Witam!
Mam pewien problem z silnikiem o którym się chciałem podzielić a ze mam pewne podejrzenia i prosiłbym o konsultacje wiec napisze tylko o objawach.
KZ-TE 96:
Problem zaczyna się w okolicach 2000 obr/min. Na ok sek. samochód jakby tracił moc po czym wszystko wraca do normy!
Temat dziury występuje tylko i wyłącznie przy 2000
Problem nie pojawia się na zimnym silniku!
Mam wrażenie ze czym większe obciążenie tym "dziura" dłuższa albo nawet pojawiająca się dwa razy!
Silnik odpala bez najmniejszych problemów
Zaraz po rozruchu mam wrażenie ze lekko traci na regularności pracy ale po kilku sek. pracuje jak trzeba.
Byłbym wdzięczny za konsultacje!
No i Szczęśliwego Nowego Roku dla wszystkich forumowiczów!
Dziura przy 2000 obr/min !!!
Moderator: luk4s7
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8490
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Dziura przy 2000 obr/min !!!
Może być że układ EGR się otwiera Albo wiesza zawór upustowy turbiny. Może być że czujnik położenia przepustnicy ma nieciągłość. Może też być że któryś z kabelków sterujących pompą się urwał ...
Re: Dziura przy 2000 obr/min !!!
no właśnie tak było! na pompie był rozlutowany kabelek, naprawiłem i ch... to samo....
-
- Posty: 304
- Rejestracja: 01 wrz 2011, 10:05
- Auto: Mercedes G W463. By?o kzJ90 3.0 TD,
Rav4 2009 2.0VVTi, Yamaha FJR 1300, Rav4 2014 2.0VVTi - Kontakt:
Re: Dziura przy 2000 obr/min !!!
Sprawdz wezyki do zaworkow sterujacych turbo tych podcisnieniowych. no i moze podlaczenia elektryczne
do nich.
do nich.
Re: Dziura przy 2000 obr/min !!!
grzech pisze:Sprawdz wezyki do zaworkow sterujacych turbo tych podcisnieniowych. no i moze podlaczenia elektryczne
do nich.
Sprawdziłem wszystko i okazało się ze byl przewód przetarty od czujnika walka rozrządu i sie zwarcie robilo.
problem fixed!!!
Re: Dziura przy 2000 obr/min !!!
czujnik walka rozrzadu W KZ-TE ? Pokarzcie mi gdzie on jest bo jakos ja go nie widze u siebie.