TILLT co to jest w lc120?? instrukcja obsługi
Moderator: luk4s7
TILLT co to jest w lc120?? instrukcja obsługi
witam.
jestem nowy na tym forum i nowym uzytkownikiem autka 4x4 Toyoty LC120 niestety bez koła z tyłu ale za to z nawiagacją która nie zdaje egazminu w POLSCE -hihi moja NOKIA jest lepsza.
Samochodzik spisuje sie doskonale póki co. jednak mam pytanie czy ktos z "forumowiczów" posiada moze książkę obsługi (mam belgijską) w wersji sKANOWANEJ online???
Ps. co to jest za użytek przy kierownicy z napisem TILLT-do czego on służy. Z obserwacji nic nie zauważyłęm tak wiec prosze o wybaczenie jezeli zadalem glupie pytanie
Ps.czemu "blokada różnicowa" załącza mi sie od razu a czasami dłużej musze na zmiane czekać-może mam coś nie tak?
jestem nowy na tym forum i nowym uzytkownikiem autka 4x4 Toyoty LC120 niestety bez koła z tyłu ale za to z nawiagacją która nie zdaje egazminu w POLSCE -hihi moja NOKIA jest lepsza.
Samochodzik spisuje sie doskonale póki co. jednak mam pytanie czy ktos z "forumowiczów" posiada moze książkę obsługi (mam belgijską) w wersji sKANOWANEJ online???
Ps. co to jest za użytek przy kierownicy z napisem TILLT-do czego on służy. Z obserwacji nic nie zauważyłęm tak wiec prosze o wybaczenie jezeli zadalem glupie pytanie
Ps.czemu "blokada różnicowa" załącza mi sie od razu a czasami dłużej musze na zmiane czekać-może mam coś nie tak?
Re: TILLT co to jest w lc120?? instrukcja obsługi
TILT to wajcha, która służy do zmiany ustawienia położenia kierownicy.
Blokada - zależy jak się bebechy ułożą. Ważne, że się zapina.
Blokada - zależy jak się bebechy ułożą. Ważne, że się zapina.
Re: TILLT co to jest w lc120?? instrukcja obsługi
hehehe ten TILT to chyba galka do zmiany połozenia kierownicy
a z blokada to wszystko jest ok - raz szybko raz wolniej - jak w życiu
a z blokada to wszystko jest ok - raz szybko raz wolniej - jak w życiu
Re: TILLT co to jest w lc120?? instrukcja obsługi
Boje sie, ze bez instrukcji obslugi sie nie obejdzie. Jakbyś potrzebowal jakiś konkretny rozdzial to daj znac, pokręcę pedefa. O właczaniu blokady raz tak a raz inaczej jest tam cały duży fragment
pozdro
j
pozdro
j
Re: TILLT co to jest w lc120?? instrukcja obsługi
dzięki bardzo za odpowiedzi. jednak z tym tiltem cosik nie pasik:
do podnoszenie i obniżenia kierownicy mam "wajche" pod spodem.
a tilt?? czyby regulacja nachylenia?? po pracy zasiąde i sprawdze ale wcześniej nic mi to nie dawało. moze mocniej szarpnąć kierownica "kąt nachylenia a nie wysokosci"
do podnoszenie i obniżenia kierownicy mam "wajche" pod spodem.
a tilt?? czyby regulacja nachylenia?? po pracy zasiąde i sprawdze ale wcześniej nic mi to nie dawało. moze mocniej szarpnąć kierownica "kąt nachylenia a nie wysokosci"
Re: TILLT co to jest w lc120?? instrukcja obsługi
Tilt Wheel
Developed by General Motors' Saginaw Steering Gear Division, the seven position Tilt Wheel was made available in several General Motors products in 1963. Originally a luxury option on cars, the tilt function helps to adjust the steering wheel by moving the wheel through an arc in an up and down motion. Tilt Steering Wheels rely upon a ratchet joint located in the steering column just below the steering wheel. By disengaging the ratchet lock, the wheel can be adjusted upward or downward while the steering column remains stationary below the joint. Some designs place the pivot slightly forward along the column, allowing for a fair amount of vertical movement of the steering wheel with little actual tilt, while other designs place the pivot almost inside the steering wheel, allowing adjustment of the angle of the steering wheel with almost no change it its height.
Developed by General Motors' Saginaw Steering Gear Division, the seven position Tilt Wheel was made available in several General Motors products in 1963. Originally a luxury option on cars, the tilt function helps to adjust the steering wheel by moving the wheel through an arc in an up and down motion. Tilt Steering Wheels rely upon a ratchet joint located in the steering column just below the steering wheel. By disengaging the ratchet lock, the wheel can be adjusted upward or downward while the steering column remains stationary below the joint. Some designs place the pivot slightly forward along the column, allowing for a fair amount of vertical movement of the steering wheel with little actual tilt, while other designs place the pivot almost inside the steering wheel, allowing adjustment of the angle of the steering wheel with almost no change it its height.
Re: TILLT co to jest w lc120?? instrukcja obsługi
lajk borys definiszyn mejknie to no dick in dze wilidz
jutro sie widzim pa
jutro sie widzim pa
Re: TILLT co to jest w lc120?? instrukcja obsługi
lajk borys translate me
no cóż moja gafa az wstyd otóż jest to urządznko do zmiany nachylenia kierownicy. poprostu mocniej pociagnalem do siebie a nie od siebie jak to wczesniej wykonywalem. balem sie zbyt uszkodzic urzadzenie poniewaz stawialo opory wczesniej "do siebie"
wstyd
no cóż moja gafa az wstyd otóż jest to urządznko do zmiany nachylenia kierownicy. poprostu mocniej pociagnalem do siebie a nie od siebie jak to wczesniej wykonywalem. balem sie zbyt uszkodzic urzadzenie poniewaz stawialo opory wczesniej "do siebie"
wstyd
Re: TILLT co to jest w lc120?? instrukcja obsługi
W kolumnie kierownicy od spodu masz jeszcze jedną wajchę do regulacji góra - dół. Musisz odciągnąć ustawić kierownicę i zamknąć. Nie lękaj się.
Re: TILLT co to jest w lc120?? instrukcja obsługi
dzięki to właśnie odkryłem na początku i dlatego tak mocno główkowałem z tym TILT-em
Re: TILLT co to jest w lc120?? instrukcja obsługi
LC 120 z 2005roku jednak nie wiem czy to LUNA czy X czy coś innego
sprowadzona z Belgii a tam pewnie troszke inne oznaczenia standardu wyposazenia.
silnik 3litry diesel, automat, bez skór i bez koła z tyłu (w Polsce bez koła są niby bogatsze wersje ale te skóry zbiły mnie z tropu), bez regulacji wyskości autka
sprowadzona z Belgii a tam pewnie troszke inne oznaczenia standardu wyposazenia.
silnik 3litry diesel, automat, bez skór i bez koła z tyłu (w Polsce bez koła są niby bogatsze wersje ale te skóry zbiły mnie z tropu), bez regulacji wyskości autka