Każdy 2uzfe pali ospale. Nie wiem o jaki klekot ci chodzi ale jak ktoś może kiedyś niewtajemniczony zdejmował wałki to przed demontażem trzeba zblokować zęby między wałkowe jak tego nie zrobił to będzie mocno klekotać.andrzejrolnik pisze: ↑02 gru 2022, 23:08Silnik ładnie oddaje moc, ale dość mocno klekoce na wolnych obrotach, zapala ospale.
Z tłumika wyczuwalny swąd nie dopalonej benzyny.
Diagnostykę ciśnień na cylindrach wykonał specjalista od silników, nie jakiś Janusz hobbysta w garażu za domem.
Głowice tak czy inaczej zostaną zdjęte w styczniu, zobaczymy jaki będzie obraz po demontażu.
Nie jestem przeciwnikiem instalacji lpg, kupiłem zaniedbaną UZJ po demontażu gazu, chcę tylko doprowadzić silnik do pełnej sprawności.
Przy perspektywie 5-6tyś przebiegu rocznie, raczej nie ma sensu wracać do lpg
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Demontaż to ostateczność sprawdź szczelność cylindrów i układ zapłonowy.
Zapach paliwa przy sprawnych katalizatorach nie możliwy