Zauważyłem, że Safari oferuje dwa rodzaje Snorkla do J9 z silnikiem diesla:
http://www.safarisnorkel.com/docs/snorkel/toyota.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I moje pytanie jest takie, czy wersja z silnikiem D4D faktycznie potrzebuje Snorkla SS185HFD czy też może SS180HF do „zwykłego” diesla (1KZ-TE) też będzie ok.
Dla mnie na pierwszy rzut oka to jedyna różnica, ze jeden jest montowany z lewej strony, a drugi z prawej. Jest coś jeszcze?
Snorkel Safari do D4D
Moderator: luk4s7
Re: Snorkel Safari do D4D
Różnica podstawowa to taka, że tego na lewą stronę nie zamontujesz do samochodu z kierownicą właściwą dla naszego rejonu geograficznego .
- klepa
- Klubowicz
- Posty: 283
- Rejestracja: 12 lut 2011, 19:45
- Auto: Sprinter4x4 (16r.), V8 (08r.), Patrol Y61 GU4 (08r.)
- Kontakt:
Re: Snorkel Safari do D4D
Tak też myślałem.
A ciekawości czy są jeszcze jakieś inne różnice pomiedzy tymi modelami (SS185HFD i SS180HF). Oczywiście producent ładnie opuisuje, że "snorkel system specifically for the high air flow demands of the powerful D-4D Turbo Diesel"
A ciekawości czy są jeszcze jakieś inne różnice pomiedzy tymi modelami (SS185HFD i SS180HF). Oczywiście producent ładnie opuisuje, że "snorkel system specifically for the high air flow demands of the powerful D-4D Turbo Diesel"