować wymaganą dokładność, robiąc to ręcznie.
Re: J120 półosie tył
Dzieki za info Rokfor32
Temat blokady od dawna mnie kręcił.
J95 miała fabrycznie - https://youtu.be/atXXk1xyhA0
Kiedyś w patrolu zamontowałem elektryka HF też ciekawy aczkolwiek nie wiem jak z żywotnością. Chyba najprostsza opcja.
Teraz remontuje j120 i jakoś wstyd mi żeby jej tam nie było
Temat blokady od dawna mnie kręcił.
J95 miała fabrycznie - https://youtu.be/atXXk1xyhA0
Kiedyś w patrolu zamontowałem elektryka HF też ciekawy aczkolwiek nie wiem jak z żywotnością. Chyba najprostsza opcja.
Teraz remontuje j120 i jakoś wstyd mi żeby jej tam nie było