Wyciek z mostu
Moderator: luk4s7
Wyciek z mostu
Czołem. Mam drobny wyciek w TLC100 4.2 TD z prawej strony na wejściu półosi do przedniego mostu, pomiędzy puszką a mostem.
W moście mam założona blokadę ARB założona w RAYO. Drugi wyciek jest w samej sprężarce dwutłokowej ARB, którą stosuje do blokady.
W RAYO twierdzą że rozszczelniło się coś w przednim moście i zaciąga olej do sprężarki.
Druga sprawa to fabryczne odpowietrzanie przedniego mostu. Na końcu wężyka jest czapeczka, czy powinna ona się ruszać np góra dół? Obecnie wygląda jakby wężyk był zaślepiony.
Czy niedrożność odpowietrzania może mieć wpływ na wyciek z mostu jak powyżej iż zaciąganie oleju do sprężarki?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W moście mam założona blokadę ARB założona w RAYO. Drugi wyciek jest w samej sprężarce dwutłokowej ARB, którą stosuje do blokady.
W RAYO twierdzą że rozszczelniło się coś w przednim moście i zaciąga olej do sprężarki.
Druga sprawa to fabryczne odpowietrzanie przedniego mostu. Na końcu wężyka jest czapeczka, czy powinna ona się ruszać np góra dół? Obecnie wygląda jakby wężyk był zaślepiony.
Czy niedrożność odpowietrzania może mieć wpływ na wyciek z mostu jak powyżej iż zaciąganie oleju do sprężarki?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Wyciek z mostu
Tą "czapeczkę" sprawdzisz dmuchając w nią. Zdejmij i dmuchnij jak przepuszcza to znaczy że działa. To taki zawór jedno kierunkowy, czyli wypuszcza ale nie wpuszcza powietrze.
- Zibi
- Posty: 659
- Rejestracja: 02 lis 2008, 11:16
- Auto: By?o BJ73, 2xHDJ80 XTR 3", HDJ80
jest LC100, HDJ80, rajd?wka Escape, zmota Escape - Kontakt:
Re: Wyciek z mostu
Jeśli olej idzie do kompresora to oznacza, ze oringi blokady są nieszczelne. Pomiędzy oringami powinno być jedynie powietrze a nie olej. A odpowietrznik powinien się otwierać po otrzymaniu odpowiedniego ciśnienia.
Re: Wyciek z mostu
Zibi czy chodzi o te oringi jak na filmie ?Zibi pisze:Jeśli olej idzie do kompresora to oznacza, ze oringi blokady są nieszczelne. Pomiędzy oringami powinno być jedynie powietrze a nie olej. A odpowietrznik powinien się otwierać po otrzymaniu odpowiedniego ciśnienia.
https://youtu.be/3EZZvjreBlQ
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk.
Adamms Wałbrzych TLC100 4.2 TD
- Zibi
- Posty: 659
- Rejestracja: 02 lis 2008, 11:16
- Auto: By?o BJ73, 2xHDJ80 XTR 3", HDJ80
jest LC100, HDJ80, rajd?wka Escape, zmota Escape - Kontakt:
Re: Wyciek z mostu
dokładnie.
Re: Wyciek z mostu
No to trza zabierać się do roboty.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk.
Adamms Wałbrzych TLC100 4.2 TD
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk.
Adamms Wałbrzych TLC100 4.2 TD
Re: Wyciek z mostu
Może być kilka przyczyn takiej nieszczelności:
- jest już luz na łożyskach i kosz się przestawia robiąc szczelinę pomiędzy oringiem a jego miejscem pracy.
- oring wytarł się ze starości
- przy wkładaniu blokady jest napięty węrzyk miedziany i odcylanz osi pierścień blokady z oringami.
Tak jak nalisał Zibi wtedy olej z mostu pompuje się do kompresora i pojawia się na zaworze od blokady.
Towarzyszy temu charakterystyczny zapach oleju 75W90.
- jest już luz na łożyskach i kosz się przestawia robiąc szczelinę pomiędzy oringiem a jego miejscem pracy.
- oring wytarł się ze starości
- przy wkładaniu blokady jest napięty węrzyk miedziany i odcylanz osi pierścień blokady z oringami.
Tak jak nalisał Zibi wtedy olej z mostu pompuje się do kompresora i pojawia się na zaworze od blokady.
Towarzyszy temu charakterystyczny zapach oleju 75W90.
Re: Wyciek z mostu
A już myślałem, że będzie tak pięknie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk.
Adamms Wałbrzych TLC100 4.2 TD
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk.
Adamms Wałbrzych TLC100 4.2 TD