Jakie sprężyny wybrać?
Moderator: luk4s7
Re: Jakie sprężyny wybrać?
Mam takich sporo ...... za warsztatem
Re: Jakie sprężyny wybrać?
Czyli ironMan jest dla tych bogatych
Dobrze że dłużej niż geometrie zachowują
kolor-na nowych osiedlach montuja do nich takie
Żyrafki ze sklejki.
Dobrze że dłużej niż geometrie zachowują
kolor-na nowych osiedlach montuja do nich takie
Żyrafki ze sklejki.
Re: Jakie sprężyny wybrać?
TT nie siadają wcale? Jak będzie się jeździło jeśli z przodu wstawię TT +100 kg nie będzie to taczka? Pytam bo mam propozycję "zamienić się" oryginały z mojej (330 tyś. przebieg) na TTCS-2304T (podobno 15 tyś.km). Tamten samochód idzie do sprzedania i chodzi o usunięcie liftu.
Dla wielu to druciarstwo (w sumie planowałem nowe), a tu taka oferta. Warto się bawić czy odpuścić i kupić nowe np. Dobinsony?
W sumie to mam prośbę do Kylona, ile powinna mieć wysokości nowa sprężyna TTCS-2304T? Po wysokości (wyjętej) raczej poznam czy się nadaje?
Dla wielu to druciarstwo (w sumie planowałem nowe), a tu taka oferta. Warto się bawić czy odpuścić i kupić nowe np. Dobinsony?
W sumie to mam prośbę do Kylona, ile powinna mieć wysokości nowa sprężyna TTCS-2304T? Po wysokości (wyjętej) raczej poznam czy się nadaje?
Re: Jakie sprężyny wybrać?
Zakładaj i się nie stresuj
Re: Jakie sprężyny wybrać?
Właśnie odzyskałem samochód od mechanika. Sprężyny założone, przód tak jak pisałem TT +100 kg, tył (takie były w "pakiecie") +100 kg Ironman (tak wiem siadają, te mają 30tyś. km i nie widzę żeby siedział).
Mało przejechałem i na pusto (pusty bak, brak siedzeń z tyłu, pusty bagażnik, pusty brzuch). Jest twardo.
Poprzednio na oryginalnych sprężynach było za miękko, jechało się jak jakimś Cadilackiem.
Za to zakręty to bajka w porównaniu z tym co wcześniej, samochód nie przechyla się, mam wrażenie jakby lepiej reagował na ruchy kierownicą, nie pływa po jezdni.
Wymieniłem też tuleje na Whiteline, stare były zapieczone i już dość zużyte (chyba jeszcze oryginalne).
Zrobiłem też małą szybkościówkę przez pola i łąki, w końcu tył nie podskakuje jak na westernie.
Podsumowując wszystko na plus, chociaż na pusto twardo, samochód jest bardziej "zwarty" lepiej go czuć. Koła AT 265/70/17 (31,6") wyglądają na mniejsze niż wcześniej.
Mało przejechałem i na pusto (pusty bak, brak siedzeń z tyłu, pusty bagażnik, pusty brzuch). Jest twardo.
Poprzednio na oryginalnych sprężynach było za miękko, jechało się jak jakimś Cadilackiem.
Za to zakręty to bajka w porównaniu z tym co wcześniej, samochód nie przechyla się, mam wrażenie jakby lepiej reagował na ruchy kierownicą, nie pływa po jezdni.
Wymieniłem też tuleje na Whiteline, stare były zapieczone i już dość zużyte (chyba jeszcze oryginalne).
Zrobiłem też małą szybkościówkę przez pola i łąki, w końcu tył nie podskakuje jak na westernie.
Podsumowując wszystko na plus, chociaż na pusto twardo, samochód jest bardziej "zwarty" lepiej go czuć. Koła AT 265/70/17 (31,6") wyglądają na mniejsze niż wcześniej.
Jakie sprężyny wybrać?
A amortyzatory? Masz w dobrym stanie? Zauważ że przy twardszej sprężynie działają większe siły i amor musi to odpowiednio skompensować.
Re: Jakie sprężyny wybrać?
To ja jako Terrain Tamer dam Ci 50% rabatu na tylne sprężyny abyś miał komplet. Wymiana gratis. Taka akcja.
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Jakie sprężyny wybrać?
+100 kg na przód to sporo, nie masz wyciągarki ani zderzaka. Czemu aż tyle? Ja mam u siebie winde na ciężkiej płycie z syntetykiem i sprężyny +50 kg i stoi wysoooko. Jest dość twardo. Amortyzatory Ironman?
Re: Jakie sprężyny wybrać?
Kylon - super, dzwonię po otwarciu sklepu i umawiamy się na wymianę
+100 kg dlatego że takie dostałem używane, miałem dać nowe +50 kg, ale znajomy zaproponował swoje +100 kg Terain Tamer, to zaryzykowałem. Myślę że po założeniu wyciągarki nie będzie źle. Amortyzatory założyłem Ironman FoamCell, wszyscy psioczą ale na te najtańsze NitroCharged.
FoamCell kosztują w sumie podobnie do Terrain Tamer i nie wiem czy dobrze zrobiłem, dałem się namówić. Nie była to też najtańsza opcja. Mam nadzieję że ostatecznie nie wyjdzie też najdrożej.
+100 kg dlatego że takie dostałem używane, miałem dać nowe +50 kg, ale znajomy zaproponował swoje +100 kg Terain Tamer, to zaryzykowałem. Myślę że po założeniu wyciągarki nie będzie źle. Amortyzatory założyłem Ironman FoamCell, wszyscy psioczą ale na te najtańsze NitroCharged.
FoamCell kosztują w sumie podobnie do Terrain Tamer i nie wiem czy dobrze zrobiłem, dałem się namówić. Nie była to też najtańsza opcja. Mam nadzieję że ostatecznie nie wyjdzie też najdrożej.
Re: Jakie sprężyny wybrać?
Ja dziś ogarniam targi. Powiedz aby chłopaki dorzucili do dzisiejszej dostawy z TT. Szkoda że amorki już są no ale biedny płaci dwa razy. Już tak musi być.
Re: Jakie sprężyny wybrać?
Z amortyzatorami wyszło bardziej przypadkiem, przy wymianie piasty okazało się że oryginalne amorki miałby wybite gumy, a że wymiana gum to tyle samo roboty co wymiana amortyzatora to posłuchałem i wziąłem to co zaproponowali. Nie wyszło taniej niż TT.
Samochód stoi dość wysoko. Zdjęcie:
Samochód stoi dość wysoko. Zdjęcie:
Re: Jakie sprężyny wybrać?
Wymiana tulei to demontaż tylko całej kolumny a nie amorka ze sprężyny
Re: Jakie sprężyny wybrać?
Kylon wziął bym cały komplet do 120. Jakaś super cena? Może być na PW
Re: Jakie sprężyny wybrać?
W totka nie wygrywa się codziennie . Napisz mi co potrzebujesz na e-maila.
Re: Jakie sprężyny wybrać?
Zrobiło się intejresujaco
mogę się podłączyć do promocji na komplet 4 springli
+2"do mojej klęczacej 70'tki?
mogę się podłączyć do promocji na komplet 4 springli
+2"do mojej klęczacej 70'tki?