Strona 1 z 4

polibusze przekładni kierowniczej

: 02 lip 2008, 09:42
autor: Zyzol
zanabyłem jak w temacie.Mam pytanie następujące: na co zwrócić uwagę ew. o czym pamiętać przy montażu?

: 06 lip 2008, 10:10
autor: kylon
Bardzo proste. Nie ukręć tylko śruby mocującej przekładni. 40 minut i po sprawie.

: 07 lip 2008, 09:01
autor: Zyzol
dzięki :lol:

: 23 lip 2008, 19:24
autor: Naroy
To ja pozwolę się podłączyć z pytaniem.Czy przekładnia kierownicza w J95 jest jedyna i niepowtarzalna czy też przypadkowo może być identyczna jak ta w 120?
Czy ktoś już naprawiał,regenerował cieknącą przekładnię?Jakie koszty itp.
W ASO kompletna przekładnia z końcówkami to ok.6kpln :(

pzdr Michał

: 23 lip 2008, 19:38
autor: kylon
Trzeba sprawdzić czy występuje zestaw naprawczy. Wiem, że ludzie wożą je do regeneracji lecz niestety nie wiem gdzie. W sumie moge się jutro zapytać tylko trzeba mi przypomnieć telefonicznie.

: 24 lip 2008, 00:15
autor: Black
jest zestaw naprawczy, niestety nie pomnę dokładnie ile to kosztowało (3 lata temu), ale z robotą (zestaw z ASO, regeneracja w warsztaciku specjalizującym się w tym) zdaje się koło 1200zł (z wyjęciem i włożeniem na pewno poniżej 2k, a że kilka innych drobiazgów przy okazji było robione, to nie wiem ile dokładnie), mi wystarczyło na jakieś 50tys. km,
potem już nie było sensu reanimować po raz kolejny, pacjent leży jako zapas części (ale chyba tylko obudowa i w miarę nie stare "wewnętrzne" końcówki drążków się nadają do użycia) w piwniczce.
BTW cena nowej jest lekko chora, ale to dlatego, miłe zaskoczenie, że dostaje się oprócz magla komplet nowych drążków wewnętrznych i zewnętrznych, znaczy po cenach ASO nowe drążki (za jakieś marne 2tysie) i przekładnia, mogliby to rozkompletowywać i sam magiel sprzedawać wtedy miałby normalną cenę, ale niestety taka Panie polityka

: 27 lip 2008, 15:05
autor: rico69
Ja jestem w trakcie roboty, regeneracja przekładni to jakieś 700-1000 zł.
Do tego demontaż - montaż + polibusze przekładni + jakieś dodatkowe pierdoły....może 2000 pln wystatczy. Jak odbiorę to napiszę o kosztach.

: 28 lip 2008, 12:46
autor: Zyzol
rico jakie objawy były?bo się zaczynam martwić o swoją coraz bardziej jak to czytam :?

: 28 lip 2008, 14:07
autor: Black
u mnie luzy cokolwiek za duże i dla odmiany w pewnym położeniu opór/przycinanie się kierownicy (zęby były "lekko" obrdzewiałe na listwie), dodatko broczyła mi płynem do wspomagania tojka (niby nie dużo, ale po każdym cięższym kręceniu w błocie trza było dwie setki dolewać

: 28 lip 2008, 14:13
autor: Boryś
Twoja Toyka też człowiek - po ciezkim brodzeniu w błocie dwie lufy przyjąc to nic wielkiego. A że akurat płynu - każdemu według potrzeb ;)

: 28 lip 2008, 15:25
autor: Javo
Ja mialem regenerowana pompe wspomagania jakies 3 tyg temu, za 700zl (razem z demontazem i montazem), i dali gwarancje na pol roku... Ale cos sie juz krzaczy, i kiera zacina sie przy odkrecaniu gdzies w okolicy 90st i przy kreceniu kiera na wolnych obrotow tez tak jak by sie wspomaganie wylaczalo...

Musze do nich podjechac znowu zeby cos z tym zrobili, bo zaczyna byc podobnie jak w momencie kiedy oddawalem do regeneracji... :roll:

: 28 lip 2008, 16:41
autor: Naroy
U mnie poza wyciekiem,żadnych negatywnych objawów nie dostrzegłem.
Pytałem w ASO-zestaw naprawczy przekładni kierowniczej ok.600pln.

: 28 lip 2008, 18:29
autor: kylon
Często niestety regeneracja starcza na krótko.

: 29 lip 2008, 14:40
autor: rico69
Zyzol pisze:rico jakie objawy były?bo się zaczynam martwić o swoją coraz bardziej jak to czytam :?
Pociła się, później ciekło bardziej. Na tegorocznej Zmotce musiałem uzupełniać płyn więc postanowiłem się za to zabrać.
Polibusze, regeneracja, końcówki drążków itd.

: 29 lip 2008, 15:31
autor: Zyzol
polibusze mam zakupione..
niestety jak się dowiedziałem, że to dużo roboty i nie dadzą rady w 2h...to zwątpiłem 8) i czekają bo do znanego wszystkim warsztatu mam spory kawałek :lol:a się wybiorę prędzej czy później..
muszę sprawdzić poziom płynu.