Przerobka 125 KM na 163 KM

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Michalkrk
Posty: 375
Rejestracja: 18 lut 2009, 19:55
Auto: byla kdj90
Kontakt:

Re: Przerobka 125 KM na 163 KM

Post autor: Michalkrk »

nom ok ale box w d4d to juz np. 220 KM :mrgreen: ,powiem tak jak kupowalem swoja tez sie zastanawialem zwazywszy ze cena za D4D sporo wyzsza i 3d ciezej znalezc z tym silnikiem w rozsadnym stanie technicznym ,zatem przejechalem sie i jednym i drugim ,roznica jest spora wiec kupilem D4D :mrgreen: ,czesto na forum i nie tylko ,w opiniach ludzie pisza ze zwykle 3.0td miewa braki mocy ,D4D napewno jest bezpieczniejsze np.podczas wyprzedzania itd ,wiec jak masz kase na D4D i na serwisowanie ,to go kup ,polecam :D

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 393
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:01
Auto: r??ne
Kontakt:

Re: Przerobka 125 KM na 163 KM

Post autor: Damian »

Problemy z D4D będą rosnąć w tempie geometrycznym w przypadku starzenia się ogólnego tych aut...zasadniczo ten sam silnik co 1KZ, tylko bardziej wysilony dzięki common rail.

O ile pamiętam, to koszt 1 pompowtryskiwacza to jakieś 1500zł, a to w zasadzie część eksploatacyjna :)

Mi tam moc 1KZT absolutnie wystarcza w krótkim J9 i J7 (który stoi na 34-calowych oponach). Do szybkiego wyprzedzania innych uczestników ruchu to są osobówki, a padliszczami to się jeździ dostojnie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: Przerobka 125 KM na 163 KM

Post autor: Kames »

o i tak powinien byc zakonczony wątek wszystko wiemy :mrgreen:

wołynka
Posty: 55
Rejestracja: 29 lis 2008, 14:01
Auto: toi toi LC95
Kontakt:

Re: Przerobka 125 KM na 163 KM

Post autor: wołynka »

Do szybkiego wyprzedzania innych uczestników ruchu to są osobówki, a padliszczami to się jeździ dostojnie
swiete słowa :!:

Awatar użytkownika
Michalkrk
Posty: 375
Rejestracja: 18 lut 2009, 19:55
Auto: byla kdj90
Kontakt:

Re: Przerobka 125 KM na 163 KM

Post autor: Michalkrk »

siee czepiacie :mrgreen: no nie mowcie mi tu ze jadac trasa nic nie wyprzedzacie ....tir ciagnik ...cinquecento :lol: ,im ten manewr jest szybciej wykonany tym jest bezpieczniejszy chyba kazdy sie zgodzi ...
a to ze Kojot jest dostojnym autkiem , noo ba :mrgreen:

wołynka
Posty: 55
Rejestracja: 29 lis 2008, 14:01
Auto: toi toi LC95
Kontakt:

Re: Przerobka 125 KM na 163 KM

Post autor: wołynka »

mój autobus z 1KZT wyprzedza to co chcę wyprzedzić i nie mam z tym problemu i nie jednokrotnie mnie zadziwił...i to miło

Michalkrk może trzeba właczyć silnik a nie kazać kobiecie pchać bo paliwo drogie, bo wiadomo wtedy i roweru z pijanym prowadzącym nie wyprzedzisz :mrgreen:

lech
Posty: 222
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:46

Re: Przerobka 125 KM na 163 KM

Post autor: lech »

Damian pisze:
O ile pamiętam, to koszt 1 pompowtryskiwacza to jakieś 1500zł, a to w zasadzie część eksploatacyjna :)
A czytasz czasami, co piszesz?

Proponuję szybką autokorektę...zanim kompromitacja nie nastąpi. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 393
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:01
Auto: r??ne
Kontakt:

Re: Przerobka 125 KM na 163 KM

Post autor: Damian »

:D

oczywiście D4D jest na common railu, który realizuje pompowanie do wtrysków :)

czepiasz się :P nigdy nie miałem auta z D4D i mam nadzieję nigdy nie będę zmuszony mieć (co jest raczej pobożnym życzeniem)

Awatar użytkownika
Michalkrk
Posty: 375
Rejestracja: 18 lut 2009, 19:55
Auto: byla kdj90
Kontakt:

Re: Przerobka 125 KM na 163 KM

Post autor: Michalkrk »

wołynka pisze:mój autobus z 1KZT wyprzedza to co chcę wyprzedzić i nie mam z tym problemu i nie jednokrotnie mnie zadziwił...i to miło

Michalkrk może trzeba właczyć silnik a nie kazać kobiecie pchać bo paliwo drogie, bo wiadomo wtedy i roweru z pijanym prowadzącym nie wyprzedzisz :mrgreen:
mam D4D wiec problemow z wyprzedaniem tym turbolotem nie mam :mrgreen: :wink: z paliwem tez nie ma problemow ale dzieki za troske :mrgreen: :wink:
fakt faktem ze do D4D wtryskiwacz 2500k :roll:
temat troche na manowce zszedl .. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 393
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:01
Auto: r??ne
Kontakt:

Re: Przerobka 125 KM na 163 KM

Post autor: Damian »

ooo, 2,5 klocka nawet :o

paliwo to mniejszy problem na krótszą metę i tu w polsce

ale już np. w takiej albanii to różne stacje się zdarzają, nie mówiąc o wschodzie
no i właśnie...w D4D będą przerażać przebiegi po 400-500 tys (1KZT spokojne dają radę) z powodów kosztów eksploatacyjnych. Czy wydać dychę na nowe wtryskiwacze czy może zrobić w tej cenie swapa na 1KZT? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: Przerobka 125 KM na 163 KM

Post autor: Kames »

Damian pisze:ooo, 2,5 klocka nawet :o

paliwo to mniejszy problem na krótszą metę i tu w polsce

ale już np. w takiej albanii to różne stacje się zdarzają, nie mówiąc o wschodzie
no i właśnie...w D4D będą przerażać przebiegi po 400-500 tys (1KZT spokojne dają radę) z powodów kosztów eksploatacyjnych. Czy wydać dychę na nowe wtryskiwacze czy może zrobić w tej cenie swapa na 1KZT? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
takie gadu gadu duzo znalazłem opis. co do czego :?: ale konkrety gdzie mozna w Polsce zanabyc swapa do 1KZT czy ktos ma ,tak pisac a nie ktory silnik lepszy i ile kosztuje jego uzytkowanie :wink:

Awatar użytkownika
tomas
Posty: 99
Rejestracja: 10 lut 2009, 17:23
Auto: KZJ95
Kontakt:

Re: Przerobka 125 KM na 163 KM

Post autor: tomas »

http://spec.jptrade.ru/cgi-bin/auctions ... sNo=257325

Taka ciekawostka dla chetnych tuningu - morska wersja 1kz-te - M1KZ-TH osiagajacy 165 HP, z intercoolerem wodnym zasilanym swieza woda zaburtowa, wiec wydajnosc chlodzenia duzo wieksza. Wiec moze da sie z tego silnika wycisnac jeszcze troche mocy.

edit:
Po dokladniejszych ogledzinach tych fotek stwierdzam ze to 1KZ-T a nie 1KZ-TE - pompa sterowana mechanicznie i brak przepustnicy.

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: Przerobka 125 KM na 163 KM

Post autor: Kames »

na wiosne wpierdziele coolera zwiekszy sie dawke paliwa i obaczymy innego pomysłu nie mam :roll:

Awatar użytkownika
Cobra
Posty: 828
Rejestracja: 10 wrz 2009, 10:18
Auto: KZJ70,NIssan Navara, BMW 520
Kontakt:

Re: Przerobka 125 KM na 163 KM

Post autor: Cobra »

w kzj 70 będzię to samo zrobić.

a co sądzicie na twardych, sztywnych przewodach do turbiny??


Czy ktoś kiedyś zmierzył może ile koni więcej jest przy wyjęciu katalizatora przy tym silniku 3,4 litra??

Wiem wiem że to nie jest zgodne z prawem... Pytanie czysto teoretyczne;)

Rafi
Posty: 897
Rejestracja: 17 cze 2009, 15:49
Auto: VZJ90, KDJ120
Kontakt:

Re: Przerobka 125 KM na 163 KM

Post autor: Rafi »

Znając Toyoty benzynowe to pewnie da Ci to 0,7 konia przy 5200 obrotach i wyskoczy check. Jak już robić to cały wydech z kwasówki, wtedy da Ci to trochę i zacznie gadać.
A tak w ogóle to w VZJ-cie nie ma przypadkiem drugiej sondy za katalizatorem?

ODPOWIEDZ