Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Moderator: luk4s7
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
1VD był dostępny w Australii od 2007 roku (początek produkcji "nowej" 70). Tak na zdrowy rozum, zrobili jedną budę i napędy, ale na bliski wschód i afrykę wkładali 1HZ, a do Australii 1VD gdzie był to jedyny dostępny silnik.
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Rozumiem. Ale na chłopski rozum nawet po 3 cm na stronę nie powinno stwarzać aż takiego problemu podczas jazdy po piasku. To tak jak by się piasek opsypywał. Zrozumiałem, że to w tym roku zrobili tą zmianę a dla mnie jest ona od zawsze. Potrafię to tylko wytłumaczyć faktem, że musieli poszerzyć ramę z przodu i mocowania sprężyn im lądowały w kulach. Ale w przypadku modeli 1999-2007 też ona była tylko mniejsza. Co wtedy spowodowało taki a nie inny rozstaw osi.
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
A w HZJ też jest różnica 10 cm ?
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Tadeo twoja 76 jest z Japonii czy z Ovar w Portugalii? Dalej produkują tam wersje na Afrykę, czy to tylko do RPA idzie z tamtąd?
Automatyzacja produkcji w fabryce (montowni) w Portugalii
https://www.youtube.com/watch?v=43mJBR1M7pM
Automatyzacja produkcji w fabryce (montowni) w Portugalii
https://www.youtube.com/watch?v=43mJBR1M7pM
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Tadeusza jest z Japonii. Przynajmniej ja słyszałem o japońskim wątku w historii zakupu
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
kylon pisze:Tadeusza jest z Japonii. Przynajmniej ja słyszałem o japońskim wątku w historii zakupu
Si, tak wyskakuje po VINie.
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Fajna furka z pełnym potencjałem do motania i gratulacje za odwagę w zakupie nowej fury na wycieczki. Gdyby jeszcze miała sprężyny i automat to już była by bajka...a nie, bo to już by była 80-ka.
PS.... Zazdroszczę tego V8 i 130-to litrowego baku paliwa.
PS.... Zazdroszczę tego V8 i 130-to litrowego baku paliwa.
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2515
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Czekamy na testy spalania/zasięgu
Gratulacje piękne auto
Drifta Australia maja taka i fajnie z niej korzystają
Gratulacje piękne auto
Drifta Australia maja taka i fajnie z niej korzystają
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2515
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Ja bym jednak szedł w różne ET felg
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Jednak ?kpeugeot pisze:Ja bym jednak szedł w różne ET felg
A czym się różni dystans od felgi ? I to i to odstawia koło, i to i to przeciążą łożyska.
Na razie nie widzę różnicy, prowadzi się doskonale, nie jest nadsterowna, nie zarzuca, jest bardzo komfortowo.
O wiele lepiej niż 78. Może te paręset kilo robi robotę ?
Muszę podrążyć temat.
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2515
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
tym ze felgę mocujesz 5 śrubami bezpośrednio do piasty, zaś dystans jest pośrednikiem i czasami się zdarza ze się odkręci
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
No i tym że mając dystanse masz wszystkie felgi takie same i w razie czego zapas pasuje ładnie na przód i na tył.
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2515
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
bez przesady, jeśli przy awarii koła założysz koło z inną felgą na czas dojazdu do serwisu to nie widzę problemu z różnym ET,
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Wrong! Ja wolalbym kontynuować podróż!kpeugeot pisze:bez przesady, jeśli przy awarii koła założysz koło z inną felgą na czas dojazdu do serwisu to nie widzę problemu z różnym ET,