Gdzie zrobić regenerację przekładni kierowniczej
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 12 lis 2016, 11:22
- Auto: HDJ80
Gdzie zrobić regenerację przekładni kierowniczej
Dzień dobry,
Hjd89 z 93 roku.
Mam 2 przekladnie kierownicze i niestety obie do regeneracji. Druga miała być super a ma luzy i leje sie z niej strumieniem. Założyłem starą z ktorej tylko trochę kapie. Chciałbym jednak znaleźć miejsce gdzie moge jedną z nich zregenerować.
Czy możecie polecić jakiś punkt? Najlepiej w okolicy Warszawy, ale jak jest wyjątkowo solidny to może być gdziekolwiek w Polsce.
Z góry dziękuję za pomoc.
Krzysztof
Hjd89 z 93 roku.
Mam 2 przekladnie kierownicze i niestety obie do regeneracji. Druga miała być super a ma luzy i leje sie z niej strumieniem. Założyłem starą z ktorej tylko trochę kapie. Chciałbym jednak znaleźć miejsce gdzie moge jedną z nich zregenerować.
Czy możecie polecić jakiś punkt? Najlepiej w okolicy Warszawy, ale jak jest wyjątkowo solidny to może być gdziekolwiek w Polsce.
Z góry dziękuję za pomoc.
Krzysztof
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 12 lis 2016, 11:22
- Auto: HDJ80
Re: Gdzie zrobić regenerację przekładni kierowniczej
krzysiekrysiek pisze: ↑02 lut 2020, 12:26Dzień dobry,
HDJ80 z 93 roku.
Mam 2 przekladnie kierownicze i niestety obie do regeneracji. Druga miała być super a ma luzy i leje sie z niej strumieniem. Założyłem starą z ktorej tylko trochę kapie. Chciałbym jednak znaleźć miejsce gdzie moge jedną z nich zregenerować.
Czy możecie polecić jakiś punkt? Najlepiej w okolicy Warszawy, ale jak jest wyjątkowo solidny to może być gdziekolwiek w Polsce.
Z góry dziękuję za pomoc.
Krzysztof
Re: Gdzie zrobić regenerację przekładni kierowniczej
witam cie Krzysiu jestem tu nowy ale z problemem takim samym jak u ciebie, mam pytanko odnosnie przekladni kierowniczej do J8 ,znalazles jakis poczciwy zaklad regenerujacy? pozdrawiam mariusz
Re: Gdzie zrobić regenerację przekładni kierowniczej
Powiem tak. Chyba nie ma takiego. Niestety kupowanie używek co to mają być super to wyrzucanie pieniędzy. Połowa regeneracji na nic się nie nadaje i polega na wypiaskowaniu i wymianie zestawu naprawczego. Uda się albo się nie uda. Jest jedna firma pod Warszawą ale tam czas nie płynie czasem przez miesiąc i jak się Panu nie podoba to Pan zabiera. Robią chyba najlepiej ale kilka razy też już były poprawki i znowu czas się zatrzymywał. Chyba jedynym wyjściem jest zakup czegoś z zagranicy lub nowej. Jest to bardzo drogie rozwiązanie ale chyba jedyne. Osiemdziesiątki w dobrym stanie są bardzo drogie i dostają nowe życie jako klasyki. Na części trafiają śmietniki których już nikt nie chce kupić. Potem są rozbierane i słyszymy - przekładnia. Prawie nówka. Nic bardziej mylnego.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8442
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Gdzie zrobić regenerację przekładni kierowniczej
A sa dostępne jakieś nówki - poza aso? Chińskie zamienniki, w sensie?
Tak ogólnie - jeżeli przekładnia cieknie - to można się pokusić o naprawę (słowo "regeneracja" jakoś mi nie leży). Wyszlifowanie powierzchni wałków, dobranie/dorobienie uszczelniaczy. To jest ogarnialne.
Ale jeżeli przekładnia ma luzy w układzie napędowym ślimaka - to opcje sa dwie: się przyzwyczaić - albo szukać lepszej
A tak na marginesie - się kiedyś zastanawiałem, tak teoretycznie, czy dało by sie zastąpić przekładnię ślimakową wersją listwową, dla J8, J7, czy podobnych. Czas leci, tego typu graty się robią coraz słabiej dostepne. A listwy są dostępne w zylionie odmian, i można tanio zanabyć nowe (nie że od LC - jakiekolwiek, niezużyte).
I - wydaje się, że jest to możliwe. Nawet w więcej niż jednej konfiguracji. No - ale to zostawiam jako opcje "desperacja", gdyby się rynek tak zepsuł - że nic innego by nie zostało
Tak ogólnie - jeżeli przekładnia cieknie - to można się pokusić o naprawę (słowo "regeneracja" jakoś mi nie leży). Wyszlifowanie powierzchni wałków, dobranie/dorobienie uszczelniaczy. To jest ogarnialne.
Ale jeżeli przekładnia ma luzy w układzie napędowym ślimaka - to opcje sa dwie: się przyzwyczaić - albo szukać lepszej
A tak na marginesie - się kiedyś zastanawiałem, tak teoretycznie, czy dało by sie zastąpić przekładnię ślimakową wersją listwową, dla J8, J7, czy podobnych. Czas leci, tego typu graty się robią coraz słabiej dostepne. A listwy są dostępne w zylionie odmian, i można tanio zanabyć nowe (nie że od LC - jakiekolwiek, niezużyte).
I - wydaje się, że jest to możliwe. Nawet w więcej niż jednej konfiguracji. No - ale to zostawiam jako opcje "desperacja", gdyby się rynek tak zepsuł - że nic innego by nie zostało
Re: Gdzie zrobić regenerację przekładni kierowniczej
Dzieki koledzy za slowa otuchy, szczeze, tez chodzi mi po glowie ze regeneracja moze sie tak samo skonczyc jak zawsze ,wiecej wyjmowania, niz tego warte, macie racje ja chyba sam nie zdawalem sobie sprawy jak drogie jest to auto J80, oczywiscie lans jest, na co dzien jezdze nim po Radomiu i szczerze moze raz widzialem kolege w J80. Ale ogolnie wszysto jest w nim coraz drozsze, bo poprostu nie osiagalne,kilka lat temu mialem G klase i wtedy tez myslalem ze ceny czesci powalaja, dzis mowie z autopsi, G jest z czesciami o polowe tanszy.Dzieki bardzo szukam cos za miedza.
Re: Gdzie zrobić regenerację przekładni kierowniczej
my wysylamy z D do Polski
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 12 lis 2016, 11:22
- Auto: HDJ80
Re: Gdzie zrobić regenerację przekładni kierowniczej
W jakiej cenie i czasie dostępna u Ciebie?kylon pisze:Powiem tak. Chyba nie ma takiego. Niestety kupowanie używek co to mają być super to wyrzucanie pieniędzy. Połowa regeneracji na nic się nie nadaje i polega na wypiaskowaniu i wymianie zestawu naprawczego. Uda się albo się nie uda. Jest jedna firma pod Warszawą ale tam czas nie płynie czasem przez miesiąc i jak się Panu nie podoba to Pan zabiera. Robią chyba najlepiej ale kilka razy też już były poprawki i znowu czas się zatrzymywał. Chyba jedynym wyjściem jest zakup czegoś z zagranicy lub nowej. Jest to bardzo drogie rozwiązanie ale chyba jedyne. Osiemdziesiątki w dobrym stanie są bardzo drogie i dostają nowe życie jako klasyki. Na części trafiają śmietniki których już nikt nie chce kupić. Potem są rozbierane i słyszymy - przekładnia. Prawie nówka. Nic bardziej mylnego.
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 12 lis 2016, 11:22
- Auto: HDJ80
Re: Gdzie zrobić regenerację przekładni kierowniczej
Wątek dotyczy przekładni kierowniczej
Re: Gdzie zrobić regenerację przekładni kierowniczej
No rozumiem ale o co konkretnie pytasz? Są dwa rodzaje przekładni. Plus RHD których jest w kraju sporo. Nie mam daru zgadywania
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 12 lis 2016, 11:22
- Auto: HDJ80
Re: Gdzie zrobić regenerację przekładni kierowniczej
Skoro sa 2 rodzaje wystarczy powiedziec ile ktory kosztuje. To chyba nie takie skomplikowane.
Re: Gdzie zrobić regenerację przekładni kierowniczej
Czesc.
Czy ktoś ogarnął regeneracjie w/w przekładni ? Jakiś zamiennik ?
Nowa w ASO 9500 zł.
Czy ktoś ogarnął regeneracjie w/w przekładni ? Jakiś zamiennik ?
Nowa w ASO 9500 zł.
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 03 lis 2019, 08:06
- Auto: HDJ80 4.2TD
Re: Gdzie zrobić regenerację przekładni kierowniczej
Cichawa koło Wieliczki.
Bez problemu ogarnęli przekładnie ślimakowe z Toyoty i z Isuzu.
Słabosz
Cichawa K. Wieliczki
606 428 114
Polecam
Wysłane z mojego CPH2205 przy użyciu Tapatalka
Bez problemu ogarnęli przekładnie ślimakowe z Toyoty i z Isuzu.
Słabosz
Cichawa K. Wieliczki
606 428 114
Polecam
Wysłane z mojego CPH2205 przy użyciu Tapatalka
Re: Gdzie zrobić regenerację przekładni kierowniczej
Moja przekładnia też wymaga regeneracji i już się z polecaną firmą umówiłem. Panowie powiedzieli tyko aby nie demontować wąsa (Pitman arm) i nie czyścić.
Chciałbym sam wymontować przekładnię a nigdy nie robiłem tego wcześniej. Czytam manuala i oglądam filmiki w necie (nie znalazłem za wiele, większość dotyczy już samej wymiany uszczelek a nie demontażu przekładni).
Pytanie mam czy powinienem na coś szczególnie zwrócić uwagę wymontowując przekładnię co jest ważne a mógłbym przeoczyć i czy muszę się zaopatrzyć w taki przyrząd do wyjęcia końcówki wąsa (Pitman arm pulley)?
Chciałbym sam wymontować przekładnię a nigdy nie robiłem tego wcześniej. Czytam manuala i oglądam filmiki w necie (nie znalazłem za wiele, większość dotyczy już samej wymiany uszczelek a nie demontażu przekładni).
Pytanie mam czy powinienem na coś szczególnie zwrócić uwagę wymontowując przekładnię co jest ważne a mógłbym przeoczyć i czy muszę się zaopatrzyć w taki przyrząd do wyjęcia końcówki wąsa (Pitman arm pulley)?