nie przypadkiem tylko wszystko było mierzone
ja rozmyślam jak zrobić wentylację wnętrza przy zastosowaniu jakiś energooszczędnych rozwiązań... i cichych i pewnie wstawię dwa wentylatory z cpu i może regulowaną prędkością....
i planuję do tego wykorzystać te dwie dekoracyjne kratki z tyłu nadwozia zobaczymy jak to wyjdzie
zabudowa tyłu J95- moja wersja :)
Moderator: luk4s7
Re: zabudowa tyłu J95- moja wersja :)
Waldek, teraz to mnie zaskoczyłeś! A niewystarczy uchylić bocznych szyb w części bagażowej? Chyba że u Ciebie się nie otwierają. A nawet jeśli to do czego Ci świeże powietrze w bagażniku?
Aaa no i te kratki nie są dekoracyjne tylko robią właśnie za wentylację bagażnika
Aaa no i te kratki nie są dekoracyjne tylko robią właśnie za wentylację bagażnika
- waldek_BB
- Klubowicz
- Posty: 506
- Rejestracja: 25 wrz 2013, 12:57
- Auto: było: KZJ95
było: GV II 1.9 DDiS
jest: SX4 4x4 ... przynajmniej się nie psuje :) - Kontakt:
Re: zabudowa tyłu J95- moja wersja :)
śpiąc w środku w deszczu ciężko używać uchylanych szyb
a jak pomacasz te kratki od strony bagażnika to zobaczysz że - przynajmniej u mnie - są pełne
ale fakt że jeszcze nie miałem odwagi ich odtentegować od nadwozia żeby pomacać dokładnie
a jak pomacasz te kratki od strony bagażnika to zobaczysz że - przynajmniej u mnie - są pełne
ale fakt że jeszcze nie miałem odwagi ich odtentegować od nadwozia żeby pomacać dokładnie
Re: zabudowa tyłu J95- moja wersja :)
No w sumie masz rację choć zostawiłem je otwarte podczas całonocnej burzy z ogromną ulewą i do środka wpadło raptem kilka kropel. No ale argument przyjmuję. Śpiąc w środku uchyliłem trochę wszystkie szyby (po ok 1cm) i dało radę. No ale każdy ma swoje potrzeby
Co do kratek to jestem niemalże pewien że są one w pełni funkcjonalne. Kiedyś zaglądałem pod panel boczny bagażnika i coś mi tak świta. W końcu to nie Fiat albo inny Seat żeby robić groźnie wyglądające wloty powietrza które są zwykłymi atrapami
Przy okazji - jednak mam fotę patentu ze stolikiem.
Co do kratek to jestem niemalże pewien że są one w pełni funkcjonalne. Kiedyś zaglądałem pod panel boczny bagażnika i coś mi tak świta. W końcu to nie Fiat albo inny Seat żeby robić groźnie wyglądające wloty powietrza które są zwykłymi atrapami
Przy okazji - jednak mam fotę patentu ze stolikiem.
Re: zabudowa tyłu J95- moja wersja :)
Dobrym patentem dla wersji bez szyberdachu są owiewki. Chronią przed deszczem, uchylone okna nie rzucają się zbytnio w oczy i generalnie dają radę.
Choć nie przeczę, że przy wyższych temperaturach szyber byłby bardziej praktyczny, chociaż moskitiera z markietu też dawała radę (z jednej strony srebrna i generalnie dość mało przejrzysta z zewnątrz).
Choć nie przeczę, że przy wyższych temperaturach szyber byłby bardziej praktyczny, chociaż moskitiera z markietu też dawała radę (z jednej strony srebrna i generalnie dość mało przejrzysta z zewnątrz).
Re: zabudowa tyłu J95- moja wersja :)
Ładna ta Twoja zabudowa. Możesz mi powiedzieć jaką grubość sklejki zastosowałeś, czym ją zabezpieczałeś oraz czym kleiłeś wykładzinę?luk4s7 pisze:No to ja się pochwalę moim wynalazkiem.
O ile jeszcze to wszystko pamiętasz