J95 1KZ-TE Automat 2000r lifting
: 25 paź 2016, 21:20
Witam wszystkich, jestem tutaj zupełnym świeżakiem, nie mam Toyoty, nigdy nie miałem żadnego "Japończyka" ale jestem zdecydowany kupić.
Rozglądam się po serwisach internetowych za modelem (jak w tytule) i trafił się, jednak poza stanem ramy i blach nie mam bladego pojęcia na co jeszcze powinienem zwrócić szczególną uwagę w przypadku tego modelu i jak te elementy sprawdzić, na jakie, ewentualne objawy powinienem być wyczulony.
Nigdy nie miałem żadnego samochodu stricte terenowego, ale wiem na pewno, że taki własnie potrzebuję. Samochód zamierzam doinwestować- zderzaki (przód i tył), wyciągarka/ki, blokady mostów, zawieszenie +3", kola 35", zabudowa bagażnika, bagażnik dachowy, oświetlenie, snorkl, webasto, powiększony bak, osłony podwozia etc. Samochód ma służyć do wypraw, ale chcę żeby można było się nim również przeprawiać "w razie W". Potrzebuję wozu, którym będę mógł z najmniejszym prawdopodobieństwem awarii dojechać do Chin, dlatego zależy mi na tym, by baza była w możliwie jak najlepszym stanie. Silnik 1KZ-TE o którym słyszałem wiele dobrego, podobno pociągnie nawet 1mln km i da radę na przepalonym oleju rzepakowym
No chyba, ze to mit.
Namawiany bylem na Patrola, ale odpuściłem jak poczytałem o problemach z głowicami i w 2,8 i w 3,0
Samochód, który zwrócił moją uwagę ze względu na specyfikację jak w tytule:
allegro.pl/toyota-land-cruiser-i6578146553.html#thumb/1
Będę wdzięczny za każdą, merytoryczną odpowiedz.
Rozglądam się po serwisach internetowych za modelem (jak w tytule) i trafił się, jednak poza stanem ramy i blach nie mam bladego pojęcia na co jeszcze powinienem zwrócić szczególną uwagę w przypadku tego modelu i jak te elementy sprawdzić, na jakie, ewentualne objawy powinienem być wyczulony.
Nigdy nie miałem żadnego samochodu stricte terenowego, ale wiem na pewno, że taki własnie potrzebuję. Samochód zamierzam doinwestować- zderzaki (przód i tył), wyciągarka/ki, blokady mostów, zawieszenie +3", kola 35", zabudowa bagażnika, bagażnik dachowy, oświetlenie, snorkl, webasto, powiększony bak, osłony podwozia etc. Samochód ma służyć do wypraw, ale chcę żeby można było się nim również przeprawiać "w razie W". Potrzebuję wozu, którym będę mógł z najmniejszym prawdopodobieństwem awarii dojechać do Chin, dlatego zależy mi na tym, by baza była w możliwie jak najlepszym stanie. Silnik 1KZ-TE o którym słyszałem wiele dobrego, podobno pociągnie nawet 1mln km i da radę na przepalonym oleju rzepakowym
No chyba, ze to mit.
Namawiany bylem na Patrola, ale odpuściłem jak poczytałem o problemach z głowicami i w 2,8 i w 3,0
Samochód, który zwrócił moją uwagę ze względu na specyfikację jak w tytule:
allegro.pl/toyota-land-cruiser-i6578146553.html#thumb/1
Będę wdzięczny za każdą, merytoryczną odpowiedz.