podłokietnik w J7
Moderator: luk4s7
podłokietnik w J7
Witam
Przy dalszych podróżach szczególnie denerwowują mnie w autku 2 sprawy. "Podłokietnik" na którym nie mozna oprzec łokcia i brak "stopki", na ktorej moznaby oprzec lewą stope. Mimo ksywki narazie drugiego problemu jeszcze nie rozwiazalem ale pierwszy tak.
Rozwiazanie moze sie podobac lub nie ale... moze sie komus przyda:
Zaadaptowany podlokietnik pochodzi z corolli E12. Wystepuje w naturze tylko w bardziej wypasionych wersjach wyposażenia, w ubogich zamiast niego jest tylko płaska klapka. Z tego co widzialem sa wersje w welurze i w skórze
Przykrecilem go do oryginalnej klapki. Trwało to jakies 20 min razem z zamontowaniem w aucie. Kosztowało 60 zł. Kolorystycznie jakos nie odbiega (grey) i nawet jest na dobrej wysokości. Przybył takze mały schowek
Przy dalszych podróżach szczególnie denerwowują mnie w autku 2 sprawy. "Podłokietnik" na którym nie mozna oprzec łokcia i brak "stopki", na ktorej moznaby oprzec lewą stope. Mimo ksywki narazie drugiego problemu jeszcze nie rozwiazalem ale pierwszy tak.
Rozwiazanie moze sie podobac lub nie ale... moze sie komus przyda:
Zaadaptowany podlokietnik pochodzi z corolli E12. Wystepuje w naturze tylko w bardziej wypasionych wersjach wyposażenia, w ubogich zamiast niego jest tylko płaska klapka. Z tego co widzialem sa wersje w welurze i w skórze
Przykrecilem go do oryginalnej klapki. Trwało to jakies 20 min razem z zamontowaniem w aucie. Kosztowało 60 zł. Kolorystycznie jakos nie odbiega (grey) i nawet jest na dobrej wysokości. Przybył takze mały schowek
Re: podłokietnik w J7
Co do spocznika lewej stopy, miałem najprostszy wynalazek z możliwych. Mianowicie walał mi się po garażu kątownik do łączenia krokiew dachowych. Po małych korektach, przykręciłem go do wiadomego plastiku, dając od wewn strony odpowiednio duże podkładki coby się nie wyrwał. Robił jak ta lala. Jedyny mankament tego rozwiązania to nieodpowiednio wyprofilowany pedał sprzęgła. Jak ubierałem zimowe obuwie, stopa mieściła się na styk. W wersjach J7 gdzie był fabrycznie przewidziany podstopnik, pedał sprzęgła był odsunięty w prawo.
Re: podłokietnik w J7
A macie pomysł na podparcie lewej ręki?
Re: podłokietnik w J7
Miałem. Nawet dość fajny. Ale nie sprawdzi się, chyba, ze mieszkasz w AngliivGreg pisze:A macie pomysł na podparcie lewej ręki?
Chciałem dać taką "strachołapkę" :
ale, pod lewym łokciem jest zbyt ciasno, i przy szybkim kręceniu kierownicą w terenie będzie kolidować.
Jedyne, co jeszcze można wypróbować, to bardzo płytkie rozbudowanie "wewnętrznego podszybia LP"
Re: podłokietnik w J7
To na zdjęciu to patent pod prawą rękę
I mnie przyszło do głowy żeby zamontować miękki podłokietnik w podszybiu..
I mnie przyszło do głowy żeby zamontować miękki podłokietnik w podszybiu..
Re: podłokietnik w J7
Weltbild jakiś czas temu sprzedawał za kilkanaście złotych prosty patent pod łokieć, który nie wymagał przykręcania i był łatwo demontowalny kiedy samochod nie wyruszał w dłuższą podróż.
Re: podłokietnik w J7
A jak jest montowany?
Re: podłokietnik w J7
A nie wiem, bo to w katalogu widziałem, który pocztą przychodzi. Jak sobie zrobisz proste wieszaki montowane do ramki drzwi to możesz to zdejmować i nakładać, a nie przykręcać. Jak się oprze rękę to i tak nie będzie latać po kabinie, bo ciężar ręki to przyciśnie. Tak jakoś pewnie to od strony wnętrza powinno wyglądać.vGreg pisze:A jak jest montowany?
Re: podłokietnik w J7
montowany jest pewnie na "wsuwkę" pomiedzy szybą a jej wewnętrzną uszczelkąvGreg pisze:A jak jest montowany?