Toyota podchodzi do tego modułowo czyli wymienia wszystko
AHC dość często ulega awarii w tym aucie. Większość osób broni się przed konkretną naprawą dłubiąc samemu albo u mechaników którzy widzą to pierwszy raz na oczy. Potem koszty tylko rosną bo urywający się źle wyregulowane dźwigienki albo podgięte na siłę mocowania. Podpięcie pod kompa daje konkretne błędy i wskazania wszystkich trzech czujników. Ustawia je się na konkretne wartości i położenia dźwigienki. Popsuty układ w wyniku usterki wynikającej z zęba czasu jest prosty do naprawienia. Taki grzebany i rozregulowany przez domowe naprawy na oko jest już bardziej skomplikowany. Z pozycji diagnostyki można sobie dowolnie ustawiać ręcznie zawieszenie. Bez komputera można jedynie dłubać w nosie.
No i kupowanie starych pordzewiałych czujników to też odczuwanie problemu na potem albo w wielu przypadkach nieudana transakcja.
Czujniki położenia to najczęstsza usterka ale również potrafi paść czujnik ciśnienia na pompie a potem zawory sterujące. Oczywiście mając śrubokręt w ręku i internetową wiedzę dochodzi się do tego kilka dni a nie 5 minut
Problem z zawieszeniem HDJ 100
Moderator: luk4s7
Re: Problem z zawieszeniem HDJ 100
dlatego w poniedziałek wstępna wizyta u serwisanta toyoty a jak sie nie uda to z moparem też już wstępnie jestem ustawiony. 2 lata temu też coś szwankowało i wystarczyło czujnik wyczyścić, tym razem sie nie udało tak prosto.
Re: Problem z zawieszeniem HDJ 100
Jaki zestaw zawieszenia polecany Old man emu, Ironman, Dobinsons ?
Re: Problem z zawieszeniem HDJ 100
ironman - nie polecamy