Opancerzona J100
Moderator: luk4s7
Opancerzona J100
Witam wszystkich serdecznie.
Moj problem
Kupilem na przetargu w UK i nie oglądałem przed zakupem J100 z 2003 poliftowa. Kierownica po polskiej stronie dla tego ja wziąłem. Problem - była na misji w Iraku. Opancerzona. Samochód technicznie bardzo okok ale... Przednia szyba została wymieniona na normalna. Reszta samochodu ok.Przebieg 39k km oryginalny. Stoi mi w magazynie od jakiego s czasu i w końcu chciałbym coś z nią zrobić. Mam opcje kupna anglika z dużym przebiegiem i przeloznia gratów (silnik, zawiecha) z deska. Co Wy na to?
Szkoda mi jej rozbierac ale w tym stanie raczej do normalnego użytkowania sie nie nadaje. Kupno nowej szyby (opancerzonej) to extra koszt. Z normalna szyba tylko problem bo auto przystosowane do pancernej wiec wojskowy mechanik wstawił normalna i została szpara w kabinie. Na polowanie, ekspedycje okok. Do miasta raczej nie Panowie poproszę o opinie czy przekładka ma jakiś sens. Przypominam - wersja opancerzona, w Toyocie nie maja nawet wszytkich danych bo byla robiona dla Wojska.
Moj problem
Kupilem na przetargu w UK i nie oglądałem przed zakupem J100 z 2003 poliftowa. Kierownica po polskiej stronie dla tego ja wziąłem. Problem - była na misji w Iraku. Opancerzona. Samochód technicznie bardzo okok ale... Przednia szyba została wymieniona na normalna. Reszta samochodu ok.Przebieg 39k km oryginalny. Stoi mi w magazynie od jakiego s czasu i w końcu chciałbym coś z nią zrobić. Mam opcje kupna anglika z dużym przebiegiem i przeloznia gratów (silnik, zawiecha) z deska. Co Wy na to?
Szkoda mi jej rozbierac ale w tym stanie raczej do normalnego użytkowania sie nie nadaje. Kupno nowej szyby (opancerzonej) to extra koszt. Z normalna szyba tylko problem bo auto przystosowane do pancernej wiec wojskowy mechanik wstawił normalna i została szpara w kabinie. Na polowanie, ekspedycje okok. Do miasta raczej nie Panowie poproszę o opinie czy przekładka ma jakiś sens. Przypominam - wersja opancerzona, w Toyocie nie maja nawet wszytkich danych bo byla robiona dla Wojska.
Re: Opancerzona J100
Korekta - Toyota nie jest poliftowa ROCZNIK 2002, VIN J1EHLO5JX04012883
Re: Opancerzona J100
a zdradzisz ile to waży?
pawel
pawel
Re: Opancerzona J100
Sens przekładki jest uzależniony od tego ile na niej "zaoszczędziłeś", dobra przekładka jest droga a w J100 to raczej mocno skomplikowana. Wrzuć zdjęcia tej szpary przy szybie i najlepiej zdejmij boczek z drzwi i zrób fotę tego opancerzenia. Ciekawy problem
Re: Opancerzona J100
Co do drzwi... szyba na 50-70mm przyciemniona... Szkoda mi auta bo technicznie dobre. niestety buda do niczego... kupno anglika i przkladka dobrych czesci, pozbycie sie ciezkiej budy - w tym kierunku mysle... auto nie wiem ile wazy, nie mam zielonego pojecia... mam nadzieje, ze nizej niz 3.5tony
Re: Opancerzona J100
A może inna wersja...jeździć i się nie przejmować
o ile nie planujesz jakichś wypraw gdzie kilogramy mają znaczenie to olej to...zawsze możesz robić w prochach i wtedy jak znalazł
edyta: zazdroszczę tej swobody w kupowaniu ....BTW zainwestuj w pancerną szybę mimo wszystko i wystaw to u nas....myślę że są chętni na taki niszowy pojazd
o ile nie planujesz jakichś wypraw gdzie kilogramy mają znaczenie to olej to...zawsze możesz robić w prochach i wtedy jak znalazł
edyta: zazdroszczę tej swobody w kupowaniu ....BTW zainwestuj w pancerną szybę mimo wszystko i wystaw to u nas....myślę że są chętni na taki niszowy pojazd
Re: Opancerzona J100
Czesc Edyta. Wygladalo to tak, ze szukalem wozka widlowego. Znalazlem na przetargu mienia wojskowego razem z ta Toyota. Byla niedziela wieczorem, przetarg w poniedzialek w poludnie. NIgdy nie bralem udzialu w przetargu wiec myslalem ze dzial jak aukcja - wbilem swoja max cene i ... kupilem bez ogladania dwa rarytasy... Mina mi sie wyluzyla jak przywiezli mi do magazynu auto ktoi juz od roku, casem odpalam i pokrece sie miedzy magazynami. to wszytko poniewaz nie mialem czasu sie tym zajac. Tej Toyki mi po prostu szkoda...
z ciekawostek: Mam w Polsce Patrola 1991 z przebiegiem 89.000km ktory jezdzil po Fulham w Londynie i pierwszy rza byl w terenie w zeszlym tygodniu na zwirowce nad Narwia. To dopiero rarytas.
z ciekawostek: Mam w Polsce Patrola 1991 z przebiegiem 89.000km ktory jezdzil po Fulham w Londynie i pierwszy rza byl w terenie w zeszlym tygodniu na zwirowce nad Narwia. To dopiero rarytas.
Re: Opancerzona J100
Moj rarytasik (uprzedzam pytania - nie na sprzedaz
- Załączniki
-
- Patrol
- DSC09502 (500x375).jpg (89,91 KiB) Przejrzano 7641 razy
Re: Opancerzona J100
hmm..niech będzie Edyta
wiem jak to wygląda na Govermental liquidations...ok
Kupiłeś , masz. poniuchaj bo może bedą chętni na taki egzemplarz, zwłaszcza z takim przebiegiem
Ja bym jeszcze nakleił litery UN i kwit nabycia powinien załatwić sprawę
wiem jak to wygląda na Govermental liquidations...ok
Kupiłeś , masz. poniuchaj bo może bedą chętni na taki egzemplarz, zwłaszcza z takim przebiegiem
Ja bym jeszcze nakleił litery UN i kwit nabycia powinien załatwić sprawę
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: Opancerzona J100
idę o zakład, że da się to w tej wersji sprzedać w Polsce... jak nie w Polsce, to za naszą wschodnią granicą... i jeszcze dobrze na niej zarobić
Re: Opancerzona J100
Jak kupoealem auto tez tak niestety myslalem... niestety sa ograniczenia w exporcie po za Unie specjalistycznych pojazdow. Samochod troche pokiereszowany z zewnatrz, jak wycaiagali szybe przednia jest wgniecenie na dachu, tylna klapa....ufff podniesc ja trzeba chlopa... szyby oczywiscie nie opuszczaja sie co moze byc problematyczne itd stad pomysl o przekladce - jak znajde dobrego anglika z zajechanym silnikiem i dobra buda to moze byc fajne auto po przekladce... wysylam fotke z zewnatrz... aha to sa najlepsze zdjecia...
Re: Opancerzona J100
J100 z Iraku
- Załączniki
-
- 20120907_190315 (500x375).jpg (97,62 KiB) Przejrzano 7621 razy
Re: Opancerzona J100
zwróćcie uwagę na obudowane stalą akumulatory widoczne na zdjęciu...
I wracajac do tematu: czy jest ktos, kto za przyzwoite pienadze zrobil by z Anglika i tego sztrucelka fajny, uzyteczny samochod? Nie interesuje mnie lepienie i rzezba tylko normalne auto. Czy sciane grodziowa trzeba spawac, czy uchwyty sa takie same... kiedys mialem przekladanego anglika robionego u kowala i... nigdy wiecej (ale tamten sprzet byl robiony tanim kosztem)
Poprosze o sugestie od mechanikow czy nie jest to za duza rzezba. Autem w stanie jakim jest da sie jezdzic ale czuc kilogramy i co tu kryc - chlopcy z armii to nie najschludniejsi uzytkownicy.
I wracajac do tematu: czy jest ktos, kto za przyzwoite pienadze zrobil by z Anglika i tego sztrucelka fajny, uzyteczny samochod? Nie interesuje mnie lepienie i rzezba tylko normalne auto. Czy sciane grodziowa trzeba spawac, czy uchwyty sa takie same... kiedys mialem przekladanego anglika robionego u kowala i... nigdy wiecej (ale tamten sprzet byl robiony tanim kosztem)
Poprosze o sugestie od mechanikow czy nie jest to za duza rzezba. Autem w stanie jakim jest da sie jezdzic ale czuc kilogramy i co tu kryc - chlopcy z armii to nie najschludniejsi uzytkownicy.
Re: Opancerzona J100
myślałem o zmianie drzwi ale niestety cala rama jest inna - wnęki na drzwi są dużo głębsze bo drzwi szerokie.