Kupujemy J7 - na co zwrócić uwagę
Moderator: luk4s7
to juz krzysiu musi powiedziec.
hahah a propos szacunow i krzysiow przypomlo mi sie,
doslowny srodek afryki, pelna kapa , amba nic nie wiadomo, syf nie robi.
obdukcja telefoniczna i grzebanie stawiala na absolutnie wszystko.
!jest ... w disko szczerzlo sprzeglo, kompletny amen.
telefon do goscia ktory do nas dolatywal za tydzien,
btw kompletny neptyk samochodwy i nas znajacy tylko telefonicznie!.
"Krzysiu,wez od chlpakow(servisLR) takie rozne tam,co ci dadza)))"
chlopak wszytsko zabral jako podreczny, bo dostal przykazanie
zeby z lap tego nie wypusczal dopoki nas nie spotka
bo kur****wa*&^%$###nogi z dooopy, mogila
...no i przylecial,
a w rekach taszczyl kompletne sprzeglo do dysko rocznik 91 razem z taka 2metrowa miedziana krzywka/rurka co to w niej plyn zasuwa.
to byl jego jedyny bagaz!!!!bo my zabralismy jego bambetle wczesneij.
przez hitrow, kilka afrykanaskich lotnisk do senegalu
dzizas , jak ten gosc sie cieszyl jak nas zobaczyl, wzruszajace
a my na smietniku lotniskowym zrobilismy sprzeglo
ale to powinno chyba byc w kasztanach o land roverach :
hahah a propos szacunow i krzysiow przypomlo mi sie,
doslowny srodek afryki, pelna kapa , amba nic nie wiadomo, syf nie robi.
obdukcja telefoniczna i grzebanie stawiala na absolutnie wszystko.
!jest ... w disko szczerzlo sprzeglo, kompletny amen.
telefon do goscia ktory do nas dolatywal za tydzien,
btw kompletny neptyk samochodwy i nas znajacy tylko telefonicznie!.
"Krzysiu,wez od chlpakow(servisLR) takie rozne tam,co ci dadza)))"
chlopak wszytsko zabral jako podreczny, bo dostal przykazanie
zeby z lap tego nie wypusczal dopoki nas nie spotka
bo kur****wa*&^%$###nogi z dooopy, mogila
...no i przylecial,
a w rekach taszczyl kompletne sprzeglo do dysko rocznik 91 razem z taka 2metrowa miedziana krzywka/rurka co to w niej plyn zasuwa.
to byl jego jedyny bagaz!!!!bo my zabralismy jego bambetle wczesneij.
przez hitrow, kilka afrykanaskich lotnisk do senegalu
dzizas , jak ten gosc sie cieszyl jak nas zobaczyl, wzruszajace
a my na smietniku lotniskowym zrobilismy sprzeglo
ale to powinno chyba byc w kasztanach o land roverach :
Re: Kupujemy J7 - na co zwrócić uwagę
Koledzy trzeba sprawdzić w aucie przed odjazdem czy są oleje kupiłem w sierpniu LJ70 w Warszawie od właściciela salonu TOYOTY w silniku był olej w skrzyni biegów full cała skrzynia do pełna ponad stan zalana olejem a w reduktor pusty zero przejechałem tak 350km nic nie było słychać cichutko reduktor rozebrany a w środku nic się nie stało wszystko gitara
Re: Kupujemy J7 - na co zwrócić uwagę
Bo prawdopodobnie uszczelniacz pomiędzy skrzynią i reduktorem padł. Wtedy olej z jednego jest pompowany do drugiego. Normalny przypadek w J7.
Re: Kupujemy J7 - na co zwrócić uwagę
Bardzo dzięki sensej sprawdzę to natychmiast
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 sty 2013, 15:41
- Auto: LJ 70 2.4 TD
- Kontakt:
Re: Kupujemy J7 - na co zwrócić uwagę
Z całym szacunkiem naprawdę ale ktoś kto decyduje się na kupno LJ70 jedzie z kolegą fachowcem dzierżąc w ręce czujnik lakieru !!!!! I tematem przewodnim jest lakier o zgrozo
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 sty 2013, 15:41
- Auto: LJ 70 2.4 TD
- Kontakt:
Re: Kupujemy J7 - na co zwrócić uwagę
Z auta możne lać się olej, silnik ledwo sam siebie napędza, rama zgniata i pogięta, skrzynia reduktor aż wołają ratunku
A wesoły pan kupuje LJ70 bo lakier jest ładny
A wesoły pan kupuje LJ70 bo lakier jest ładny
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 sty 2013, 15:41
- Auto: LJ 70 2.4 TD
- Kontakt:
Re: Kupujemy J7 - na co zwrócić uwagę
ja kupując LJ70 zwrócił bym uwagę na cenę. Im taniej tym lepiej a i tak w samochód z drugiej reki trzeba włożyć sporo kasy
Re: Kupujemy J7 - na co zwrócić uwagę
Podepnę się pod temat - ale nie do końca.
W "stajni" pojawiła się 78 z Dubaju.
Mam kilka pytań:
1. W kwestii konserwacji do Rokfor-a i ogarniających (A takową HZJ76 też trzeba po kilku latach (a najlepiej od razu po kupnie ) pozabezpieczać - i to nie czarnym glutem - bo zardzewieje ekspresowo.)
Czym i gdzie to konserwować póki nowe
2. Faktycznie 78 nie miała blokady tył ?
3. Jak przełączać zasilanie paliwa ze zbiorników (są dwa)
4. Jakieś namiary na przyzwoite haki bo tylko zaczep asekuracyjny ma. Jest on dość wysoko a i Toyka wysoka. Więc zastanawiam się czy tam założyć hak czy mimo wszystko belka poniżej zderzaka...
W "stajni" pojawiła się 78 z Dubaju.
Mam kilka pytań:
1. W kwestii konserwacji do Rokfor-a i ogarniających (A takową HZJ76 też trzeba po kilku latach (a najlepiej od razu po kupnie ) pozabezpieczać - i to nie czarnym glutem - bo zardzewieje ekspresowo.)
Czym i gdzie to konserwować póki nowe
2. Faktycznie 78 nie miała blokady tył ?
3. Jak przełączać zasilanie paliwa ze zbiorników (są dwa)
4. Jakieś namiary na przyzwoite haki bo tylko zaczep asekuracyjny ma. Jest on dość wysoko a i Toyka wysoka. Więc zastanawiam się czy tam założyć hak czy mimo wszystko belka poniżej zderzaka...
Re: Kupujemy J7 - na co zwrócić uwagę
Faziku, albo są fabrycznie 2 e-blokady ( przód i tył ) albo tył LSD lub dyfer otwartyFazi pisze: -Faktycznie 78 nie miała blokady tył ?
-Jak przełączać zasilanie paliwa ze zbiorników (są dwa)
Poszukaj przycisku subtank ( przynajmniej tak było w starszych wersjach)
Który masz rocznik tej HZJ-ty
Re: Kupujemy J7 - na co zwrócić uwagę
2015.
Z paliwem - sam doszedłem. Jest klawisz SUBTANK. Blokad nie ma - więc pewnie dyfer otwarty.
Z paliwem - sam doszedłem. Jest klawisz SUBTANK. Blokad nie ma - więc pewnie dyfer otwarty.
Re: Kupujemy J7 - na co zwrócić uwagę
Zobacz oznaczenia na tabliczce znamionowej - tam jest kodowe info o przełożeniu i rodzaju dyfra tylnego.